Huiskamer
ButterCup
15-07-2021 om 19:36
'Dingen die ik niet begrijp'
Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?
Volgt u maar đ
ElectricKookabura85
04-08-2021 om 12:52
Waarom zijn bedrijven zo moeilijk bereikbaar?Â
Eerst moet ik de hele site doorspitten, langs de FAQ, tegen een robot praten, dan pas krijg ik een telefoonnummer waar ik vervolgens een half uur aan de lijn hang voor ik een persoon aan de lijn krijg die me niet kan helpen en me gaat doorverbinden naar de juiste afdeling en dan ineens ophangt.
Dit kan ook in het topic âwaar ergerde je aan vandaagâ denk ik đ
Tover-Feetje
04-08-2021 om 12:54
Die kaasschaaf doet mij aan een volgend "dingen die ik niet begrijp" denken.
Waarom is mijn kaasschaaf altijd te smal om in een keer een plakje van de bovenkant van mijn blok kaas af te kunnen schaven 
er.is.maar.1.Pino
04-08-2021 om 12:58
Tover-Feetje schreef op 04-08-2021 om 12:54:
Die kaasschaaf doet mij aan een volgend "dingen die ik niet begrijp" denken.
Waarom is mijn kaasschaaf altijd te smal om in een keer een plakje van de bovenkant van mijn blok kaas af te kunnen schaven
Oh, dat heb ik eigenlijk alleen met de onderkant. Maar wel leuke vraag, heb daar echt nog nooit bij stilgestaan! đ
MMcGonagall
04-08-2021 om 13:03
Sophia_! schreef op 04-08-2021 om 12:51:
[..]
đč wij ook, lekker he! Mijn voorraad plastic rietjes is op helaas.
Mijn zus had met Sinterklaas een enorme doos met zakken rietjes gekregen. Ik denk wel 100 zakken van 200 stuks. Die kan dus even vooruit. Ze gebruikt ze overigens ook om mee te knutselen (juf).
_melon
04-08-2021 om 13:05
De kartonnen rietjes van de Action zijn wel 'oké'.
Zijn ook de enige die m'n peuter accepteert en ze worden niet binnen 2 min papperig.
Briannaf
04-08-2021 om 15:08
Mlah! schreef op 04-08-2021 om 12:27:
[..]
Iedereen is tegenwoordig bang in het donker
Moet je in Limburg komen, oké, straten zijn verlicht, maar de snelwegen zijn 's avonds echt hartstikke donker, geen lantaarnpaal te bekennen. Daar komt de term het donkere zuiden vandaan.
er.is.maar.1.Pino
04-08-2021 om 15:11
Briannaf schreef op 04-08-2021 om 15:08:
[..]
Moet je in Limburg komen, oké, straten zijn verlicht, maar de snelwegen zijn 's avonds echt hartstikke donker, geen lantaarnpaal te bekennen. Daar komt de term het donkere zuiden vandaan.
Oh ja, ik vind dat soms retespannendâŠvlieg je daar met 120-130 door het duister heen (en ja je kunt natuurlijk ook minder hard rijden, maar die mentale hobbel moet ik nog nemenÂ
)Â
Herfstappeltaart
04-08-2021 om 15:14
Sophia_! schreef op 04-08-2021 om 12:26:
[..]
Ja, vreselijk!
Ik denk erover zelf rvs rietjes te kopen. Dat karton is echt goor.
Wij hebben glazen rietjes gekocht bij Blokker. Gehard glas dus breekt niet. Er zat ook een heel dun ragertje bij om ze schoon te maken. Bevalt goed.
Sophia_!
04-08-2021 om 15:42
Herfstappeltaart schreef op 04-08-2021 om 15:14:
[..]
Wij hebben glazen rietjes gekocht bij Blokker. Gehard glas dus breekt niet. Er zat ook een heel dun ragertje bij om ze schoon te maken. Bevalt goed.
Dat klinkt ook goed, ik wist niet dat er ook glazen rietjes waren. Ik zal er 's voor gaan kijkenÂ
er.is.maar.1.Pino
04-08-2021 om 15:45
Sophia_! schreef op 04-08-2021 om 15:42:
[..]
Dat klinkt ook goed, ik wist niet dat er ook glazen rietjes waren. Ik zal er 's voor gaan kijken
Ik wil niemand angst aanjagen maar een collega van me heeft zien gebeuren dat een hard rietje bij een vallend kind (dat uit zoân plastic beker met hard rietje dronk) zo doorstootte het gehemelte in - en dat kwam niet meer âvanzelf losâ. Dus pas alsjeblieft op met die dingen. Brrrr Â
Rachel.
04-08-2021 om 15:46
Herfstappeltaart schreef op 04-08-2021 om 15:14:
[..]
Ik had bij jumbo of AH ik weet even niet meer welke van de 2, van die harde plastice rietjes gehaald die gekleurde herbruikbare.
Herfstappeltaart
04-08-2021 om 15:47
er.is.maar.1.Pino schreef op 04-08-2021 om 15:45:
[..]
Ik wil niemand angst aanjagen maar een collega van me heeft zien gebeuren dat een hard rietje bij een vallend kind (dat uit zoân plastic beker met hard rietje dronk) zo doorstootte het gehemelte in - en dat kwam niet meer âvanzelf losâ. Dus pas alsjeblieft op met die dingen. Brrrr
![]()
Dat geloof ik. Ik zou ze ook nooit aan een kind geven hoor. Ze zijn voor onszelf, voor de smoothies
Sophia_!
04-08-2021 om 15:49
[..]
Ik wil niemand angst aanjagen maar een collega van me heeft zien gebeuren dat een hard rietje bij een vallend kind (dat uit zoân plastic beker met hard rietje dronk) zo doorstootte het gehemelte in - en dat kwam niet meer âvanzelf losâ. Dus pas alsjeblieft op met die dingen. Brrrr
![]()
oh gadver! Verre houden van mijn neefjes en nichtjes dus.
Rachel.
04-08-2021 om 16:06
[..]
![]()
Mijn god ik had dit nog niet gelezen en had gezegd dat ik harde rietjes had gehaald đ° dit bericht geeft me wel een besef dat zorg dat ik hem laat zitten als ie eruit drinkt, hij pakt soms zelf zn bekertje van tafel gaat drinken en dan loopt ie, nou na dit verhaal was dat de laatste keer dus!  Â
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.