Huiskamer
ButterCup
15-07-2021 om 19:36
'Dingen die ik niet begrijp'
Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?
Volgt u maar 😃
Zusterclivia
26-08-2021 om 13:25
Heidi-Forumbeheer schreef op 26-08-2021 om 13:17:
[..]
Zo eentje heb ik eens gezien toen ik iets zocht voor onder de rugzak. Ik wandelde toen veel en onder die rugzak zweette ik als het warm was en het schuurde. Toen vond ik een vestje wat de schouders en bovenarmen bedekte. De rest was open zodat de warmte goed weg kon. Weet eigenlijk niet waarom ik het nooit gekocht heb.
O ja, typisch zo'n geval van; goh handig, moet ik even over nadenken. En later heb je spijt, want toch handig en NERGENS te vinden.
FancyDuck29
26-08-2021 om 13:58
Caramelzeezoutchocola schreef op 26-08-2021 om 12:55:
Vesten die niet dicht kunnen..
Jeansleggings, waarom? Jeans doe je toch niet onder een jurkje en een legging als broek dragen wordt hem ook niet natuurlijk.
Heeeel fijn als je zwanger bent 
En de tregging kan wel icm met een trui/blouse/top die in ieder geval tot de kontzak valt toch? Moet wel zeggen dat ik dat typisch zo'n slanke mensen kledingstuk vindt, anders staat het snel propperig.
Rachel.
26-08-2021 om 15:26
Caramelzeezoutchocola schreef op 26-08-2021 om 12:55:
Vesten die niet dicht kunnen.. En bodywarmers. Jeansleggings, waarom? Jeans doe je toch niet onder een jurkje en een legging als broek dragen wordt hem ook niet natuurlijk.
Oh ik draag ook highwaist leggings als broek , staat gewoon leuk en al zeg ik t zelf... mn lichaam kan het echt goed hebben. Niks mis mee. Het accentueert mooi mn vormen.
Alhoewel.. leggings.. jeggings, treggings, je hebt er verschillende namen en soorten van..
Ik zorg wel dat het stof niet extreem dun is, zoals een dunne legging die sommige onder een rok aandoen, dus wel gwn wat steviger stof dat je er ook niet door heen spiekt.
DownrightSpoonbill69
26-08-2021 om 15:29
Rachel. schreef op 26-08-2021 om 15:26:
[..]
Oh ik draag ook highwaist leggings als broek , staat gewoon leuk en al zeg ik t zelf... mn lichaam kan het echt goed hebben. Niks mis mee. Het accentueert mooi mn vormen.
Alhoewel.. leggings.. jeggings, treggings, je hebt er verschillende namen en soorten van..
Ik zorg wel dat het stof niet extreem dun is, zoals een dunne legging die sommige onder een rok aandoen, dus wel gwn wat steviger stof dat je er ook niet door heen spiekt.
Zolang je geen kamelenteen laat zien vind ik het helemaal prima 😅
Granny71
26-08-2021 om 15:30
Heidi-Forumbeheer schreef op 26-08-2021 om 13:08:
[..]
Je bent altijd welkom
Ik blijf voor de zekerheid maar binnen de stadsgrenzen
Rachel.
26-08-2021 om 15:34
Nose schreef op 26-08-2021 om 15:29:
[..]
Nee hoor die zit goed verstopt 🤣jij ook weer he!
DownrightSpoonbill69
26-08-2021 om 15:40
Rachel. schreef op 26-08-2021 om 15:34:
[..]
Nee hoor die zit goed verstopt 🤣jij ook weer he!
![]()
![]()
😛
MMcGonagall
26-08-2021 om 16:14
Nose schreef op 26-08-2021 om 15:29:
[..]
Vrouwen mogen geen camel toe laten zien, maar mannen mogen gerust een boxer onder een losse broek dragen waardoor je de boel ziet hangen in hun broekspijp. Ook een beetje dubbel en onbegrijpelijk.
