Huiskamer
Roos57
01-05-2026 om 12:30
De vraag van vandaag is
Wat heb jij wel eens mee gewassen wat niet de bedoeling was ?
Zeespiegel
01-05-2026 om 15:33
Madamecannibale schreef op 01-05-2026 om 13:45:
Een nieuwe knalgele hydrofieldoek bij de nieuwe lichtgekleurde babykleertjes. Huilen, huilen, dat was echt niet grappig met de hormonen erbij.
Blauwe handoek bij de nieuwe hydrofiele doeken en baby beddengoed. Alles blauw. Kraamzorg had daaraan voorafgaande een tip gegeven over alles weken in biotex. Heel veel spijt dat ik dat heb opgevolgd. Voorheen gaf die handdoek nooit af.
Lichtbron
01-05-2026 om 15:46
Boodschappenbriefjes, papieren zakdoekjes. Briefje van 250 gulden, mobieltje, rode handdoek bij de witte was,
Steentjes in de broekzak van mijn zoon...
Tuinfluiter
01-05-2026 om 16:43
MMcGonagall schreef op 01-05-2026 om 14:48:
Beetje pijnlijke vraag. Mijn wasmachine heeft as we speak de geest gegeven, of althans als ik hem aan zet slaan de stoppen door. We hadden afgesproken dat hij het nog twee maanden zou volhouden. Dan ga ik verhuizen en het plan was een nieuwe te laten bezorgen in het nieuwe huis, zodat ik deze niet hoef mee te verhuizen.
Maar even bedenken hoe ik dit ga oplossen. En hoe ik die handdoeken eruit krijg die er momenteel in zitten in een grote bak met water
Bij heel veel wasmachine zit aan de voorkant onderaan een klepje. Via die opening kan je hem leeg laten lopen. Draai alles wel heel voorzichtig open want in het begin stroomt het water er heel snel uit. In de gebruiksaanwijzing staat hoe je dit moet doen en ook hoe je daarna de machine kunt ontgrendelen.
Succes!
Tuinfluiter
01-05-2026 om 16:56
Papieren zakdoekjes en keukenrol
Golfballen, scorekaart en een pitchfork
Horloge en mobieltje beide deden het nog nadat ik ze een paar dagen had laten drogen.
Pen in een borstzakje van een overhemd. Ik draaide in die tijd één keer per week een was met de overhemden van mijn man. Hij heeft ze nodig met extra lange mouwen en die waren duur en wat lastiger te krijgen.
Knutselkei
01-05-2026 om 16:58
o ja, veel en vaak
zeker de zakdoekjes. Die heb ik al jaren van tempo omdat die heel blijven en geen flintertjes worden.
Oordopjes,geld in allerlei vormen,telefoon,labello,muntje van de kar,schroeven,snoep,papier,eikels
wild-flower
01-05-2026 om 17:42
Muntgeld, papiergeld, boodschappenlijstjes, tandenstokers, steentjes, schelpen, papieren zakdoekjes
SuzyQFive
01-05-2026 om 17:48
Een luier… mijn god wat geeft dat een rotzooi! Al die gelkorrels in de wasmachine.
En ik had een keer tegen zoon gezegd, haal alles uit je zakken en geef mij je broek maar. Ik krijg de broek, vraag of alles eruit is, wat hij beaamt dus ik kijk niet meer. Resultaat:
Een slak, een veer en een paar muizenbotjes lagen na het wassen in de machine…
ToetieToover
01-05-2026 om 18:38
Nooit iets eigenlijk. Ik was altijd chef wassen toen we als gezin samenwoonden en keek altijd alle zakken na. Tegenwoordig wast mijn vriend en dat is ook zo’n zakkenchecker. Nou zitten er in mijn kleding doorgaans weinig zakken en ik stop alles in mijn tas. Ook gebruikte zakdoekjes enzo.
Loulou39
01-05-2026 om 19:32
Zakdoekjes, geld en m’n autosleutels: die doen het nu niet meer, maar nieuw batterijtje/nieuwe sleutel is zo duur, dus nu doe ik de auto weer gewoon met de hand open. Wel jammer, ik vond dat mijn autootje altijd zo gezellig knipperde met de koplampen als ik hem open en op slot deed…
Kampeerder
01-05-2026 om 19:47
ToetieToover schreef op 01-05-2026 om 18:38:
Nooit iets eigenlijk. Ik was altijd chef wassen toen we als gezin samenwoonden en keek altijd alle zakken na. Tegenwoordig wast mijn vriend en dat is ook zo’n zakkenchecker. Nou zitten er in mijn kleding doorgaans weinig zakken en ik stop alles in mijn tas. Ook gebruikte zakdoekjes enzo.
Ik ben ook een enorme zakken-checker. Mijn mes zat in een theedoek vermoedelijk. En de pen, zat somehow in het beddengoed van één van de kinderen. Hadden ze zelf afgehaald.