Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Advent kalenders 2021!


Due-scimmie schreef op 07-09-2021 om 20:36:

[..]

Nog niet gemaakt, maar wil dit doen alleen dan met lego. Ben al aan het rondkijken voor leuke lege adventskalenxer

Ohhh er gaat een lampje branden bij mij, er bestaan gewoon lege kalenders 

Net even zitten kijken op de Duitse Amazon en zag een leuke met magneet van die Maus. Peuter kijkt dat graag. Helaas zijn de verzendkosten even hoog als de kalender zelf. Inmiddels heb ik hem ook op de Nederlandse Amazon gevonden, maar de reviews zijn erg slecht.

Nog maar even door zoeken dus. Anders vind ze eentje met chocolaatjes vast ook heel leuk. 

Ik verveelde me een beetje en zat wat topics te lezen. Beetje tijdverdrijf, verstand op nul.
Maar wat is dit leuk!! 

Nu word ik hebberig. Ik wil de Yankee Candle, Rituals, Baileys (las ik ergens  ), Lindt, uhmmmm voor beide kinderen één. Ik ga Googlen! 

Zag voor dochter een kalender met kinder make-up. Bestaat er ook een van Pokemon?  

Wat is jullie adventskalenderbudget? Of ligt dat echt aan wat er in zit? Ik vind die dingen namelijk vaak belachelijk duur 😟

Brabeau schreef op 07-09-2021 om 21:45:

Wat is jullie adventskalenderbudget? Of ligt dat echt aan wat er in zit?

Ja, beetje prijs kwaliteit. Maar er is wel een grens, die van Lush of Happy Socks is daar bijvoorbeeld ruim over

Zo blij dat dit topic er weer is. Verleden jaar voor het eerst kalenders besteld en iedereen vond het geweldig. 
Maar heeft iemand een tip voor een kalender voor een jongen van 15? Voor meisjes is er zoveel en voor drank is hij te jong. Verleden jaar had ik voor hem zo eentje met hebbedingen/kleine werktuigen. Was heel leuk maar dit jaar hoop ik iets anders te vinden.

VivaLaVida schreef op 07-09-2021 om 21:40:


Zag voor dochter een kalender met kinder make-up. Bestaat er ook een van Pokemon?

Ja! https://adventskalendertips.nl/pokemon-funko-pop-adventskalender-2021/

Piratenkoningin schreef op 07-09-2021 om 22:28:

[..]

Ja! https://adventskalendertips.nl/pokemon-funko-pop-adventskalender-2021/

zo gaaf! Ik denk wel dat er een mooi prijskaartje aan hangt. Ben benieuwd. 

Twee jaar terug meerdere kalenders tegelijkertijd gehad. Afgelopen jaar niks, ivm geldgebrek. Nu begint het weer te kriebelen.

Is het een idee dat iedereen de links van de leukste / standaard favoriete adventskalenders hier alvast plakt?
 Ik heb nogal de neiging mezelf te verliezen in de rabbit hole die Amazon heet. Voordat je het weet zijn er 4 uur voorbij 

ik maak elk jaar (samen met mijn dochter) een adventkalender voor mijn nichtje/neefje (en zij één voor ons). Bij ons zijn het hele knutselprojecten. DIt jaar wil ik van lege verpakkingen kersthuisjes maken. 

Maar er zijn ook prima lege kalenders te koop, in allerlei soorten en maten (en prijzen)

Ik had een heel bericht geschreven maar het is niet gepost. Misschien later.

Zit nu te twijfelen of ik naast de Rituals adventskalender ook voor eentje van Body Shop ga, die zien er toch ook wel erg leuk uit. Iemand ervaring met deze adventskalenders? Zag ze hier staan: https://adventskalendertips.nl/the-body-shop-adventskalender-2021/

mikado123 schreef op 08-09-2021 om 09:32:

ik maak elk jaar (samen met mijn dochter) een adventkalender voor mijn nichtje/neefje (en zij één voor ons). Bij ons zijn het hele knutselprojecten. DIt jaar wil ik van lege verpakkingen kersthuisjes maken.

Maar er zijn ook prima lege kalenders te koop, in allerlei soorten en maten (en prijzen)

Wat een leuk idee, show je hem wel even als hij klaar is?

Hobbyist schreef op 08-09-2021 om 11:21:

Zit nu te twijfelen of ik naast de Rituals adventskalender ook voor eentje van Body Shop ga, die zien er toch ook wel erg leuk uit. Iemand ervaring met deze adventskalenders? Zag ze hier staan: https://adventskalendertips.nl/the-body-shop-adventskalender-2021/

Welke van Rituals koop jij? Ik vind ze zo duur maar betaal liever iets meer dan dat het flutjes zijn en ik er verder niks mee doe. Maar ik denk dat van Rituals alles wel leuk is. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.