Huiskamer
ButterCup
15-07-2021 om 19:36
'Dingen die ik niet begrijp'
Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?
Volgt u maar 😃
Granny71
26-08-2021 om 12:34
redbulletje schreef op 26-08-2021 om 11:27:
[..]
Als de politie was gebeld had die man niet midden in de nacht buiten hoeven slapen, maar was ie met een busje thuis gebracht.
En had zijn scootmobiel buiten bij Heidi in de tuin blijven staan.Â
Apiejapie
26-08-2021 om 12:52
wat dat matje betreft, het kan zijn dat hij voorbereid is omdat hij niet lang kon staan/zitten. Ik heb dat ook, moet na bepaalde tijd gaan liggen om mijn lijf te ontlasten. Misschien daarom standaard bij?Â
Lief dat je geholpen hebt! En prima oplossing om haspel door de brievenbus te doen.Â
BeneficialJay65
26-08-2021 om 12:55
Vesten die niet dicht kunnen.. En bodywarmers. Jeansleggings, waarom? Jeans doe je toch niet onder een jurkje en een legging als broek dragen wordt hem ook niet natuurlijk.
Zusterclivia
26-08-2021 om 12:59
Caramelzeezoutchocola schreef op 26-08-2021 om 12:55:
Vesten die niet dicht kunnen.. En bodywarmers. Jeansleggings, waarom? Jeans doe je toch niet onder een jurkje en een legging als broek dragen wordt hem ook niet natuurlijk.
Wat voor zin heeft het dan om eentje te dragen? Of begrijp ik het gewoon niet. Ik ben niet zo fasionable.
Granny71
26-08-2021 om 12:59
Leggings zouden verboden moeten worden buitenhuis.
Bodywarmer is ideaal voor paardrijden in de winter. Niets irritanter dan een dikke jas met lange mouwen. In de viskraam was een bodywarmer in de winter ook ideaal. Torso blijft warm maar je hebt wel bewegingsvrijheid wat betreft je armen.
Zusterclivia
26-08-2021 om 13:03
Bodywarmers zijn zalig. Alleen als ik draag hem nooit, omdat het weer er nooit geschikt voor is. Is het koud genoeg, dan is het weer te nat. Is het niet nat, dan is het weer te warm. En ik heb zo'n fijne...
redbulletje
26-08-2021 om 13:05
Ik heb juist snel koude armen dus draag dan liever een comfortabel fleecevest.
Een vest wat niet dicht kan klinkt als een bolero die je dus deels voor de sier draagt en deels om je armen te verwarmen.Â
Heidi-Forumbeheer
26-08-2021 om 13:08
Rachel. schreef op 26-08-2021 om 07:08:
[..]
Jeejtje wat een aparte nacht heb je gehad, wat doet die man nog zo laat op zn scootmobiel buiten onppgeladen 😬 zovaag😅
Hij vertelde dat hij 20 km ver kon komen op dat ding en dat 'ie onderweg steeds een plek zocht om de scootmobiel op te laden. Misschien dat 'ie daarom nog zo laat op pad was.
letterlijk schreef op 26-08-2021 om 07:10:
[..] De volgende keer zou ik de haspel door de brievenbus steken in plaats van door het open raam 😉.
Heb ik geprobeerd maar paste niet dus toen maar uit het raam. Op de eerste verdieping dus dat was geen probleem.
Nera schreef op 26-08-2021 om 09:08:
Heidi, wat een verhaal! Begreep in eerste instantie dat ie in je woonkamer was gaan liggen
Maar dat dus niet gelukkig.
Nee, ik heb een heel slecht opgevoede overenthousiaste hond dus ik heb liever niet iemand binnen. Dat is altijd zoveel gedoe.
Granny71 schreef op 26-08-2021 om 11:00:
Mijn ergste nachtmerrie is om ergens zonder power te komen staan met mijn scootmobiel. Als het toch gebeurd hoop ik zo'n lieverd als jou te treffen Heidi
Je bent altijd welkom ![]()
redbulletje schreef op 26-08-2021 om 11:02:
[..]
Ik had de politie gebeld zodat die hem op konden halen en thuis brengen. Sowieso zou ik niet opengedaan hebben midden in de nacht. Een scootmobiel had ook een afleidingsmanouvre kunnen zijn tenslotte.
