Huiskamer
ButterCup
15-07-2021 om 19:36
'Dingen die ik niet begrijp'
Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?
Volgt u maar 😃
Sophia_!
18-08-2021 om 16:30
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5248739/woede-om-toestaan-camping-f1-zandvoort-hemeltergend-dat-dit-mag
Ik begrijp niet waarom festivals niet door mogen gaan, voor het tweede jaar op rij, maar waarom een meerdaags evenement bij F1 Zandvoort wel mag. Belachelijk.
DownrightSpoonbill69
18-08-2021 om 16:43
_melon schreef op 18-08-2021 om 16:24:
[..]
Komt dat lawaai niet door je wc rol houder?
Ja ik heb al een andere maar toch hoor je het nog
Granny71
18-08-2021 om 16:44
Sophia_! schreef op 18-08-2021 om 16:30:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5248739/woede-om-toestaan-camping-f1-zandvoort-hemeltergend-dat-dit-mag
Ik begrijp niet waarom festivals niet door mogen gaan, voor het tweede jaar op rij, maar waarom een meerdaags evenement bij F1 Zandvoort wel mag. Belachelijk.
Geld, geld, geld en macht, macht, macht
Diyer
18-08-2021 om 16:46
Wollstonecraft schreef op 15-07-2021 om 19:41:
Dat je tegenwoordig veel verpakkingen pas open krijgt als je een masteropleiding Natuurkunde hebt gedaan en die kennis dan combineert met het gebruik van een betonschaar.
Herkenbaar 🤯
Sophia_!
18-08-2021 om 16:47
Granny71 schreef op 18-08-2021 om 16:44:
[..]
Geld, geld, geld en macht, macht, macht
Ja, zal inderdaad wel. Schandalig vind ik het.
Ginevra
18-08-2021 om 17:12
Sophia_! schreef op 18-08-2021 om 16:30:
Ja, dat vind ik ook een schande. Dan moet je de hele culturele sector wel zó vreselijk haten. “Zet maar een dvd-tje op” zeiden ze nog.
Wilgenkatje-
18-08-2021 om 17:39
Ginevra schreef op 18-08-2021 om 17:12:
[..]
Ja, dat vind ik ook een schande. Dan moet je de hele culturele sector wel zó vreselijk haten. “Zet maar een dvd-tje op” zeiden ze nog.
Ja het is bizar. Aan de knoppen zit kennelijk een aantal mannen dat enorm van snelle auto’s houdt en geen gevoel heeft voor natuur en cultuur. Erg sneu.
Herfstappeltaart
18-08-2021 om 19:13
Wilgenkatje- schreef op 18-08-2021 om 17:39:
[..]
Ja het is bizar. Aan de knoppen zit kennelijk een aantal mannen dat enorm van snelle auto’s houdt en geen gevoel heeft voor natuur en cultuur. Erg sneu.
En vergeet de prins met de bril niet.....
Bakblik
18-08-2021 om 19:38
Tijdens het lange grand prix weekend gaan de spoorbomen tussen Amsterdam en Zandvoorts dicht, zodat de treinen met publiek vrije doorgang hebben. Wij uit gemeenten zuidelijk van die lijn kunnen dat weekend van donderdagavond tot en met maandagochtend heel vroeg dus niet naar locaties ten noorden van die lijn.
Gelukkig heeft dochter haar opleiding daar afgerond, want om nou via Friesland over de afsluitdijk maar school te gaan is wel een heel eind om🤣
ImpassionedRaven59
18-08-2021 om 19:55
Bakblik schreef op 18-08-2021 om 19:38:
Tijdens het lange grand prix weekend gaan de spoorbomen tussen Amsterdam en Zandvoorts dicht, zodat de treinen met publiek vrije doorgang hebben. Wij uit gemeenten zuidelijk van die lijn kunnen dat weekend van donderdagavond tot en met maandagochtend heel vroeg dus niet naar locaties ten noorden van die lijn.
Gelukkig heeft dochter haar opleiding daar afgerond, want om nou via Friesland over de afsluitdijk maar school te gaan is wel een heel eind om🤣
Dat zal wel meevallen. Er zijn tussen Amsterdam en Zandvoort ook nog genoeg ongelijkvloerse kruisingen.
MMcGonagall
18-08-2021 om 22:49
Bakblik schreef op 18-08-2021 om 19:38:
Waar kunnen we dan niet heen? Kop van Noord-Holland e.d hoef je toch geen spoor over? Je kunt nog naar de A4 e.d.
Bakblik
19-08-2021 om 07:58
Ik ben nog van de generatie dat ik de vorige serie formule 1 races heb meegemaakt op Zandvoort. Toen stond de hele regio al in de file op de zaterdag en zondag. Nu met het toegenomen autogebruik en afgesloten spoorwegovergangen voor zo'n lange periode verwacht ik dat het chaos gaat worden in de regio, zowel op het spoor als op de weg.
Weer zullen het zien maar ik vermoed dat we er zelfs in ons dorp last van zullen hebben.
MidasWolf
19-08-2021 om 10:48
Daarom begrijp ik niet dat de formule 1 destijds niet naar Assen is gegaan.
De regio Zandvoort is al zo druk met bewoning en infrastructuur.
(Geld en macht zullen meespelen maar toch)
Al deze bezoekers vormen een grote druk met hun komst, met de daarbij behorende overlast. En dat wordt nog verergerd wanneer het ook nog eens mooi strandweer is.
Om over de (duinen)natuur en dieren die daar leven rondom het gebied van het racecircuit nog maar niet te spreken.
Voor de spreiding van evenementen was dit ook goed geweest, dit was onder andere een mooie impuls geweest voor de provincie Drenthe.
Wanneer je voor zulke evenementen steeds naar het westen moet reizen, begrijp ik wel dat het een van de redenen kan zijn om ook in het westen te gaan wonen. Uiteraard is dit niet doorslag gevend maar kan het wel een kleine rol spelen hierin.
redbulletje
19-08-2021 om 10:52
MidasWolf schreef op 19-08-2021 om 10:48:
Daarom begrijp ik niet dat de formule 1 destijds niet naar Assen is gegaan.
De regio Zandvoort is al zo druk met bewoning en infrastructuur.
(Geld en macht zullen meespelen maar toch)
Al deze bezoekers vormen een grote druk met hun komst, met de daarbij behorende overlast. En dat wordt nog verergerd wanneer het ook nog eens mooi strandweer is.
Om over de (duinen)natuur en dieren die daar leven rondom het gebied van het racecircuit nog maar niet te spreken.
Voor de spreiding van evenementen was dit ook goed geweest, dit was onder andere een mooie impuls geweest voor de provincie Drenthe.
Wanneer je voor zulke evenementen steeds naar het westen moet reizen, begrijp ik wel dat het een van de redenen kan zijn om ook in het westen te gaan wonen. Uiteraard is dit niet doorslag gevend maar kan het wel een kleine rol spelen hierin.
Als ik kies rustig te wonen dan zou ik extra balen van zo'n groot evenement in m'n achtertuin. Mensen die voor Scheveningen kiezen als woonplaats houden waarschijnlijk zelf ook van reuring anders ga je niet in de drukke Randstad wonen. Maar vind 't ook zonde voor de natuur daar.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.