Huiskamer
ButterCup
15-07-2021 om 19:36
'Dingen die ik niet begrijp'
Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?
Volgt u maar 😃
watertoren
15-08-2021 om 13:01
Ik begrijp niet dat er nog zo veel jongeren zijn die nog beginnen met roken. Ik schrik ervan als ik zie hoe veel jeugd er hier buiten op het sportpark staat te roken en waar ze het van kunnen betalen is me ook een raadsel.
Apiejapie
15-08-2021 om 17:23
Ik begrijp niet waarom mensen voor kunststof kozijn kiezen in een oud huis. Nu vind ik kunststof kozijnen in elk huis lelijk, maar het zou verboden moeten worden in een oude boerderij/monumentaal pand/enz.Â
DownrightChinchilla41
15-08-2021 om 18:11
Tover-Feetje schreef op 13-08-2021 om 16:37:
Woensdagochtend is iemand zijn hond door drie mannen meegenomen, gisterenavond is de hond dood terug gevonden.
Dit kan ik met de beste wil van de wereld niet begrijpen.
Woedend en verdrietig word ik hier van...waarom doet iemand zoiets..
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3433782/geschokte-reacties-op-dood-gestolen-hond-tycho-heb-tranen-in-mijn-ogen
Echt he, en ik denk ook ik had er achter aan gerend diegene desnoods gewurgd met de hondenriem maar mijn hond mee laten nemen. Gewoon zo bizar, loop je ergens lekker met je hond dan wordt hij ontvoerd en vermoord... Echt 😪
Er gaan geruchten de ronden dat ze de hond voor de fok hadden willen gebruiken maar gechipt en geholpen..Â
Auwereel
15-08-2021 om 18:17
Waarom de gepensioneerde buurman de hele zondagmiddag al bezig is met de hogedrukreiniger. Als je werkt kan ik me voorstellen dat je er alleen zondags tijd voor hebt, maar ik wil nog even rustig in de tuin zitten voor mijn werkweek weer begint...
DownrightSpoonbill69
15-08-2021 om 18:20
Yolo schreef op 15-08-2021 om 18:11:
[..]
Echt he, en ik denk ook ik had er achter aan gerend diegene desnoods gewurgd met de hondenriem maar mijn hond mee laten nemen. Gewoon zo bizar, loop je ergens lekker met je hond dan wordt hij ontvoerd en vermoord... Echt 😪
Er gaan geruchten de ronden dat ze de hond voor de fok hadden willen gebruiken maar gechipt en geholpen..
De daders of de eigenaar?Â
watertoren
15-08-2021 om 18:28
Apiejapie schreef op 15-08-2021 om 17:23:
Ik begrijp niet waarom mensen voor kunststof kozijn kiezen in een oud huis. Nu vind ik kunststof kozijnen in elk huis lelijk, maar het zou verboden moeten worden in een oude boerderij/monumentaal pand/enz.
Omdat je dan van het schilderen af bent. Ik vind het juist mooi om een oud huis te moderniseren zoals bv dat lelijke glas in lood vervangen.
Moxxie
15-08-2021 om 18:37
watertoren schreef op 15-08-2021 om 18:28:
[..]
Omdat je dan van het schilderen af bent. Ik vind het juist mooi om een oud huis te moderniseren zoals bv dat lelijke glas in lood vervangen.
CompetentSparrow79
15-08-2021 om 18:41
Waarom honden snorharen hebben. Â Ze gebruiken die niet echt.
Julali
15-08-2021 om 18:45
Auwereel schreef op 15-08-2021 om 18:17:
Waarom de gepensioneerde buurman de hele zondagmiddag al bezig is met de hogedrukreiniger. Als je werkt kan ik me voorstellen dat je er alleen zondags tijd voor hebt, maar ik wil nog even rustig in de tuin zitten voor mijn werkweek weer begint...
Mensen kunnen meer bezigheden hebben dan alleen een betaalde baan. Die bezigheden zijn vaak doordeweeks.Â
NinjeTurtle
15-08-2021 om 18:47
[..]
Echt?
Vreselijk wanneer mensen een prachtig oud huis zo verkrachten. Koop dan een moderner huis.
Ginevra
15-08-2021 om 18:49
[..]
Er bestaat lelijk glas in lood, akkoord, alhoewel ik bepaalde soorten glas in lood schitterend vind.Â
Maar kunststof kozijnen zijn nooit nooit nooit mooier dan hout. Ik zag laatst een blok waar de lelijke kunststof kozijnen uit de jaren 80 vervangen zijn door hout. Ongelooflijk hoe de boel daarvan opknapte.Â
Bakblik
15-08-2021 om 19:04
Ginevra schreef op 15-08-2021 om 18:49:
[..]
Er bestaat lelijk glas in lood, akkoord, alhoewel ik bepaalde soorten glas in lood schitterend vind.
Maar kunststof kozijnen zijn nooit nooit nooit mooier dan hout. Ik zag laatst een blok waar de lelijke kunststof kozijnen uit de jaren 80 vervangen zijn door hout. Ongelooflijk hoe de boel daarvan opknapte.
Hebben wij ook gedaan en aantal jaar geleden. Zo mooi geworden.Â
Auwereel
15-08-2021 om 19:04
Julali schreef op 15-08-2021 om 18:45:
[..]
Mensen kunnen meer bezigheden hebben dan alleen een betaalde baan. Die bezigheden zijn vaak doordeweeks.
Gelukkig was ik gisteren niet thuis, want toen heeft hij ook de hele dag met de hogedrukreiniger gewerkt. We vragen in af hoeveel water er ondertussen in zijn tuin staat.
Toen hij net met pensioen was, wat jaren terug, was hij de hele dag aan het cirkelzagen, zeker twee zomers lang, door de week en in het weekend. Ik ben bang dat hij een nieuwe hobby heeft gevonden.
Granny71
15-08-2021 om 19:06
Ginevra schreef op 15-08-2021 om 18:49:
[..]
Er bestaat lelijk glas in lood, akkoord, alhoewel ik bepaalde soorten glas in lood schitterend vind.
Maar kunststof kozijnen zijn nooit nooit nooit mooier dan hout. Ik zag laatst een blok waar de lelijke kunststof kozijnen uit de jaren 80 vervangen zijn door hout. Ongelooflijk hoe de boel daarvan opknapte.
Mijn zus heeft kunststof kozijnen met nerven erin. Je ziet echt geen verschil met strak geverfde houten kozijnen.
FaithfulDuck87
15-08-2021 om 19:06
Granny71 schreef op 15-08-2021 om 19:06:
[..]
Mijn zus heeft kunststof kozijnen met nerven erin. Je ziet echt geen verschil met strak geverfde houten kozijnen.
die heb ik ook, in dakkapel en dat zie je echt niet
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.