Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Advent kalenders 2021!


Brabeau schreef op 06-12-2021 om 19:50:

[..]

Is het niet verschoven naar een ander vakje? Dat heb ik ook wel eens gehad met een theezakje

Dan moet het wel een heel klein plat chocolaatje zijn geweest

En echt die hele kalender was gewoon een zware deceptie. 35 euro en ik schat inmiddels dat daarvan 15 euro puur voor de verpakking was. Nou dan mogen ze er toch wel minimaal voor zorgen dat die verpakking werkt

De kalender van YDTC is wel leuk, het zijn lekkere theetjes maar ik snap niet dat ze adverteerden met het feit dat je er 3 koppen mee kunt zetten. Dat is gewoon niet waar, het is allemaal voor 1 kop. Opzich prima voor mij maar adverteer er dan niet meer, ik snap niet waarom ze dat hebben gedaan.

jcZOCCNA_IMG-20211207-WA0005.jpeg

ik denk dat ik de 6e heb gevonden in de 7e. Of er zitten er meer in van deze.
In elk geval goed voor de lijn deze kalender 😂

Lollypopje schreef op 07-12-2021 om 13:34:

jcZOCCNA_IMG-20211207-WA0005.jpeg

ik denk dat ik de 6e heb gevonden in de 7e. Of er zitten er meer in van deze.
In elk geval goed voor de lijn deze kalender 😂

Dat is een holle kies chocolade   

rooiekater schreef op 07-12-2021 om 16:21:

[..]

Dat is een holle kies chocolade

Ja erg he. In de 7e zelf, zat wel een bonbonnetje, maar dan nog. 

Achja ik heb in elk geval dagelijks veel lol om de anticlimax die ik steeds weer aantref 😂

Die van Heerlijke Thee vind ik tot nu toe wel leuk. Ik zit vandaag aan de zwarte thee met rozen

Lollypopje schreef op 07-12-2021 om 16:23:

[..]

Ja erg he. In de 7e zelf, zat wel een bonbonnetje, maar dan nog.

Achja ik heb in elk geval dagelijks veel lol om de anticlimax die ik steeds weer aantref 😂

Die van Heerlijke Thee vind ik tot nu toe wel leuk. Ik zit vandaag aan de zwarte thee met rozen

Die thee klinkt goed 

Ik moet nog aan ikea beginnen maar heb wel vandaag een kopje thee groene thee lemon 

Lollypopje schreef op 07-12-2021 om 16:23:

[..]

Ja erg he. In de 7e zelf, zat wel een bonbonnetje, maar dan nog.

Achja ik heb in elk geval dagelijks veel lol om de anticlimax die ik steeds weer aantref 😂

Die van Heerlijke Thee vind ik tot nu toe wel leuk. Ik zit vandaag aan de zwarte thee met rozen

Ik vind de hoeveelheid thee echt top van Heerlijke thee. Maar vind de prulletjes wat minder. Maar ik kan minimaal 5 koppen thee maken per zakje dus dat is wel echt royaal.

rooiekater schreef op 07-12-2021 om 16:41:

[..]

Die thee klinkt goed

Ik moet nog aan ikea beginnen maar heb wel vandaag een kopje thee groene thee lemon

Heb voor het eerst een Ikea kalender en vind hem te gek! Elke dag een heerlijke bonbonnetje, en mijn eerste voucher was al 10 euro waard.

Metallover schreef op 11-12-2021 om 07:07:

[..]

Heb voor het eerst een Ikea kalender en vind hem te gek! Elke dag een heerlijke bonbonnetje, en mijn eerste voucher was al 10 euro waard.

Hier moet ik nog kijken  hij ligt nog dicht 

Iemand nog leuke verassingen gevonden de afgelopen dagen in de kalenders?

Vandaag de Starbucks grande in mijn Dolce Gusto kalender. Die was erg lekker (de afgelopen dagen ook veel varianten die erg bitter en soms zelfs bijna verbrandt smaakte). 
Ik loop wel achter dus vanmiddag nog een kopje koffie  

Pier- schreef op 15-12-2021 om 11:58:

Iemand nog leuke verassingen gevonden de afgelopen dagen in de kalenders?

Een paar theesoorten die ik zeker even opschrijf om later een heel pakje van te kopen! 
Bijvoorbeeld de Biscuit blend, heerlijk voor in de middag als je zin hebt in wat zoetigheid  

En heb in mijn Essie kalender al een paar nieuwe favorieten aan nagellak gekregen. 

Chocoladeaardbei schreef op 15-12-2021 om 12:09:

[..]

Een paar theesoorten die ik zeker even opschrijf om later een heel pakje van te kopen!
Bijvoorbeeld de Biscuit blend, heerlijk voor in de middag als je zin hebt in wat zoetigheid

En heb in mijn Essie kalender al een paar nieuwe favorieten aan nagellak gekregen.

De lekkere smaken schrijf ik inderdaad ook op. Misschien moet ik dat voor de echt vieze ook doen zodat ik ze niet per ongeluk koop. 

Pier- schreef op 15-12-2021 om 11:58:

Iemand nog leuke verassingen gevonden de afgelopen dagen in de kalenders?

Ja een aantal verrassend lekkere theetjes die ik niet had verwacht. Zoals zwarte thee met aardbei. Ga ik normaal nooit voor, maar de aardbei is niet dominant aanwezig en juist ondersteunend aan de zwarte thee.

Klinkt goed allemaal. Nu heb ik spijt dat ik geen thee kalender heb gekocht haha. 
Mijn Yankee Candle kalender bevalt ook goed! Ruikt lekker sterk. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.