Tsja, ik zou willen dat ik zo ver nadacht maar ik ben nogal naïef en impulsief dus ik was al bezig met dat verlengsnoer eer ik ergens over nadacht
En ik vertrouw ook altijd op mijn hond. Een Mechelse Herder schrikt altijd wel af, eventuele boeven weten toch niet dat zij de grootste schijtluis is die ik ooit gezien heb.
Zusterclivia
26-08-2021 om 13:09
Heidi-Forumbeheer schreef op 26-08-2021 om 13:08:
[..]
Tsja, ik zou willen dat ik zo ver nadacht maar ik ben nogal naïef en impulsief dus ik was al bezig met dat verlengsnoer eer ik ergens over nadacht
En ik vertrouw ook altijd op mijn hond. Een Mechelse Herder schrikt altijd wel af, eventuele boeven weten toch niet dat zij de grootste schijtluis is die ik ooit gezien heb.
Ik vind jouw reactie niet heel raar. Zeker niet omdat de man blijkbaar niet verward over kwam? Als dat wel was geweest, dan had je ook weer anders gehandeld.
Heb je jouw glas nog gevonden?
Heidi-Forumbeheer
26-08-2021 om 13:12
redbulletje schreef op 26-08-2021 om 11:27:
[..]
Als de politie was gebeld had die man niet midden in de nacht buiten hoeven slapen, maar was ie met een busje thuis gebracht.
Weet ik niet. Die man was van België, ik weet niet of ze hem naar huis hadden gebracht.
Granny71 schreef op 26-08-2021 om 12:34:
[..]
En had zijn scootmobiel buiten bij Heidi in de tuin blijven staan.
Ja, dan had 'ie weer wat moeten regelen om tot hier te komen. En ik denk niet dat hij iemand daarvoor heeft anders had hij die wel gebeld toen hij stil stond.
Apiejapie schreef op 26-08-2021 om 12:52:
wat dat matje betreft, het kan zijn dat hij voorbereid is omdat hij niet lang kon staan/zitten. Ik heb dat ook, moet na bepaalde tijd gaan liggen om mijn lijf te ontlasten. Misschien daarom standaard bij?
Ja, dat zou best kunnen. Hij had het over een ongeluk waardoor hij nu die scootmobiel gebruikte dus best kans dat hij nog van alles had.
Heidi-Forumbeheer
26-08-2021 om 13:14
Zo'n vest heb ik ook. Prachtig vest maar zo onhandig. Ik gebruik altijd haarklemmetjes om het toch dicht te houden.
Bodywarmers vind ik handig. Als het te warm is voor een jas doe ik die aan als ik met de hond ga lopen. Kan ik daar fijn alle zooi in stoppen (sleutel, poepzakjes, brokjes)
Jeansleggings heb ik niet.
[..]
Heb ik geprobeerd maar paste niet dus toen maar uit het raam. Op de eerste verdieping dus dat was geen probleem.
letterlijk schreef op 26-08-2021 om 13:16:
[..]
Ah, ik dacht beneden. Maar op de eerste verdieping is geen probleem natuurlijk!
Heidi-Forumbeheer
26-08-2021 om 13:17
redbulletje schreef op 26-08-2021 om 13:05:
Ik heb juist snel koude armen dus draag dan liever een comfortabel fleecevest.
Een vest wat niet dicht kan klinkt als een bolero die je dus deels voor de sier draagt en deels om je armen te verwarmen.
Zo eentje heb ik eens gezien toen ik iets zocht voor onder de rugzak. Ik wandelde toen veel en onder die rugzak zweette ik als het warm was en het schuurde. Toen vond ik een vestje wat de schouders en bovenarmen bedekte. De rest was open zodat de warmte goed weg kon. Weet eigenlijk niet waarom ik het nooit gekocht heb.
redbulletje
26-08-2021 om 13:21
[..]
Hij vertelde dat hij 20 km ver kon komen op dat ding en dat 'ie onderweg steeds een plek zocht om de scootmobiel op te laden. Misschien dat 'ie daarom nog zo laat op pad was.
[..]
[..]
Nee, ik heb een
heel slecht opgevoedeoverenthousiaste hond dus ik heb liever niet iemand binnen. Dat is altijd zoveel gedoe.[..]
Je bent altijd welkom
[..]
Ja een herder schrikt wel af maar toch dapper hoor. Ik zou niet durven en zowel de politie hebben gebeld als dit voorval op de buurt app hebben gedeeld om te waarschuwen voor een verdachte situatie.Â
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.
Maar dat dus niet gelukkig.