Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Bucketlist 2022

Wat staat er op jouw Bucketlist voor volgend jaar? 
En (nog belangrijker) wat streep je af?


er.is.maar.1.Pino

er.is.maar.1.Pino

31-12-2021 om 09:57 Topicstarter

Ik ben niet zo goed in doelen bedenken, meestal krijg ik spontaan een idee en voer ik dat ook ogenblikkelijk uit (soms is dat ook irritant hoor, voor mijn omgeving  )

Maar desondanks heb ik een paar ideeën die ik wil gaan uitvoeren:
- nieuwe bril kopen (spannend! 🙄)
- zelf oliebollen bakken (en hier laat zich de spontane ideeën-Pino zien…want dat wil ik eigenlijk vandaag doen maar het vet is oud en mijn man niet thuis om het te vervangen 😇)
- 10 kilo afvallen
- op vakantie naar Namibië (weet nu al dat die doorschuift) 
- …

Oh dit wordt een ordinaire tvp, want hier ga ik eens even goed over nadenken!

afgestreept 2021: kanker uit mijn lichaam verwijderen

lijst 2022: weer fit worden, zowel fysiek als mentaal

Ik maak dit weekend een SMART-stappenplan 

Het enige wat op dat lijstje staat : is gezond blijven....En genieten van dat wat ik heb...

ScarceKudu74

ScarceKudu74

31-12-2021 om 11:34

-Naar Londen met zoon! Dat staat nu al twee jaar op de lijst, komend jaar moet het er eindelijk eens echt van komen. 

Er moeten wat lampen en lichtknopjes geplaatst worden, al een jaar of 12. In 2022 gaat dat gebeuren!

Afstuderen en met veel energie aan mijn nieuwe functie als teammanager starten. Verder nog 3 kilo afvallen en een nieuwe master uitzoeken. Ons laatste klusproject, onze slaapkamer volledig vernieuwen. 
Kortom, zin in 2022.

Ik wil een uur kunnen autorijden zodat ik zelfstandig naar mijn moeder kan, ik wil zonder hulpmiddelen naar de supermarkt kunnen, ik wil twee dagen kunnen werken zodat ik niet de WIA in hoef.
Ik wil weer een lekker wijf worden, dat moet ik nog even SMART maken.
Als mijn huis dan ook nog op orde komt en alle achterstallige klussen gedaan worden en de tuin opgeknapt kan worden zonder dat er echt geld is, ben ik echt heel blij.
Huis en tuin staan niet in de top 3, de andere dingen zijn belangrijker. 

Ik ben pas verhuist dus mijn huis helemaal naar mijn smaak afmaken. De kluslijst is episch.
Een master uitzoeken, geneeskunde is alleen in voltijd en dat kan echt niet meer naast mijn bijna voltijds werk, ik heb dus geen idee wat dan wel.
Verder trainen voor de 16km hardlopen staat ook nog op mijn lijstje naast dat ik nog wel 1 of 2 maanden onbetaald verlof wil en dan een reis ver weg wil maken, dat heb ik namelijk nog nooit gedaan en lijkt me heel leuk voor een keer.

Ik wil nog ca. 10 kilo verder afvallen en wil volgend jaar een mooie reis maken met m'n moeder. Waarschijnlijk met eigen auto richting Zwitserland. 
Qua huis&tuin zou een hoekje met schutting eigenlijk vervangen moeten worden. 

Het belangrijkste voor mij is nu dat ik weer fatsoenlijk kan lopen. Waarschijnlijk als de foto goed is mag 11 januari mijn gips eraf van mijn enkel. Daarna hoop ik dat ik snel weer het laatste schilderwerk in het huis van mijn zoon te kunnen doen. Hij heeft een kluswoning gekocht en ik was daar volop bezig maar lig er nu al 7 weken uit. Gelukkig heeft het niet stil gestaan want hij heeft veel hulp gehad. hij slaapt er al wel regelmatig.

In 2022:
Krijg ik een super leuke baan
Ga ik met m’n dochter naar Londen
Haal ik het eerste deelcertificaat van m’n opleiding
Doe ik in mei mee met een hardloopevenement (5 of 10 km)
Val ik nog 4 kg af

De mijne is vrij kort:

  • beter worden

De rest komt daarna wel. Durf geen plannen meer te maken, tot nu toe werd dat steeds een domper. Dus bekijk ik het per dag en elke dag dat het beter gaat dan de dag ervoor is een klein feestje en hoe meer kleine feestjes hoe eerder ik mijn bucketlist kan aanvullen 😊 en zodra dat kan, dan ga ik los

Of een nieuwe uitdaging binnen mijn werk vinden, of een nieuwe baan vinden

Verre reis buiten Europa maken als de maatregelen het toestaan
In het voorjaar weer naar Londen. Tegen die tijd heb ik mijn vrienden daar al 3 jaar niet gezien.

Nieuwe platenspeler met goede boxen en een mooi meubel kopen. Eventueel een nieuw bed. 

En zorgen dat mijn lange termijn buffer op loopt naar tenminste 20K. Korte termijn naar 5000

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.