DownrightSpoonbill69
26-08-2021 om 16:19
MMcGonagall schreef op 26-08-2021 om 16:14:
[..]
Vrouwen mogen geen camel toe laten zien, maar mannen mogen gerust een boxer onder een losse broek dragen waardoor je de boel ziet hangen in hun broekspijp. Ook een beetje dubbel en onbegrijpelijk.
Joh het was een grapje naar Rachel toe. Helemaal niks serieusÂ
Rachel.
26-08-2021 om 16:19
MMcGonagall schreef op 26-08-2021 om 16:14:
[..]
Och kheb dat wel eens gezien ja! Ik kan er echt niks aan doen he maar... ik ga automatisch kijken. Mijn ogen gaan vanzelf 😅🤣👀
MMcGonagall
26-08-2021 om 16:24
Rachel. schreef op 26-08-2021 om 16:19:
[..]
Och kheb dat wel eens gezien ja! Ik kan er echt niks aan doen he maar... ik ga automatisch kijken. Mijn ogen gaan vanzelf 😅🤣👀
Wat mij altijd opvalt zijn slecht passende of zwaar uitgerekte afgeschreven bh’s. Dan zie je door een shirt de band helemaal omhoog zitten, en hangt de boezem op navelhoogte. Dan vraag ik me ook wel af wat zo iemand dan wil bereiken. Geen ondersteuning van haar cup F, maar warme borsten of zo?
FancyDuck29
26-08-2021 om 16:27
MMcGonagall schreef op 26-08-2021 om 16:24:
 Dan vraag ik me ook wel af wat zo iemand dan wil bereiken. Geen ondersteuning van haar cup F, maar warme borsten of zo?
Wat een domme opmerking. Er zijn legio aan vrouwen die er moeite mee hebben om een fijne, mooie en goed passende bh te kopen. Zeker bij de grotere cupmaten. Die daar geen tijd aan willen/kunnen/durven besteden, geen geld voor hebben, hun eigen verzorging geen prioriteit geven.Â
Zusterclivia
26-08-2021 om 16:37
MMcGonagall schreef op 26-08-2021 om 16:24:
[..]
Wat mij altijd opvalt zijn slecht passende of zwaar uitgerekte afgeschreven bh’s. Dan zie je door een shirt de band helemaal omhoog zitten, en hangt de boezem op navelhoogte. Dan vraag ik me ook wel af wat zo iemand dan wil bereiken. Geen ondersteuning van haar cup F, maar warme borsten of zo?
De meesten hebben het denk ik niet door. Bh's zitten 9 van 10 keer sowieso kut.
Maar ik had een nieuwe BH gekocht en dat ding was bizar elastisch, waardoor je er eigenlijk helemaal niets aan had. Daardoor bleef hij dus niet op zijn plek zitten, maar kroop gewoon op.
MMcGonagall
26-08-2021 om 16:39
Lieveheersbeest schreef op 26-08-2021 om 16:27:
[..]
Wat een domme opmerking. Er zijn legio aan vrouwen die er moeite mee hebben om een fijne, mooie en goed passende bh te kopen. Zeker bij de grotere cupmaten. Die daar geen tijd aan willen/kunnen/durven besteden, geen geld voor hebben, hun eigen verzorging geen prioriteit geven.
Dat was de vraag dus, en domme vragen bestaan niet. Onaardige antwoorden wel, zo blijkt.
FancyDuck29
26-08-2021 om 16:42
MMcGonagall schreef op 26-08-2021 om 16:39:
[..]
Dat was de vraag dus, en domme vragen bestaan niet. Onaardige antwoorden wel, zo blijkt.
Dat zeggen mensen alleen om te voorkomen dat je je dom voelt.
Om je oprechte vraag te beantwoorden en je uit de onwetendheid te helpen: Je kan er vanuit gaan dat het niet het doel is om warme borsten te krijgen, maar dat dergelijke vrouwen moeite hebben om de juiste bh te vinden.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.