Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

WEF en great reset

In mijn omgeving nogal wat mensen die zich hier druk om maken. Ook in combinatie met de Coronacrisis. Zijn er hier mensen die zich hier al meer in verdiept hebben en mij er iets over kunnen vertellen?
Ik heb er al wel wat over gelezen, en het feit dat straks enkele multinationals en een ngo’s de regels gaan bepalen op de wereld klinkt mij ook niet heel aantrekkelijk in de oren.
Maar de mensen die ik ken die hier heel erg voor waarschuwen zijn ook tegen vaccinatie (in ieder geval die van henzelf, want goed immuunsysteem).
En kan dat niet los van elkaar staan? Je zorgen maken om het WEF, maar wel voor vaccineren zijn? 


Ik maak me hier ook zorgen over (pro-vaxxer) Ik las ergens dat de huidige politiek leiders (Kaag en Rutte) al zaken ondertekend hebben betreft WEF waar ons land juridisch niet meer onderuit zou kunnen. Geen idee of dat wappie of waar is. Maar er wordt anno nu wel meer onder de pet gehouden zoals de hofstadterroriste Soumaya Shala die nu Bolkenstein om d'r vinger gewonden heeft en voor de VVD werkt. 

Volgens mij is dit gewoon een van de vele wappie-complottheorieën. Ik heb er alleen antivaxxers over gehoord.

Heb je een bron, een betrouwbare? Want ik wil nooit zomaar iets uitsluiten, maar ik heb er in de betrouwbare media nog nooit iets over gehoord.

Rondstruiner schreef op 21-12-2021 om 08:40:

Volgens mij is dit gewoon een van de vele wappie-complottheorieën. Ik heb er alleen antivaxxers over gehoord.

Heb je een bron, een betrouwbare? Want ik wil nooit zomaar iets uitsluiten, maar ik heb er in de betrouwbare media nog nooit iets over gehoord.

Ik heb alleen maar pro-vaxxers in mijn naaste omgeving, maar die hoor ik hier dus ook over. 

redbulletje schreef op 21-12-2021 om 08:36:

Ik maak me hier ook zorgen over (pro-vaxxer) Ik las ergens dat de huidige politiek leiders (Kaag en Rutte) al zaken ondertekend hebben betreft WEF waar ons land juridisch niet meer onderuit zou kunnen. Geen idee of dat wappie of waar is. Maar er wordt anno nu wel meer onder de pet gehouden zoals de hofstadterroriste Soumaya Shala die nu Bolkenstein om d'r vinger gewonden heeft en voor de VVD werkt.

Ik zou jou echt willen adviseren om je nieuws eens uit betrouwbare bronnen te gaan halen. Waar lees je dit soort onzin in godsnaam?

Ik denk dat multinationals nu sowieso al veel te veel invloed hebben op onze politiek. Het is sowieso al krom dat politici na hun politieke carrière een topbaan bij een multinational kunnen krijgen. Er was ooit een serie van de NPO die dit heel mooi toelichtte, ik zal eens kijken of ik die nog kan vinden.

redbulletje schreef op 21-12-2021 om 08:43:

[..]

Ik heb alleen maar pro-vaxxers in mijn naaste omgeving, maar die hoor ik hier dus ook over.

Wat is je bron? Heb je een betrouwbare bron?

Ik hoor alleen mijn wappie buurman hier altijd over, over de great reset. Die haalt zijn nieuws uit de fabeltjesfuik.

Madamecannibale schreef op 21-12-2021 om 08:43:

Ik denk dat multinationals nu sowieso al veel te veel invloed hebben op onze politiek. Het is sowieso al krom dat politici na hun politieke carrière een topbaan bij een multinational kunnen krijgen. Er was ooit een serie van de NPO die dit heel mooi toelichtte, ik zal eens kijken of ik die nog kan vinden.

Maar dat is toch een heel ander onderwerp dan wat hier beweerd wordt?

Rondstruiner schreef op 21-12-2021 om 08:45:

[..]

Wat is je bron? Heb je een betrouwbare bron?

Ik hoor alleen mijn wappie buurman hier altijd over, over de great reset. Die haalt zijn nieuws uit de fabeltjesfuik.

Als de staatsmedia dingen stelselmatig verzwijgen, zoals o.a. ook die gestrafte hofstadterrorist die ze bij VVD laten werken, dan is er niet meer zoiets als betrouwbare media. 

redbulletje schreef op 21-12-2021 om 08:52:

[..]

Als de staatsmedia dingen stelselmatig verzwijgen, zoals o.a. ook die gestrafte hofstadterrorist die ze bij VVD laten werken, dan is er niet meer zoiets als betrouwbare media.

Ok, je bent al verloren in de fabeltjesfuik zo te horen. 

Madamecannibale schreef op 21-12-2021 om 08:43:

Ik denk dat multinationals nu sowieso al veel te veel invloed hebben op onze politiek. Het is sowieso al krom dat politici na hun politieke carrière een topbaan bij een multinational kunnen krijgen. Er was ooit een serie van de NPO die dit heel mooi toelichtte, ik zal eens kijken of ik die nog kan vinden.

Mee eens, lobbygroepen hebben teveel macht. Multinationals teveel in de pap te brokkelen. Daar moet echt iets aan  veranderen. Helaas denkt het gros vande Nederlandse kiezers daar anders over, getuige de uitkomst van de laatste verkiezingen. 

Als je die serie nog kunt vinden, zou ik die graag zien.

Ik geloof totaal niet in the great reset. Bangmakerij van randdebielen.

redbulletje schreef op 21-12-2021 om 08:52:

[..]

Als de staatsmedia dingen stelselmatig verzwijgen, zoals o.a. ook die gestrafte hofstadterrorist die ze bij VVD laten werken, dan is er niet meer zoiets als betrouwbare media.

Wij hebben geen staatsmedia. Klets niet zo dom.

To: volgens mij bestaat er wel een plan van het WEF om deze crisis te gebruiken om het kapitalisme te veranderen en de gevolgen voor klimaat ed meer mee te laten wegen. Maar dat lijkt mij allemaal niet negatief.

En daarnaast zijn er complottheorieën dat corona bewust is gecreëerd om die reset af te dwingen.

Ben jij bang voor dat laatste of het eerste?

Soumaya Sahla: 
https://jenv.vvd.nl/mensen/8741/soumaya
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1330302545/institutioneel-racisme-zat-soumaya-niet-in-de-weg

Waarom is hier geen landelijke ophef over? Als er een terrorist voor de PVV of FVD had gewerkt hadden de voorpagina's volgestaan en de talkshows volgezeten en verontwaardigde politici. 

Rondstruiner schreef op 21-12-2021 om 08:57:

To: volgens mij bestaat er wel een plan van het WEF om deze crisis te gebruiken om het kapitalisme te veranderen en de gevolgen voor klimaat ed meer mee te laten wegen. Maar dat lijkt mij allemaal niet negatief.

En daarnaast zijn er complottheorieën dat corona bewust is gecreëerd om die reset af te dwingen.

Ben jij bang voor dat laatste of het eerste?

Gezien het aantal datacenters wat ze in ons land willen laten vestigen, die onze (groene) energie verbruiken en hier niet of nauwelijks belasting betalen, denk ik dat wij ontzettend gepiepeld worden. 


CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

21-12-2021 om 09:03

Staatsmedia, hofstadterrorist zijn termen die door bijvoorbeeld de PVV worden gebruikt, maar ook op GeenStijl en allerlei onbetrouwbare populistische hobbysitejes.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.