Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Bewust kindvrij (sinds 2010)

Op Viva zaten we al aan deel 27 van dit topic. Hopelijk krijgt het hier een goed vervolg. 

Heb het voorlopig maar even in 'overig' gezet, want bij 'kinderen' is nog geen onderdeel 'kindvrij'. 

CharliesA schreef op 27-07-2021 om 16:05:

[..]

Tja Rick, zoiets komt natuurlijk niet zomaar in mijn hoofd op, ik sta bekend om mijn voorspellende inzichten ....

ik denk:

en dan met een luiertje eromheen

Vanavond eerst maar eens weer gezellig uit eten hier in de stad. afgelopen weekend op de camping waren we 9 jaar getrouwd dus vanavond eens even lekker uit eten.

Op de fiets de stad in 

SugaryPanther19

SugaryPanther19

27-07-2021 om 16:18

RickDalton schreef op 27-07-2021 om 16:10:

[..]

Vanavond eerst maar eens weer gezellig uit eten hier in de stad. afgelopen weekend op de camping waren we 9 jaar getrouwd dus vanavond eens even lekker uit eten.

Op de fiets de stad in

Fijne avond!

DanGun schreef op 27-07-2021 om 15:23:

En dan wil jij het kind opeens wel houden en je vrouw niet. Of andersom. Zit je toch met een probleem.
Daarbij vind ik het echt achterlijk om te denken dat een abortus eenzelfde ingreep is als je ingegroeide teennagel laten behandelen. Enig idee hoe fysiek zwaar dat kan zijn? En ook mentaal kan het een ding worden.
En je maakt onnodige gebruik van zorg.
Al met al egoïstisch, onnadenkend en eerlijk gezegd behoorlijk aso.

Mooi gezegd!

RickDalton schreef op 27-07-2021 om 15:48:

[..]

Ik geloof direct dat het een zware behandeling is dat bestrijd ik zeker niet. ik wilde alleen maar even zeggen dat ik weinig tot geen waarde hecht aan het 'klompje cellen' in die zin vergelijk ik het met elke andere medische behandeling

Zelf ben je te lui en laks om een medische behandeling te ondergaan. Waarom zou dat voor je vrouw dan prima zijn en vergelijk je een ingrijpende behandeling met een ingegroeide teennagel? 

Je meet met twee maten.

Julali schreef op 27-07-2021 om 20:11:

[..]

Zelf ben je te lui en laks om een medische behandeling te ondergaan. Waarom zou dat voor je vrouw dan prima zijn en vergelijk je een ingrijpende behandeling met een ingegroeide teennagel?

Je meet met twee maten.

Eens. 

ah hier zijn jullie! 

Tijd voor een knoopje Rick Dalton. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

27-07-2021 om 21:59

Julali schreef op 27-07-2021 om 20:11:

[..]

Je meet met twee maten.

Neen, jij begrijpt niet wat hij schrijft. 

Trouwens Rick, kan je inschatting begrijpen, maar kies zelf wel voor zekerheid (twee maand nadat ik mijn partner leerde kennen was mijn vasectomie rond). 

Valdemar schreef op 27-07-2021 om 21:59:

[..]

Neen, jij begrijpt niet wat hij schrijft.

Trouwens Rick, kan je inschatting begrijpen, maar kies zelf wel voor zekerheid (twee maand nadat ik mijn partner leerde kennen was mijn vasectomie rond).

Ik begrijp het prima. 

Julali schreef op 27-07-2021 om 22:07:

[..]

Ik begrijp het prima.

Yep. Hier Idem dito. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

27-07-2021 om 22:24

Julali schreef op 27-07-2021 om 22:07:

[..]

Ik begrijp het prima.

Niet onnozel doen. 
Hij schrijft zelf dat hij beseft dat de behandeling zwaar is, maar geeft simpelweg weer dat zijn emotionele connectie met het embryo vergelijkbaar is als dat met een ingegroeide teennagel. 

Hoe is het in LA trouwens? 

Valdemar schreef op 27-07-2021 om 22:24:

[..]

Niet onnozel doen.
Hij schrijft zelf dat hij beseft dat de behandeling zwaar is, maar geeft simpelweg weer dat zijn emotionele connectie met het embryo vergelijkbaar is als dat met een ingegroeide teennagel.

Hoe is het in LA trouwens?

Voor een man is een abortus inderdaad te vergelijken met een ingegroeide teennagel. Of nee wacht.... De ingegroeide teennagel van iemand anders 

LA is nog altijd niet te bereiken. 

Precies dat ‘van iemand anders’. 

Julali schreef op 27-07-2021 om 22:26:

[..]

Voor een man is een abortus inderdaad te vergelijken met een ingegroeide teennagel. Of nee wacht.... De ingegroeide teennagel van iemand anders

LA is nog altijd niet te bereiken.

dan moet je toch even mijn reactie lezen en er even 10 minuten over nadenken.

ik heb gezegd dat ik de behandeling gewoon als 'een medische ingreep zie' en totaal geen emotionele binding heb met 'dat klompje cellen' en dat dit voor mij vergelijkbaar is met een ingegroeide teennagel als ZIJNDE EEN MEDISCHE behandeling.

dat het uiteraard kwa pijn/emotie wat anders is.. tja logisch. maar daar heb ik het niet over.

enkelen snappen het maar jij en nog een paar zijn hardnekkig

CharliesA schreef op 27-07-2021 om 16:18:

[..]

Fijne avond!

dank, dat is zeker gelukt! heerlijk gegeten bij een tentje waar we om bekende redenen al een tijdje niet meer waren geweest. heerlijk eten en weggespoeld met enkele cocktails.

toetje ging er nog maar net in

SugaryPanther19

SugaryPanther19

27-07-2021 om 22:50

RickDalton schreef op 27-07-2021 om 22:39:

[..]

dank, dat is zeker gelukt! heerlijk gegeten bij een tentje waar we om bekende redenen al een tijdje niet meer waren geweest. heerlijk eten en weggespoeld met enkele cocktails.

toetje ging er nog maar net in

Klinkt heerlijk! Ik heb mij gelaafd aan een rosé cava om mijn eerste vakantiedag te vieren, hips

Weltrusten allemaal!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.