Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

04-08-2021 om 11:56

Zorroo schreef op 04-08-2021 om 11:44:

[..]

Oooh ja, ik zei het verkeerd om. Lekker verwarrend. Het lipje zit juist rechtsvoor. En bij een slag draaien linksboven. Probeer ik het zo precies uit te leggen, maak ik zo'n cruciale fout. Aaargh. Sorry.

Mes neerleggen vind ik geen oplossing want dat hoeft een rechtshandige ook niet, waarom moeten wij linkshandigen dat dan wel. En soms is het mes al vies en dan wil je het niet op je aanrecht leggen of iets moeten zoeken waarop je het zo lang kwijt kan.

Je kan die lipjes links en rechts met beide duimen openen. Maar wil je een lipje dat rechtsvoor zit openen met je rechterduim terwijl je een mes vasthoudt in je linkerhand, dan moet je toch een rare draai maken met je rechterhand? (ik hoop dat ik nu alle linksen en rechtsen op orde heb )

Tja, ik heb er gewoon niet zo'n last van. Ik zou bijna zeggen, kom even langs dan laat ik het je zien Loop steeds naar de keuken hier om te kijken wat je bedoelt, dit zijn geen handelingen waar je veel over nadenkt normaalgesproken.

Nera schreef op 04-08-2021 om 11:56:

[..]

Tja, ik heb er gewoon niet zo'n last van. Ik zou bijna zeggen, kom even langs dan laat ik het je zien Loop steeds naar de keuken hier om te kijken wat je bedoelt, dit zijn geen handelingen waar je veel over nadenkt normaalgesproken.

Ja daarom irriteert het me. Het zijn handelingen die je even vlug vlug wilt doen, en dan slip ik weer met mijn duim over dat randje. Omdat er geen lipje zit waar ik het nodig heb. Wat grappig dat je het steeds uitprobeert. Dat is ook de enige manier ja. En dan nog haalde ik links en rechts door elkaar. Een filmpje zou inderdaad handig zijn!

Moxxie schreef op 04-08-2021 om 11:53:

[..]

Ik zit even te twijfelen. Denk jij wel groot genoeg? Kunnen we niet iets met een Europese commissie?

Ja, nu je het zegt. Ik denk dat we Frans Timmermans aan onze kant moeten zien te krijgen!

Een filmpje

Zorroo schreef op 04-08-2021 om 12:00:

[..]

Ja, nu je het zegt. Ik denk dat we Frans Timmermans aan onze kant moeten zien te krijgen!

Frans is druk met de green deal. Dus als jullie twee nu kunnen bewijzen dat dit tonnen CO2 bespaart, dan heb je Frans aan boord 

Zorroo schreef op 04-08-2021 om 11:44:

[..]

Oooh ja, ik zei het verkeerd om. Lekker verwarrend. Het lipje zit juist rechtsvoor. En bij een slag draaien linksboven. Probeer ik het zo precies uit te leggen, maak ik zo'n cruciale fout. Aaargh. Sorry.

Mes neerleggen vind ik geen oplossing want dat hoeft een rechtshandige ook niet, waarom moeten wij linkshandigen dat dan wel. En soms is het mes al vies en dan wil je het niet op je aanrecht leggen of iets moeten zoeken waarop je het zo lang kwijt kan.

Je kan die lipjes links en rechts met beide duimen openen. Maar wil je een lipje dat rechtsvoor zit openen met je rechterduim terwijl je een mes vasthoudt in je linkerhand, dan moet je toch een rare draai maken met je rechterhand? (ik hoop dat ik nu alle linksen en rechtsen op orde heb )

Ik ben rechts en maak altijd het bakje open met m'n rechterhand en het lipje rechtsvoor. Soms zelfs met ook nog m'n mes in die hand.

Moxxie schreef op 04-08-2021 om 12:01:

Een filmpje

Ja! Ik open misschien wel een kanaal op Youtube, speciaal voor linkshandige margarine-gefrustreerden. 💡

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

04-08-2021 om 12:10

Zorroo schreef op 04-08-2021 om 11:59:

[..]

Ja daarom irriteert het me. Het zijn handelingen die je even vlug vlug wilt doen, en dan slip ik weer met mijn duim over dat randje. Omdat er geen lipje zit waar ik het nodig heb. Wat grappig dat je het steeds uitprobeert. Dat is ook de enige manier ja. En dan nog haalde ik links en rechts door elkaar. Een filmpje zou inderdaad handig zijn!

Ik ben ondertussen tot de conclusie gekomen dat jouw hele aanpak bij het brood smeren waarschijnlijk anders is dan die van mij, dus ik denk dat ik het maar opgeef  

Zorroo schreef op 04-08-2021 om 11:08:

[..]

Jij probeert het als een rechtshandige. Ik houd mijn botermes bij het smeren van een boterham in mijn linkerhand en wil dus het boterbakje liefst met mijn rechterduim openmaken.

Ik maak als rechtshandige het bakje ook met m'n rechterduim open. Hou het bakje met links vast, met rechts trek ik het deksel eraf. 

_melon schreef op 04-08-2021 om 12:07:

[..]

Ik ben rechts en maak altijd het bakje open met m'n rechterhand en het lipje rechtsvoor. Soms zelfs met ook nog m'n mes in die hand.

Ik vind je knap. Ik ben nog niet zo ver. 

Maree schreef op 04-08-2021 om 12:10:

[..]

Ik maak als rechtshandige het bakje ook met m'n rechterduim open. Hou het bakje met links vast, met rechts trek ik het deksel eraf.

Sta ik dan helemaal alleen?! 

Moxxie schreef op 04-08-2021 om 11:53:

[..]

Ik zit even te twijfelen. Denk jij wel groot genoeg? Kunnen we niet iets met een Europese commissie?

Ik begrijp niet waarom er zo ontzettend veel lantaarnpalen geplaatst zijn. Wat een lichtvervuiling over de hele aarde.

Ik weet niet om de hoeveel meter het in andere landen geregeld is maar hier staan ze het onnodig dicht op elkaar. Haal er om de paal 1 tussenuit en het is nog steeds licht zat op straat.

Zorroo schreef op 04-08-2021 om 12:11:

[..]

Sta ik dan helemaal alleen?!

Maar ik heb nog wel een tip voor je:

g:ce&s=2d2d&xv=2

er.is.maar.1.Pino schreef op 04-08-2021 om 12:20:

[..]

Maar ik heb nog wel een tip voor je:

Dank.. maar moet ik dan mijn plastic bakje leegscheppen hierin? Dat wordt een zootje.
Evengoed waardeer ik het gebaar. 😘

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.