Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Advent kalenders 2021!


VivaLaVida schreef op 08-09-2021 om 13:16:

[..]

Welke van Rituals koop jij? Ik vind ze zo duur maar betaal liever iets meer dan dat het flutjes zijn en ik er verder niks mee doe. Maar ik denk dat van Rituals alles wel leuk is.

Heb de 3D kalender gekocht en al in huis. Heb ook getwijfeld, maar vind het kerstdorp toch leuker in huis staan dan de 2D kalender. Heb de keuze niet zozeer gebaseerd op de inhoud

Hobbyist schreef op 08-09-2021 om 14:01:

[..]

Heb de 3D kalender gekocht en al in huis. Heb ook getwijfeld, maar vind het kerstdorp toch leuker in huis staan dan de 2D kalender. Heb de keuze niet zozeer gebaseerd op de inhoud

Ja hij ziet er idd nog mooier uit. Zitten ook lampjes in toch? 

Ik had vorig jaar een hele fijne kalender van yourdailyteacup. Een heerlijke kalender met allemaal losse thee. Een aanrader vind ik: https://webshop.ydtc.nl/winkel/thee-adventskalender/

die ga ik sowieso dit jaar weer kopen. Verder weet ik het nog niet. Misschien zelf een maken voor ons zoontje.

VivaLaVida schreef op 08-09-2021 om 14:06:

[..]

Ja hij ziet er idd nog mooier uit. Zitten ook lampjes in toch?

Klopt inderdaad, als je een leuke plek hebt om hem neer te zetten, zou ik echt voor het kerstdorp gaan

LaDolceVita schreef op 08-09-2021 om 14:11:

Ik had vorig jaar een hele fijne kalender van yourdailyteacup. Een heerlijke kalender met allemaal losse thee. Een aanrader vind ik: https://webshop.ydtc.nl/winkel/thee-adventskalender/

die ga ik sowieso dit jaar weer kopen. Verder weet ik het nog niet. Misschien zelf een maken voor ons zoontje.

Ooh over deze heb ik vorig jaar nog getwijfeld, maar ik denk wel dat ik er dit jaar voor ga, ben gek op thee! 

Wil ook nog wel weer iets met verwen/verzorgingsdingen. Maar vaak is het dan toch veel make-up, of baddingen en ik heb geen bad 😅

LaDolceVita schreef op 08-09-2021 om 14:11:

Ik had vorig jaar een hele fijne kalender van yourdailyteacup. Een heerlijke kalender met allemaal losse thee. Een aanrader vind ik: https://webshop.ydtc.nl/winkel/thee-adventskalender/

die ga ik sowieso dit jaar weer kopen. Verder weet ik het nog niet. Misschien zelf een maken voor ons zoontje.

Oh die moet ik echt hebben. Losse thee vind ik zoveel lekkerder dan 'zakjes' uit de winkel.

Peppa schreef op 07-09-2021 om 20:49:

[..]

Ohhh er gaat een lampje branden bij mij, er bestaan gewoon lege kalenders

Jup. Oa bij action geloof ik. Moet je wel even kijken of vakjes groot genoeg zijn voor onderdelen die je er in doet.

Hobbyist schreef op 08-09-2021 om 11:21:

Zit nu te twijfelen of ik naast de Rituals adventskalender ook voor eentje van Body Shop ga, die zien er toch ook wel erg leuk uit. Iemand ervaring met deze adventskalenders? Zag ze hier staan: https://adventskalendertips.nl/the-body-shop-adventskalender-2021/


Ja deze had ik vorig jaar en zag dat hij dit jaar bijna hetzelfde is. Vond hem erg fijn ter afwisseling van de Rituals die ik de jaren ervoor steeds had. Wel veel handcreme vond ik maar was er erg blij mee. 

Chocoladeaardbei en Melon, gun het jezelf! De meeste dagen kon ik twee bekers thee uit de zakjes halen. Losse thee zit inderdaad vaak veel meer smaak aan. 🫖 

Due-scimmie schreef op 08-09-2021 om 15:58:

[..]

Jup. Oa bij action geloof ik. Moet je wel even kijken of vakjes groot genoeg zijn voor onderdelen die je er in doet.

Bedankt voor de tip. Ik zie op de action website 24 kartonnen doosjes voor 2 euro! Als ik het mezelf makkelijk wil maken haal ik die. Playmobil via marktplaats en ik heb een superleuk cadeau voor een nog leuker budget 👍

LaDolceVita schreef op 08-09-2021 om 20:10:

Chocoladeaardbei en Melon, gun het jezelf! De meeste dagen kon ik twee bekers thee uit de zakjes halen. Losse thee zit inderdaad vaak veel meer smaak aan. 🫖

Ik heb 'm besteld! 

LaDolceVita schreef op 08-09-2021 om 20:10:

Chocoladeaardbei en Melon, gun het jezelf! De meeste dagen kon ik twee bekers thee uit de zakjes halen. Losse thee zit inderdaad vaak veel meer smaak aan. 🫖

Ah deze kalender had ik nog niet gezien. Als ik tegen die tijd nog thuiswerk bestel ik hem ook .

Femke09

Femke09

08-09-2021 om 22:21 Topicstarter

de happilez met stenen klinkt als iets voor mijn dochter. Zoon zal het moeten doen met Peppa Big en ik zoek nog een dik boek om een adventkalender van te vouwen en (met heel kleine vakjes wordt die).
Oh, en Etsy afstruinen voor iets voor mezelf met kleine cadeautjes, of een tip hier in het topic vinden
Het pakket van Lievelings uit Zeeland was vorig jaar erg leuk, maar nu tijd voor iets anders.

Zo, altijd een leuk topic dit. Heb net de thee kalender met de losse thee bestelt voor mijzelf en voor mijn dochter die van de bodyshop.
Nu nog 1 vinden voor mijn man.

Heb de theekalender ook net besteld

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.