Huiskamer
ButterCup
15-07-2021 om 19:36
'Dingen die ik niet begrijp'
Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?
Volgt u maar 😃
QuarrelsomeSnail25
24-08-2021 om 20:05
In-de-freggelgrot schreef op 24-08-2021 om 20:05:
[..]
De enige twee die dat konden waren mijn ouders, maar gezien mijn verleden van mishandeling thuis, is dat waar de problemen ooit ontstaan zijn. Dus gedurende de renovatie ging de onderdrukking nog even door, beslisten zij met wie ik contact had en hebben ze zelfs de politie nog op mijn dak gestuurd. Hoe oud ik ben? 44 Waar hulpverlening was? Dat vraag ik me nog steeds af.
 Â
Heidi-Forumbeheer
24-08-2021 om 21:27
In-de-freggelgrot schreef op 24-08-2021 om 20:05:
[..]
De enige twee die dat konden waren mijn ouders, maar gezien mijn verleden van mishandeling thuis, is dat waar de problemen ooit ontstaan zijn. Dus gedurende de renovatie ging de onderdrukking nog even door, beslisten zij met wie ik contact had en hebben ze zelfs de politie nog op mijn dak gestuurd. Hoe oud ik ben? 44 Waar hulpverlening was? Dat vraag ik me nog steeds af
Dat moet een hele ellendige tijd zijn geweest voor je. Vreselijk wat ouders hun kinderen kunnen aan doen. In plaats van ze te beschermen en te koesteren beschadigen ze een puur en onschuldig kind. Want hoe het ook gedraaid wordt, het nooit de schuld van het kind. Dat heeft recht op zorg en bescherming, het mag erop vertrouwen dat er goed voor haar gezorgd wordt en juist dat vertrouwen wordt beschaamd. Dat is alleen voor rekening van de mishandelaars en verwaarlozers, nooit voor die van het kind. Ook niet als je 44 bent. Dikke knuffel voor jou.
Vrijevlinder
25-08-2021 om 07:38
Ik snap niet dat mensen honden uit het buitenland halen. Ik zou denken dat toch iedereen al lang weet dat het dikke handel is en beestjes daar zelfs voor gefokt worden in sommige gevallen. Als je het nieuws een heel klein beetje volgt kan je weten hoe het zit.Â
FancyDuck29
25-08-2021 om 09:00
Vrijevlinder schreef op 25-08-2021 om 07:38:
Ik snap niet dat mensen honden uit het buitenland halen. Ik zou denken dat toch iedereen al lang weet dat het dikke handel is en beestjes daar zelfs voor gefokt worden in sommige gevallen. Als je het nieuws een heel klein beetje volgt kan je weten hoe het zit.
Hier een honden uit het buitenland haler.Â
Ik snap niet dat mensen alle organisaties over één kam scheren en bij voorbaat hun oordeel al klaar hebben.
Heidi-Forumbeheer
26-08-2021 om 02:21
Nou. Dit weer.
Ik ben nogal een nachtbraker en nu zat ik dus ook om half 2 nog beneden. Wordt er ineens op het raam geklopt. De buren doen dat ook altijd dus ik dacht eigenlijk dat die het waren.
Staat er een wildvreemde man voor de deur, "Mevrouw, heeft u een beetje stroom voor mij?" Was een oudere man die met een scootmobiel op pad was en nu met een lege batterij stond. Stroom geregeld en praatje gemaakt. Op zich een nette man. Ik laat de hond meteen even plassen, kom ik terug heeft 'ie een slaapmatje op de grond gelegd met een deken en was 'ie gaan liggen.
Nu ben ik dus aan het denken hoe ik dit moet aanpakken. Hij zei al dat die scootmobiel langzaam oplaadt dus best kans dat het nog wel een uur of misschien nog langer duurt. Eigenlijk wil ik toch langzaam naar bed. Eens kijken of ik een verlengsnoer door de brievenbus kan duwen en anders maar via het raam boven. Kan dat ding laden en ik naar bed want nu staat de voordeur open en dat slaapt
niet lekker
Maar dat slapen op dat matje snap ik niet. Het is hard en koud maar blijkbaar doet 'ie dat vaker want anders heb je die spullen niet bij je.
Wattenbolleke
26-08-2021 om 03:05
Heidi-Forumbeheer schreef op 26-08-2021 om 02:21:
Nou. Dit weer.
Ik ben nogal een nachtbraker en nu zat ik dus ook om half 2 nog beneden. Wordt er ineens op het raam geklopt. De buren doen dat ook altijd dus ik dacht eigenlijk dat die het waren.
Staat er een wildvreemde man voor de deur, "Mevrouw, heeft u een beetje stroom voor mij?" Was een oudere man die met een scootmobiel op pad was en nu met een lege batterij stond. Stroom geregeld en praatje gemaakt. Op zich een nette man. Ik laat de hond meteen even plassen, kom ik terug heeft 'ie een slaapmatje op de grond gelegd met een deken en was 'ie gaan liggen.
