Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Bucketlist 2022

Wat staat er op jouw Bucketlist voor volgend jaar? 
En (nog belangrijker) wat streep je af?


Wel wat 'doelen' op het lijstje, maar lukt het niet: no problem! We weten immers niet wat gaat komen. 

- Blijven genieten van de kleine dingen 
- Diploma halen
- Studieschuld aflossen, dat wordt het grote doel! 
- Hopelijk mijn 2e Vierdaagse lopen.. Als dat door kan gaan is echt alles goed  
- Als het helemaal meezit loop ik ook nog een Kennedymars van 80 kilometer
- Die laatste 5 kg afvallen gaan me ook lukken dit jaar. 
- En qua persoonlijke ontwikkeling valt er ook nog genoeg te ontdekken dit jaar. 

Ik ben benieuwd, laat maar komen! 

oh leuk. Mijn bucketlist
- verbouwing in huis afronden (q3)
- weer sporten (mag vanaf januari weer sporten, dan is mijn bevalling 6 weken geleden)
- hopelijk ook weer zwanger worden. We willen graag kort op elkaar kindjes. 
- niet meer vingers knakken of nagelsbijten
- hopelijk een vakantie richting de Nederlandse Antillen 

Vooral heel veel rust ervaren na een ongelooflijk pittig jaar. Ik heb het nu zó goed, dat ik me bijna dagelijks afvraag wanneer het mis gaat. Ik geniet wanneer het kan. Maar wil erop durven vertrouwen dat mijn mooie leven nu bij mij hoort, en niet een zeepbel blijkt te zijn. 

ToetieToover schreef op 31-12-2021 om 10:43:

afgestreept 2021: kanker uit mijn lichaam verwijderen,

lijst 2022: weer fit worden, zowel fysiek als mentaal

Afgestreept 2021: mislukte operatie op het nippertje overleefd. Diabetes II overwonnen (maar ik meet nog wel regelmatig )

Lijst 2022: absoluut mee eens. Alle voorwaarden zijn aanwezig, nu nog meer gaan wandelen.

Het overlijden van mijn moeder verwerken.

En door met onze zoektocht naar een leuk huis in het mediterrane gebied!

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

31-12-2021 om 22:52

Wat opvallend veel: "Ik hoop weer gezond te worden in 2022"
Hier nog zo eentje: operatie gepland begin januari 2022... 🤕
Daarna -- net als ToetieToover -- weer fit worden, zowel fysiek als mentaal....
en dan zie ik wel weer verder.
Een dikke vakantie in 2022 zou wel lekker zijn.
En dan -- net als  Fenyw -- weer een lekker wijf (niet worden, maar vinden) 🤪

Mentaal wat sterker worden. (En lichamelijk hopelijk ook wat fitter, maar daar heb ik maar gedeeltelijk invloed op)

er.is.maar.1.Pino

er.is.maar.1.Pino

08-01-2022 om 13:43 Topicstarter

er.is.maar.1.Pino schreef op 31-12-2021 om 09:57:

Ik ben niet zo goed in doelen bedenken, meestal krijg ik spontaan een idee en voer ik dat ook ogenblikkelijk uit (soms is dat ook irritant hoor, voor mijn omgeving )

Maar desondanks heb ik een paar ideeën die ik wil gaan uitvoeren:
- nieuwe bril kopen (spannend! 🙄)
- zelf oliebollen bakken (en hier laat zich de spontane ideeën-Pino zien…want dat wil ik eigenlijk vandaag doen maar het vet is oud en mijn man niet thuis om het te vervangen 😇)
- 10 kilo afvallen
- op vakantie naar Namibië (weet nu al dat die doorschuift)
- …

Check! ✅ Ik heb vandaag oliebollen gebakken. Man heeft pak Oliebollen compleet meegenomen van de Appie (€1,- nu ) en ik heb het zojuist geprobeerd. Beetje gek dat er geen rijstijd hoefde, dus vond het daarom wel saai. Maar verder smaken ze wel oké en ik heb het tenminste gedaan 

Oh deze vind ik lastig! Heb al meerdere keren een poging gedaan maar steeds weer gewist.
Ik wil dit jaar:

  • Meer rust en balans in mijn lijf en hoofd.
  • Eindelijk genieten van mijn eigen huis en alles wat daarbij komt kijken.
  • Misschien wel voor de tweede keer zwanger raken.. maar daar zijn we nog niet 100% uit. Hangt ook wel een beetje samen met de bovenstaande punten. Maar die zijn niet zo concreet  
er.is.maar.1.Pino

er.is.maar.1.Pino

18-02-2022 om 10:59 Topicstarter

er.is.maar.1.Pino schreef op 31-12-2021 om 09:57:

Ik ben niet zo goed in doelen bedenken, meestal krijg ik spontaan een idee en voer ik dat ook ogenblikkelijk uit (soms is dat ook irritant hoor, voor mijn omgeving )

Maar desondanks heb ik een paar ideeën die ik wil gaan uitvoeren:
- nieuwe bril kopen (spannend! 🙄)
- zelf oliebollen bakken (en hier laat zich de spontane ideeën-Pino zien…want dat wil ik eigenlijk vandaag doen maar het vet is oud en mijn man niet thuis om het te vervangen 😇)

- 10 kilo afvallen
- op vakantie naar Namibië (weet nu al dat die doorschuift)
- …

De nieuwe bril is er…nu de moeilijkste nog…die 10 kilo kwijt 😬

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.