Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Advent kalenders 2021!


tot nu is de o,Donnel advent best aardig, 2 mini moonshine,s een pin, een kortingsbon van €10,- en 2 bonbonnetjes. Leuk om zo div smaken uit te proberen.

Cirkel schreef op 05-12-2021 om 14:17:

De mannen douglas kalender valt heel erg tegen. Is het geld echt niet waard. Helaas.

Jammwr, ik ben wel benieuwd waarom hij tegenvalt Teveel/kleien samples? Geen variatie?

Lollypopje schreef op 04-12-2021 om 12:32:

[..]

Die van Lindt vond ik dan wel weer echt waar voor zijn geld. Via de Duitse amazon 18 euro voor betaald en behoorlijk grote pralines.

En nu verwacht ik echt niet net zoveel en groot bij een echte chocolatier, dat is toch wel een verschil met uit een fabriek. Maar ik verwacht dan wel dat de inhoud enigzins in de buurt komt van de winkelwaarde, maar bij Van Soest betaal je dus gewoon echt voornamelijk voor de verpakking.

Wij hebben er zo één  van familie in Duitsland gekregen.  Bij deze zijn de 'pralines' zijn iets groter dan een hazelnoot.  Het is wel een hele zoektocht 😉 om de juiste vakjes te vinden. Maar lekkere chocola..

Hier heeft kind een playmobil prinses kalender en die is tot nu toe leuk.
man en ik hebben een simpele chocolaatjes kalender met de kerstman erop van de Lidl, kind die van Hello Kitty van de Lidl. Meer om het idee. 
mij heb de producten uit de rituals kalender van vorig jaar nog niet eens allemaal op  wie weet wil ik m volgend jaar weer. 
ik betaalde trouwens 15,- voor die playmobil paar weken terug op de NL Amazon. prima prijs. 

Neweve schreef op 05-12-2021 om 14:43:

[..]

Jammwr, ik ben wel benieuwd waarom hij tegenvalt Teveel/kleien samples? Geen variatie?

Ja wil ik ook wel weten. 

Mocht iemand een tip hebben voor een kinder/speelgoed kalender in de supersale, dan hoor ik dat graag. Sla ik gewoon vast in voor volgend jaar

ik heb nu voor het 2de jaar op rij die van pickwick en vind het heerlijk 

ik zag de Lipton thee kalender bij de Jumbo, maar niet meegenomen omdat we al een thee kalender hebben. 

Femke09

Femke09

05-12-2021 om 19:12 Topicstarter

Peppa schreef op 05-12-2021 om 17:52:

Mocht iemand een tip hebben voor een kinder/speelgoed kalender in de supersale, dan hoor ik dat graag. Sla ik gewoon vast in voor volgend jaar

De Peppa Big kalender

Femke09 schreef op 05-12-2021 om 19:12:

[..]

De Peppa Big kalender

het was weer tijd voor de deceptie van de dag en zo sneu als vandaag had ik het nog niet getroffen. Het vakje was zelfs helemaal leeg

Lollypopje schreef op 06-12-2021 om 18:21:

het was weer tijd voor de deceptie van de dag en zo sneu als vandaag had ik het nog niet getroffen. Het vakje was zelfs helemaal leeg

Daar zou ik wel een mail aan wagen.

Lollypopje schreef op 06-12-2021 om 18:21:

het was weer tijd voor de deceptie van de dag en zo sneu als vandaag had ik het nog niet getroffen. Het vakje was zelfs helemaal leeg

Dat is wel een extra deceptie. 

Hier was vandaag een goede dag, Expresso wat ik normaal niet drink maar deze was niet botter en bijna zoet. Best lekker. 

jep, ik heb er maar een mail aan gewaagd met een uitgebreide beschrijving van elke deceptie

Lollypopje schreef op 06-12-2021 om 19:06:

jep, ik heb er maar een mail aan gewaagd met een uitgebreide beschrijving van elke deceptie

Is het niet verschoven naar een ander vakje? Dat heb ik ook wel eens gehad met een theezakje

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.