Nu ben ik dus aan het denken hoe ik dit moet aanpakken. Hij zei al dat die scootmobiel langzaam oplaadt dus best kans dat het nog wel een uur of misschien nog langer duurt. Eigenlijk wil ik toch langzaam naar bed. Eens kijken of ik een verlengsnoer door de brievenbus kan duwen en anders maar via het raam boven. Kan dat ding laden en ik naar bed want nu staat de voordeur open en dat slaapt
niet lekker![]()
Maar dat slapen op dat matje snap ik niet. Het is hard en koud maar blijkbaar doet 'ie dat vaker want anders heb je die spullen niet bij je.
Huh????? Wat bizar! Issie er nog steeds? Buiten of binnen?
Nou. Dit weer.
Staat er een wildvreemde man voor de deur, "Mevrouw, heeft u een beetje stroom voor mij?" Was een oudere man die met een scootmobiel op pad was en nu met een lege batterij stond. Stroom geregeld en praatje gemaakt. Op zich een nette man. Ik laat de hond meteen even plassen, kom ik terug heeft 'ie een slaapmatje op de grond gelegd met een deken en was 'ie gaan liggen.
niet lekker![]()
Wat??? Heb je hem inmiddels weg gekregen? Dat is echt raar!
Heidi-Forumbeheer
26-08-2021 om 06:23
Hij is weg.
Ik had de haspel van het verlengsnoer uit het raam gehangen en de stekker er in gedaan en ben naar hem toegelopen om te zeggen dat ik naar bed ging. Maar hij was in diepe slaap. Net ging ik even plassen en toen was ie weg. Het had ook geregend, denk dat ie daarvan wakker is geworden.
Hij is al die tijd buiten gebleven bij die scootmobiel. Straks maar eerst eens speuren naar mijn glas. Ik had hem een glas water gebracht nog voordat ie ging slapen.
Rachel.
26-08-2021 om 07:08
Heidi-Forumbeheer schreef op 26-08-2021 om 06:23:
Hij is weg.
Ik had de haspel van het verlengsnoer uit het raam gehangen en de stekker er in gedaan en ben naar hem toegelopen om te zeggen dat ik naar bed ging. Maar hij was in diepe slaap. Net ging ik even plassen en toen was ie weg. Het had ook geregend, denk dat ie daarvan wakker is geworden.
Hij is al die tijd buiten gebleven bij die scootmobiel. Straks maar eerst eens speuren naar mijn glas. Ik had hem een glas water gebracht nog voordat ie ging slapen.
Jeejtje wat een aparte nacht heb je gehad, wat doet die man nog zo laat op zn scootmobiel buiten onppgeladen 😬 zovaag😅
Heidi-Forumbeheer schreef op 26-08-2021 om 06:23:
Hij is weg.
Wat een wonderlijk verhaal. Nou ja, de man is geholpen aan stroom, in het holst van de nacht. De volgende keer zou ik de haspel door de brievenbus steken in plaats van door het open raam 😉. Wel heel lief van je, maar een tikje spannend vond ik het verhaal wel 😬.
ProfitableMantis53
26-08-2021 om 09:08
Heidi, wat een verhaal! Begreep in eerste instantie dat ie in je woonkamer was gaan liggen
 Maar dat dus niet gelukkig.
Granny71
26-08-2021 om 11:00
Mijn ergste nachtmerrie is om ergens zonder power te komen staan met mijn scootmobiel. Als het toch gebeurd hoop ik zo'n lieverd als jou te treffen Heidi 
redbulletje
26-08-2021 om 11:02
Nou. Dit weer.
niet lekker![]()
Ik had de politie gebeld zodat die hem op konden halen en thuis brengen. Sowieso zou ik niet opengedaan hebben midden in de nacht. Een scootmobiel had ook een afleidingsmanouvre kunnen zijn tenslotte.Â
Granny71
26-08-2021 om 11:22
redbulletje schreef op 26-08-2021 om 11:02:
[..]
Ik had de politie gebeld zodat die hem op konden halen en thuis brengen. Sowieso zou ik niet opengedaan hebben midden in de nacht. Een scootmobiel had ook een afleidingsmanouvre kunnen zijn tenslotte.
Daarom ben ik dus blij dat er mensen zijn die wel willen helpen zoals Heidi
redbulletje
26-08-2021 om 11:27
Granny71 schreef op 26-08-2021 om 11:22:
[..]
Daarom ben ik dus blij dat er mensen zijn die wel willen helpen zoals Heidi
Als de politie was gebeld had die man niet midden in de nacht buiten hoeven slapen, maar was ie met een busje thuis gebracht.Â
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.