Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃

Auwereel schreef op 15-08-2021 om 18:17:

Waarom de gepensioneerde buurman de hele zondagmiddag al bezig is met de hogedrukreiniger. Als je werkt kan ik me voorstellen dat je er alleen zondags tijd voor hebt, maar ik wil nog even rustig in de tuin zitten voor mijn werkweek weer begint...

En hele middag bezig zijn met een tuintje ter grootte van een forse postzegel...... zo herkenbaar van de buurman hierachter. 

Tip: op een regenachtige dag in het voorjaar doen wij altijd het terras schoonspuiten. Dan hoef je daarna niet de ramen te lappen, daar regent het zand weer van af en dan droogt het netjes op. Op een warme droge dag moet je dan ook nog tranen kappen als je klaar bent🤮

Kunststof kozijnen uit de jaren 80 zijn ook onvergelijkbaar met die van tegenwoordig.
Mijn kunststof kozijnen zien er prima uit en de meeste zitten toch zo hoog dat je echt het verschil niet ziet. Dus nooit...

Bakblik schreef op 15-08-2021 om 19:07:

[..]

En hele middag bezig zijn met een tuintje ter grootte van een forse postzegel...... zo herkenbaar van de buurman hierachter.

Tip: op een regenachtige dag in het voorjaar doen wij altijd het terras schoonspuiten. Dan hoef je daarna niet de ramen te lappen, daar regent het zand weer van af en dan droogt het netjes op. Op een warme droge dag moet je dan ook nog tranen kappen als je klaar bent🤮

Niet een hele middag, twee hele dagen inmiddels! 

Laat die man toch lekker, die geniet er waarschijnlijk van om bezig te zijn. Veel mensen hebben na het pensioen moeite hun draai te vinden. 

watertoren schreef op 15-08-2021 om 18:28:

[..]

Omdat je dan van het schilderen af bent. Ik vind het juist mooi om een oud huis te moderniseren zoals bv dat lelijke glas in lood vervangen.

Dat bedoel je serieus hè?

Lekker herrie maken waardoor niemand in de buurt fijn meer buiten zit?! Het is een ongelooflijke herrie en laat hem lekker? Waarom? 

Dus pensioenbuur heeft meer recht om te genieten dan iemand die werkt?

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

15-08-2021 om 19:13

Nose schreef op 15-08-2021 om 18:20:

[..]

De daders of de eigenaar?

De daders als baasje zijnde.

Granny71 schreef op 15-08-2021 om 19:06:

[..]

Mijn zus heeft kunststof kozijnen met nerven erin. Je ziet echt geen verschil met strak geverfde houten kozijnen.

Ik heb een kunststof voordeur met nerven. Ben er zo blij mee. Ik wil alles vervangen door kunststof.

MMcGonagall schreef op 15-08-2021 om 19:11:

[..]

Dat bedoel je serieus hè?

Ja, natuurlijk wel.

Kunststof kozijnen uit de jaren 80 zijn gewoon een soort plastic kokers. Dat is ook niet mooi.

Wij hebben ook kunststof met houtnerf en ons huis is er heel erg van opgeknapt.

_melon schreef op 15-08-2021 om 19:19:

Kunststof kozijnen uit de jaren 80 zijn gewoon een soort plastic kokers. Dat is ook niet mooi.

Wij hebben ook kunststof met houtnerf en ons huis is er heel erg van opgeknapt.

En je bent van het verven af.

watertoren schreef op 15-08-2021 om 19:24:

[..]

En je bent van het verven af.

Ja daar zou ik ook echt niet vrolijk van worden, al dat onderhoud. 

Maar je hebt natuurlijk kunststof kozijnen en kunststof kozijnen inderdaad, sommige zijn echt heel lelijk. 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

15-08-2021 om 19:33

Yolo schreef op 15-08-2021 om 19:13:

[..]

De daders als baasje zijnde.

Denk jij dat het verzonnen is? Ik heb een onderbuik gevoel bij het verhaal

Over de discussie over rietjes. Ik heb zelf rvsrietjes. Vind ik fijner dat siliconenrietjes. Vaak verkopen ze er een schoonmaakborsteltje bij. 

Ik snap niet waarom mensen zo graag spoilers plaatsen. 
Ik lees een topic niet meer om deze reden. Zo jammer. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.