Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

18-07-2021 om 10:44

Boodschappen bezorgen

Wie doet dit en hoe bevalt het? 


Ja ik, bij AH. Sinds ongeveer 1,5 jaar met een vast bezorg moment. Heel af en toe gaat er iets mis met de bestelling, maar dat wordt altijd prima opgelost. 

Ik laat het wel eens bezorgen. Maar je moet zo zeker zijn om op dat tijdstip echt thuis te zijn. Dan duik ik liever even snel de supermarkt in. 
Nou heb ik 5 supermarkten in loopafstand en 8 supermarkten die ik binnen 10 minuten op de fiets kan bereiken.

Toen AH enkele jaren terug begon met bezorgen in mijn gemeente heb ik daar meteen gebruik van gemaakt. Dat beviel goed en nooit echt klachten gehad op 1 keer na en dat was de bezorging op kerstavond. Alles wat mis kon gaan ging mis. Maar is alsnog keurig opgelost.

Daarna kwam Picnic en vanaf dat moment ben ik daar gaan bestellen. Niets over te klagen. Het enige nadeel is dat ik hun assortiment niet zo heel breed vind. Maar ik vind het daar wel goedkoper en de bezorging is altijd gratis en de tijd van bezorging heel nauwkeurig.

ik maak gebruik van het AH pick up point. Daar kies je een tijdslot van 1 uur waarbinnen je je boodschappen ophaalt, dat vind ik makkelijker 

Ligt aan bij welke supermarkt je van plan bent te bestellen. Ze zijn allemaal net even anders. Tussen AH, Jumbo en Plus, vind ik de laatste het fijnst. Veel bezorgmogelijkheden (tijdsloten van twee uur lang) ook voor een dag of twee dagen later, weinig bezorgkosten (vooral als je producten van de bezorgactie kiest), vaste winkel waar het die ochtend wordt verzameld, snel contact met betreffende werknemers, online veel leuke aanbiedingen, website makkelijk te navigeren, iets niet goed geen probleem, even bellen of berichtje en klaar, middenmoot wat betreft prijzen.

Yep. De ene week komt Albert Heijn en de andere week Hofweb. Ideaal.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

18-07-2021 om 11:01

Picknick komt hier niet. Ah en Jumbo heb ik als keuze

Ik heb een bezorgbundel van de Albert Heijn, heerlijk! 
Alle grote, zware en houdbare dingen laat ik bezorgen, tussendoor hoef ik dan alleen nog maar om wat verse dingen, zoals brood, groente en fruit.
Jaren geleden mee begonnen toen ik op een regenachtige en winderige dag met stampvolle fietstassen naar huis wilde en met fiets en al omkiepte.... De sinaasappels rolden over straat.... Gelukkig waren er direct lieve mensen die me te hulp schoten, maar ik had het wel gehad met weekboodschappen op de fiets meeslepen.
Elke dag boodschappen doen vond ik ook niet handig dus werd het bezorgen.
En dat bevalt me nog steeds prima. 
Die bundel is niet gratis natuurlijk, maar dat is het echt waard.
Daarbij, doordat je minder in supermarkten komt, en veel meer kijkt naar wat je nog in huis hebt geloof ik toch ook wel dat je uiteindelijk minder uitgeeft.

Picnic komt hier wekelijks. Heb ook wel gebruik gemaakt van Albert Heijn en jumbo. We hebben een groot gezin en jumbo heeft fijnere aanbiedingen vind ik. Picnic heeft veel tijdsloten beschikbaar. Vroeger ook gebruik gemaakt van hogwebwinkel maar daarvoor moesten we steeds naar een andere woonplaats rijden om het op te halen. Wel een heel fijn aanbod van groenten, dat is bij Picnic nogal beperkt. 

Nose schreef op 18-07-2021 om 11:01:

Picknick komt hier niet. Ah en Jumbo heb ik als keuze

AH is een stuk duurder dan Jumbo, maar heeft wel een veel uitgebreider assortiment. Beide een prima service met een goede website en veel bezorgmogelijkheden. Ik zou bij AH wel voor een abonnement gaan om de bezorgkosten te drukken en zeker te zijn van een bezorgmoment. 

Sophia_!

Sophia_!

18-07-2021 om 11:13

Ik laat elke week alles bezorgen door AH, ik heb daar een bezorgbundel. Echt ideaal, nooit meer sjouwen met zware spullen! Heel soms gaat er iets fout, maar dat wordt altijd netjes opgelost. 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

18-07-2021 om 11:14

Bezorgbundel houdt ook in dat je een bepaald bedrag per maand betaald voor bezorgkosten 

Sophia_!

Sophia_!

18-07-2021 om 11:14

Cocorico schreef op 18-07-2021 om 11:09:

[..]

AH is een stuk duurder dan Jumbo, maar heeft wel een veel uitgebreider assortiment. Beide een prima service met een goede website en veel bezorgmogelijkheden. Ik zou bij AH wel voor een abonnement gaan om de bezorgkosten te drukken en zeker te zijn van een bezorgmoment.

Ik vind AH niet echt veel duurder, tenminste zolang je niet per se A merken wilt hebben. Ik koop veel in de bonus, of van het eigen huismerk. 

Sophia_!

Sophia_!

18-07-2021 om 11:14

Nose schreef op 18-07-2021 om 11:14:

Bezorgbundel houdt ook in dat je een bepaald bedrag per maand betaald voor bezorgkosten

Ja, klopt 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

18-07-2021 om 11:15

En fooi? Ik las ergens dat mensen dat ook geven? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.