Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Bewust kindvrij (sinds 2010)

Op Viva zaten we al aan deel 27 van dit topic. Hopelijk krijgt het hier een goed vervolg. 

Heb het voorlopig maar even in 'overig' gezet, want bij 'kinderen' is nog geen onderdeel 'kindvrij'. 

DanGun schreef op 28-07-2021 om 11:48:

Hahaha altijd leuk dat soort ‘Oja, daarom wilde ik ze niet!’-momentjes.

binnenkort naar de schoonfamilie, paar week terug zaten we er ook toen hadden wij ook zon 'godzijdank is dit niet ons probleem momentje in de auto terug'

dat zijn voor ons de momenten

Als je dat vaak wil voelen moet je Au Pairs kijken op npo 

redbulletje

redbulletje

28-07-2021 om 19:06 Topicstarter

Suish schreef op 28-07-2021 om 19:02:

Als je dat vaak wil voelen moet je Au Pairs kijken op npo

Haha dat kijk ik idd ook om die reden!  

Wat ik me dan afvraag, heb je die bevestiging als kindvrij persoon keer op keer nodig? Want als je zeker bent van je keuze, dan hoef je dat toch niet steeds opnieuw bevestigt te zien?

redbulletje

redbulletje

28-07-2021 om 19:51 Topicstarter

Julali schreef op 28-07-2021 om 19:32:

Wat ik me dan afvraag, heb je die bevestiging als kindvrij persoon keer op keer nodig? Want als je zeker bent van je keuze, dan hoef je dat toch niet steeds opnieuw bevestigt te zien?

Nee hoor, maar ik vind het wel leuk leedvermaak

AcidicShark11

AcidicShark11

28-07-2021 om 19:58

Zou je hier ook een topicverbod kunnen krijgen?

Wat ik me afvraag, is waar die vraag vandaan komt. 

AcidicShark11

AcidicShark11

28-07-2021 om 20:03

coolpack2 schreef op 28-07-2021 om 20:00:

[..]

Wat ik me afvraag, is waar die vraag vandaan komt.

Edit: We gaan hier niet off-topic. Eveneens is speculeren over eerdere nicknames niet toegestaan.

Edit: We gaan hier niet off-topic. Eveneens is speculeren over eerdere nicknames niet toegestaan.

SugaryPanther19

SugaryPanther19

28-07-2021 om 20:26

Goed nieuws: de buurtkrijsjes - een stel echt heel onopgevoede kindertjes - gaan binnenkort verhuizen!!

Ik ben zo blij. Wat een opluchting, ze zijn nu met vakantie en ik weet niet wat me overkomt, het is zo stil in huis.

Kun je nagaan hoe gewend ik er aan ben geraakt om zo vaak dat gegil aan te horen. Pfff.

En straks voorgoed verlost hiervan

Gefeliciteerd CharliesA!  

SugaryPanther19

SugaryPanther19

28-07-2021 om 20:33

kay89 schreef op 28-07-2021 om 20:28:

Gefeliciteerd CharliesA!

Ik moet gewoon helemaal acclimatiseren. Andere buren vroegen al of ik geen last van dat gegil had, en ik zei nog dat het wel meeviel. Maar nu merk ik toch dat het wel echt een verademing is.

Ze waren al eerder even weg, toen had ik nog dat ik het én heel fijn rustig vond én tegelijk het wat onthand voelde.

Nu ik weet dat ze echt wegblijven, heb ik het idee dat de stilte echt ontspanning wordt. Alsof ik weer opnieuw aan echte stilte moet wennen, ofzo. Hoewel het natuurlijk nooit zo stil hier is als op het platteland in een veraf gelegen boerderij.

redbulletje

redbulletje

28-07-2021 om 20:53 Topicstarter

Hopen dat de nieuwe huiseigenaar kindvrij is! 

SugaryPanther19

SugaryPanther19

28-07-2021 om 21:03

redbulletje schreef op 28-07-2021 om 20:53:

Hopen dat de nieuwe huiseigenaar kindvrij is!

Dat is al bekend, geen kinderen in het spel Ik heb nu al twee dagen geen gegil gehoord. Zo he, wat een verschil.

redbulletje

redbulletje

28-07-2021 om 21:04 Topicstarter

Wat heerlijk zeg! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.