Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Advent kalenders 2021!


Neweve schreef op 15-12-2021 om 12:11:

[..]

De lekkere smaken schrijf ik inderdaad ook op. Misschien moet ik dat voor de echt vieze ook doen zodat ik ze niet per ongeluk koop.

Ja bij die van YDTC zit een 'scoreformulier' waar je paar steekwoorden kunt opschrijven. Ik zet er dus iedere dag een cijfer bij en een paar woorden. Tot nu toe nog vrijwel allemaal voldoendes, heb er pas 1 een 5 gegeven 😄 (cijfer van 1 tot 10 in mijn geval)

Lollypopje schreef op 15-12-2021 om 12:12:

[..]

Ja een aantal verrassend lekkere theetjes die ik niet had verwacht. Zoals zwarte thee met aardbei. Ga ik normaal nooit voor, maar de aardbei is niet dominant aanwezig en juist ondersteunend aan de zwarte thee.

Ik vind de smaken ook echt lekker, bijzondere combinaties. Hele leuke theekalender!

Taartjes schreef op 17-12-2021 om 15:30:

[..]

Ik vind de smaken ook echt lekker, bijzondere combinaties. Hele leuke theekalender!

En gisteren ook best een grote verpakking weerstand thee. Zo komen we goed de winter door

Lollypopje schreef op 17-12-2021 om 15:34:

[..]

En gisteren ook best een grote verpakking weerstand thee. Zo komen we goed de winter door

Ik ben echt superblij met deze adventskalender. Veel lekkere smaakjes thee. De rooibos is niet echt mijn ding, maar daar heb ik mijj zus blij mee kunnen maken. Er zitten echt smaken bij die voor herhaling vatbaar zijn

de 24e de allerlaatste vakjes. Dus ook van mijn deceptiekalender. Het vakje was twee keer zo groot als de rest. Dus mijn verwachtingen waren hooggespannen

🥁🥁🥁

De inhoud bleek de gehele kalender te hebben overtroffen.
De ultieme deceptie...

20211224-134410.jpg



een veredelde sinassnipper

Lollypopje schreef op 24-12-2021 om 13:50:

de 24e de allerlaatste vakjes. Dus ook van mijn deceptiekalender. Het vakje was twee keer zo groot als de rest. Dus mijn verwachtingen waren hooggespannen

🥁🥁🥁

De inhoud bleek de gehele kalender te hebben overtroffen.
De ultieme deceptie...

20211224-134410.jpg



een veredelde sinassnipper

Twee keer zo groot dan de rest, ik wil niet weten hoe klein die andere dan waren 😵

Ik moet enorm wennen aan je nieuwe profielfoto🤭

Brabeau schreef op 24-12-2021 om 16:43:

[..]

Twee keer zo groot dan de rest, ik wil niet weten hoe klein die andere dan waren 😵

Ik moet enorm wennen aan je nieuwe profielfoto🤭

Kleine bonbons die bijna allemaal met pralinee gevuld waren dus niet eens bijzonder, twee chocolade pepernoten in een vakje, een mini marsepeine worteltje, chocolaatjes van wel 5 gram en mini breekchocola van 10, etc.

En dat alles voor het fantastisch lage bedrag van 35 euro

Ik moet zelf ook wennen aan mijn profielfoto 😂 maandag weer terug naar normaal

Femke09

Femke09

24-12-2021 om 18:35 Topicstarter

Mijn zoon was heel tevreden met Peppa Big, al heeft hij tot de laatste vakjes moeten wachten voor de familie Big er eindelijk uitkwam.

Dochter heeft genoten van haar sierraden kalender (2 kettinkjes en 22 hangertjes in goud en zilver) Dat wordt nog een heel ding om volgend jaar weer iets leuks te vinden. Het is zeker nog te vroeg om een nieuw topic te openen?

Mijn theekalender was oké, leuke extraatjes bij erg veel losse thee, ik ben nog niet door de thee heen. Maar het is erg leuk om thee te proberen. 

met mijn theekalender ben ik wel heel blij. Hel gul. Dus voorlopig hoef ik geen thee meer te kopen

Lollypopje schreef op 24-12-2021 om 13:50:

de 24e de allerlaatste vakjes. Dus ook van mijn deceptiekalender. Het vakje was twee keer zo groot als de rest. Dus mijn verwachtingen waren hooggespannen

🥁🥁🥁

De inhoud bleek de gehele kalender te hebben overtroffen.
De ultieme deceptie...

20211224-134410.jpg



een veredelde sinassnipper

Marcador schreef op 24-12-2021 om 19:18:

[..]

Het is zo absurd, dat ik er maar om lach 😂 

Maar koop nooit een advent kalender van Van Soest, tenzij je houdt van decepties dus

Lollypopje schreef op 24-12-2021 om 19:20:

[..]

Het is zo absurd, dat ik er maar om lach 😂

Maar koop nooit een advent kalender van Van Soest, tenzij je houdt van decepties dus

Ga je een klachten indienen oid? Want dit kan echt niet

Brabeau schreef op 24-12-2021 om 19:36:

[..]

Ga je een klachten indienen oid? Want dit kan echt niet

Ik heb ze gemailed, maar geen reactie gehad. Verbaasd me niks, gezien de sneuheid er van.

Mijn Pickwick theekalender is me goed bevallen. Paar nieuwe smaakjes opgepikt die ik toch wel vrij lekker vind.

Lollypopje schreef op 24-12-2021 om 19:20:

[..]

Het is zo absurd, dat ik er maar om lach 😂

Maar koop nooit een advent kalender van Van Soest, tenzij je houdt van decepties dus

Je kunt er idd maar beter om lachen.
Volgend jaar iig geen adventskalender van Van Soest meer.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.