Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Advent kalenders 2021!


Marquise schreef op 07-09-2021 om 18:31:

[..]

Was die van Happylisz een beetje de moeite? Ik ben wel een zweverd.

Als je al een hele stenen verzameling hebt waarschijnlijk zonde, want dat is de hoofdmoot, maar ik vond hem leuk. 

Er stond toen volgens mij ook bij, hoeveel van wat er in zit. Dus als ze hem weer doen, zou ik daar even naar kijken


SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

07-09-2021 om 18:36

Ik heb er al een paar in mijn digitale mandje liggen. 1 van M&M, 1 van Pukka en een andere theekalender. 

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

07-09-2021 om 18:37

Ik wacht eigenlijk op een adventskalender met koffie of hot chocolate. Daar was ik vorig jaaar te laat voor. 

Dutchgirly schreef op 07-09-2021 om 18:27:

ik hoor meerdere mensen over die van my muesli. Waarom zijn jullie daar zo enthousiast over?

Ik had hem vorig jaar en vond het erg leuk om allerlei verschillende smaken te proeven. Ik had toen de premium. Ik vind het jammer dat die vegan is dan word het wel sneller meer van hetzelfde. Er zat ook thee in die vond ik ook erg lekker.

SilverQuelea47

SilverQuelea47

07-09-2021 om 18:44

Lollypopje schreef op 07-09-2021 om 18:36:

[..]

Als je al een hele stenen verzameling hebt waarschijnlijk zonde, want dat is de hoofdmoot, maar ik vond hem leuk.

Er stond toen volgens mij ook bij, hoeveel van wat er in zit. Dus als ze hem weer doen, zou ik daar even naar kijken


Hm, ja, ik ben niet zo'n stenen verzamelaar, ook gezien de omstandigheden waarin ze worden verkregen. Misschien een andere zweefkalender.

ik zoek nog een Harry Potter kalender voor mijn dochter. vorig jaar wel een paar leuke gevonden maar uiteindelijk te laat met bestellen

mikado123 schreef op 07-09-2021 om 19:10:

ik zoek nog een Harry Potter kalender voor mijn dochter. vorig jaar wel een paar leuke gevonden maar uiteindelijk te laat met bestellen

Lego heeft er iig 1!

FantasticFox schreef op 20-07-2021 om 03:00:

Wat zijn we er vroeg bij!!

Dit topic vond ik vorig jaar heel leuk om te volgen, maar helaas zelf toen geen passende kalender gevonden.

Mocht iemand een kalender met alcohol tegenkomen welke niet bier, wijn of gin is, tip me dan ff

Er is in ieder geval een Baileys en een Jack Daniels kalender

ja maar ze heeft al zooooooo veel HP lego. Vind nu ook op amazon fidget toys adventkalender. Die vindt ze vast ook geweldig. 

Brabeau schreef op 07-09-2021 om 19:14:

[..]

Er is in ieder geval een Baileys kalender

En ik kwam whisky tegen op Amazon.de vanochtend. 

_melon schreef op 07-09-2021 om 19:17:

[..]

En ik kwam whisky tegen op Amazon.de vanochtend.

Ik heb net m'n bericht aangepast en zag toen jouw post pas 😅

Brabeau schreef op 07-09-2021 om 19:21:

[..]

Ik heb net m'n bericht aangepast en zag toen jouw post pas 😅

Haha toevallig. Al was die ik zag niet van JD dus er is meer keuze dan denk ik!

Bloempot schreef op 15-07-2021 om 15:15:

de jongste is dan anderhalf. Peppa big en paw patrol, etc zullen uit te klein de onderdelen bestaan. Maar iets zelf doen kan altijd nog. Ik vind het wel leuker als het er een beetje hetzelfde eruit ziet als de andere kalenders. Gelukkig duurt het nog even.

Misschien zoiets voor die van 1,5? Persoonlijk vind ik het wat duur, maar wie weet is er iets soortgelijks goedkoper te vinden.

https://www.amazon.de/Mein-Streichel-Adventskalender/dp/B077698B73

Heeft iemand al eens een adventkalender zelf gemaakt? Tips? Ik wil een playmobilkalender maken: een setje van favo onderwerp kopen en dat opdelen in 24 vakjes.

Peppa schreef op 07-09-2021 om 19:39:

Heeft iemand al eens een adventkalender zelf gemaakt? Tips? Ik wil een playmobilkalender maken: een setje van favo onderwerp kopen en dat opdelen in 24 vakjes.

Nog niet gemaakt, maar wil dit doen alleen dan met lego. Ben al aan het rondkijken voor leuke lege adventskalenxer

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.