Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃

Moxxie schreef op 12-08-2021 om 16:38:

[..]

Serieus? Wat goed! Jeetje zeg:[gifje]

Mevrouw75 schreef op 12-08-2021 om 11:04:

[..]

Ik gebruik die dingen nooit in cakevormen.

Ik gebruik altijd aluminiumfolie, omdat ik die rol anders nooit meer op kan maken. Zó weinig wordt alufolie gebruikt.

Maar het geeft soms best veel werk als je in de hoekjes de folie van je cake af moet stropen. En je moet echt het kleinste snippertje zorgvuldig verwijderen voordat ze je kiesvullingen kunnen raken.

De grote stukken gaan prima.

Metallover schreef op 11-08-2021 om 13:14:

Ik begrijp niet dat nog slechts 2 van de 8 jongens die de jongen op Mallorca hebben doodgetrapt opgepakt zijn. Al zouden zij de hoofddaders zijn, dan is de rest toch nog steeds medeplichtig? Ze hebben hunvrienden in ieder geval niet weerhouden van het door blijven schoppen met dood als gevolg. Het lijkt me niet meer dan logisch dat ze allemaal berecht en bestraft worden.

Misschien moeten we niet doen aan trail by media maar het aan de professionals over laten.

Pixel schreef op 13-08-2021 om 11:41:

[..]

Misschien moeten we niet doen aan trail by media maar het aan de professionals over laten.

Het is voor jonge mensen heel moeilijk om tegen de groep in te gaan.

rionyriony schreef op 13-08-2021 om 11:47:

[..]

Het is voor jonge mensen heel moeilijk om tegen de groep in te gaan.

Dat is in geen geval een excuus. Als je je in een geval als dit niet aan “de groepsdruk” kunt onttrekken en erop losslaat of erbij gaat staan te joelen/hinniken ben je geen knip voor de neus waard. 

er.is.maar.1.Pino schreef op 13-08-2021 om 11:51:

[..]

Dat is in geen geval een excuus. Als je je in een geval als dit niet aan “de groepsdruk” kunt onttrekken en erop losslaat of erbij gaat staan te joelen/hinniken ben je geen knip voor de neus waard.

Het is vaak gevraagd aan groepsleden: waarom deed je niks. Op de eerste plaats leek het te gaan om angst voor represailles. Pas als er één als getuige ging optreden meldden zich er meer. Maar ze wilden er niet alleen voor staan. Als eenling heb je geen leven.

kreeg net een melding dat de 3e verdachte is opgepakt.

Het gaat om de 18-jarige Hilversummer Mees T.

Woensdagochtend is iemand zijn hond door drie mannen meegenomen, gisterenavond is de hond dood terug gevonden.
Dit kan ik met de beste wil van de wereld niet begrijpen.
Woedend en verdrietig word ik hier van...waarom doet iemand zoiets..
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3433782/geschokte-reacties-op-dood-gestolen-hond-tycho-heb-tranen-in-mijn-ogen

Mevrouw75 schreef op 12-08-2021 om 11:04:

[..]

Ik gebruik die dingen nooit in cakevormen.

Ik bak gewoon niet. Probleem opgelost 

Tover-Feetje schreef op 13-08-2021 om 16:37:

Woensdagochtend is iemand zijn hond door drie mannen meegenomen, gisterenavond is de hond dood terug gevonden.
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3433782/geschokte-reacties-op-dood-gestolen-hond-tycho-heb-tranen-in-mijn-ogen

Ziek is dat he

Pixel schreef op 13-08-2021 om 11:41:

[..]

Zeg je nu serieus dat ik dit hier niet mag plaatsen?

Tover-Feetje schreef op 13-08-2021 om 16:37:

Lijkt wel een oefening voor het ontvoeren / vermoorden van een mens… heel griezelig dit.

De laatste zin gaat mijn pet te boven:
”Een politiewoordvoerster laat weten dat er op dit moment geen indicatie is dat er sprake zou zijn van een gerichte actie.”

Lijkt me nogal logisch dat dit een gerichte actie is om die hond te pakken. Ze hadden ipv deze zin beter een beschrijving van de daders kunnen neerzetten in de hoop dat deze griezels gepakt worden.

Metallover schreef op 14-08-2021 om 13:17:

[..]

Lijkt wel een oefening voor het ontvoeren / vermoorden van een mens… heel griezelig dit.

De laatste zin gaat mijn pet te boven:
”Een politiewoordvoerster laat weten dat er op dit moment geen indicatie is dat er sprake zou zijn van een gerichte actie.”

Lijkt me nogal logisch dat dit een gerichte actie is om die hond te pakken. Ze hadden ipv deze zin beter een beschrijving van de daders kunnen neerzetten in de hoop dat deze griezels gepakt worden.

Vind het een raar verhaal

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

14-08-2021 om 23:53

Wat erg dit!!! 
Wat ik wel apart vond als je Google zegt de eigenaresse dat ze de hond losmaakte en een onbekende man de naam van de hond riep en toen de hond heen ging hij deze aanlijnde. Hoe wist hij de naam??? 

Nose schreef op 14-08-2021 om 23:53:

Wat erg dit!!!
Wat ik wel apart vond als je Google zegt de eigenaresse dat ze de hond losmaakte en een onbekende man de naam van de hond riep en toen de hond heen ging hij deze aanlijnde. Hoe wist hij de naam???

Ze riepen de hond naar zich toe, niet de specifieke naam van de hond. Veel honden komen op een roep enthousiast aanrennen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.