Huiskamer
KillerQueen
14-11-2022 om 19:26
Ben jij wel eens op tv geweest?
Ben jij wel eens op tv geweest?
Meegedaan aan een quiz, spelshow of geïnterviewd voor een artikel? Of gefigureerd in een serie, film of reclame?
Of kom je zo vaak op tv dat je jezelf BN'er mag noemen?
weneri
14-11-2022 om 22:07
Madamecannibale schreef op 14-11-2022 om 20:35:
[..]
Dat is zeker geen leuke aanleiding.
Ik ben als kind met Telekids op televisie geweest en op latere leeftijd een paar keer als expert van iets.
Telekids, daar wilde ik zo graag bij zijn vroeger, helaas nooit gelukt.
Ik heb ooit Donald Duck nagedaan bij wordt vervolgd en ben vorig jaar op lokale tv geweest vanwege iets met betrekking tot mijn werk.
PhilippaL
14-11-2022 om 22:15
Niet op tv maar wel in de krant. Ik had griep, maar het lukte niet om iemand te vinden om de kinderen uit school te halen. Dus goed aangekleed naar school en op de terugweg naar huis zagen we een grote groep mensen waar we langs liepen. Het bleek te gaan om een kunstwerk dat onthuld werd door iemand van het Koninklijk huis. De volgende dag stond ik breeduit op een foto van de onthulling op de voorpagina van een regionale krant, terwijl ik dus ziekgemeld was en nog een paar dagen niet kon werken.
impala
14-11-2022 om 22:18
Lemoos schreef op 14-11-2022 om 22:01:
Op de regionale zender, had niet in de gaten dat mijn carpoolcollega bezig was met een serieus interview over de eeuwigdurende wegwerkzaamheden ter plaatse (ze zei: ‘Echt kwalitatief uitermate teleurstellend’ waarop ik riep: ‘Zeg maar KUT gewoon, toch?’, mij omdraai en recht in de camera kijk. Je zag gewoon live dat besef van ‘oh shit’).
Een keer in EenVandaag over onderwijs, leidinggevende werd geïnterviewd en ik sta op de achtergrond de schoolfrik uit te hangen. Vonden ze schijnbaar wel een mooie illustratie van het thema of zo want ze zoomden in. Het stukje waarin ik zeg: ‘En wat moet dit voorstellen?!’ hebben ze eruit geknipt.
![]()
LydiaDietz
14-11-2022 om 22:22
Als puber vol overgave meeblerend vooraan tegen het hek bij Pinkpop. Op YouTube terug te vinden.
En bij een programma over psychische klachten. Iemand zijn dag werd gefilmd en bracht kind altijd bij mij. Dus dat kindje was al een paar keer aan mij overhandigd toen het eenmaal op de film stond. Heb t nooit terug gezien.
Earlgreythee
14-11-2022 om 22:24
Ja, best een aantal keer! Als kind heb ik meegedaan aan een tv-programma, ‘Kinderen zijn de baas’ heette dat. Later heb ik ooit meegedaan aan de Max Geheugentrainer 😅 En ik heb ooit opgetreden in De Wereld Draait Door met een koor waar ik destijds deel van uitmaakte! Dat was te gek!
Dolfje
14-11-2022 om 22:30
Ja, 1 keer in beeld bij Cas Spijkers die in een supermarkt stond te koken zag je mij in de pan kijken en afgelopen jaar of het jaar daarvoor op de regionale tv liep ik in beeld toen ze in het centrum aan het filmen waren.
SpiritedMagpie74
14-11-2022 om 23:00
In de tijd dat "Radio 2" nog "Hilversum 2" heette... met vier klasgenoten het NOS Schooljournaal gepresenteerd. Dat is toen life uitgezonden vanuit onze school. Of was het op Hilversum 1 of Hilversum 3... daar wil ik van af wezen.
En twee keer meegedaan met 'Ter land, ter zee en in de lucht' (Tobbedansen = vanaf de befaamde zeephelling in 4 seconden naar de bel).
Yastra
14-11-2022 om 23:12
Bij de grote meneer kaktus show, zat bij het eindlied op kweetniet's schouders 
Dewi-Sri
15-11-2022 om 00:27
Ik gelukkig niet, maar echtgenoot is jaren geleden op radio en tv geweest ivm zijn ontwerp voor een innovatief hulpmiddel voor gehandicapten. De radio-opname werd bij ons thuis gemaakt. Man, man, wat een stress, want de omroep wilde hem dingen laten zeggen die hij niet wilde en omgekeerd, en aangezien hij een onbehoorlijk harde kop heeft, ging dat allemaal niet zonder slag of stoot. Maar het is allemaal goedgekomen
.
MIDA
15-11-2022 om 01:31
Ik heb met mijn klas meegedaan aan Klassewerk ergens midden jaren ‘80. We wonnen uiteindelijk het seizoen en mochten met Hans van Willigenburg op vakantie naar Schotland. Die vakantie werd ook uitgezonden. Dat was wel echt een beleving, voor het eerst zonder ouders met alleen de meester en zijn vrouw, met het vliegtuig op vakantie.
DeOnbekende
15-11-2022 om 02:21
Wat een leuk topic!
Ik heb een jaar of drie bij Kinderen voor Kinderen gezongen en sta op in elk geval twee videobanden.
Prachtwacht
15-11-2022 om 06:02
Ik heb meegedaan aan een bijzondere activiteit op een festival en dat kwam ‘s avonds wel op iedere zender op het nieuws. Ook YouTube staat er vol mee. Gelukkig redelijk onherkenbaar, maar mensen die mij kennen kunnen mijn gemakkelijk herkennen.
Joszy
15-11-2022 om 06:19
met Anton Gleufs video post in de Ko de Boswachter show met een bijzonder huisdier als kind.
Later nog bij max vakantieman nadat het reisbureau waar ik een ticket had geboekt failliet was gegaan en de eigenaar naar Ghana was gevlucht. Hebben we het kantoor opgezocht in drachten, compleet met een dode rat voor de deur 😁 ik was ook bij de opname van de uiteindelijke show waarin dat filmpje te zien was. Werd echt opzij geduwd door een andere vrouw in het publiek die vooraan wilde zitten, die wilde blijkbaar graag in beeld!. Maar vlak voor de start moest zij van de productie met mij van plek wisselen 😆
En vanuit mijn werk ooit meegewerkt aan een documentaire op de lokale omroep. Dat was wel heel leuk omdat ik ook echt mee kon denken over de inhoud.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.