Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Wat heb je gestemd op 22 november (met Poll)

Peiling

Op welke partij heb je gestemd?
360 stemmen
9%
3%
35%
13%
1%
8%
1%
8%
2%
2%
1%
0%
0%
0%
2%
1%
0%
0%
8%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
4%

Nicole123 schreef op 30-11-2023 om 16:35:

[..]

Maar vind je het dan niet krom om heel fel te ageren tegen de toeslagenaffaire en tegelijk achter het beleid van Wilders te staan? In mijn ogen draaide de toeslagenaffaire om etnisch profileren en draait ook een heel groot deel van het programma van Wilders om etnisch profileren. Dus hoe kun je nou ergens tegen zijn als de VVD het doet, maar het wel prima vinden dat Wilders dit nog veel harder wil doen, of met het verleden van die affaire in het achterhoofd denken 'ach dat loopt wel los'? Ik kan het echt niet rijmen in mijn hoofd en vandaar mijn deelvragen: wat vind iemand die pro-Wilders is en de toeslagenaffaire heel erg vindt nou van etnisch profileren, hoe definieert diegene dat, hoe ziet diegene het etnisch profileren van Wilders? In mijn ogen gaat dat nog heel veel verder dan die toeslagenaffaire, maar een PVV aanhanger vindt misschien dat Wilders helemaal niet zo etnisch profileert? Of kijkt anders naar verschillende vormen ervan? Dat zijn dus allemaal dingen die ik niet begrijp en waar volgens mij mensen prima gewoon antwoord op kunnen geven.

Ik begrijp niet zo goed waar je dit allemaal vandaan haalt. Ik begrijp ook niet dat je dit aan mij vraagt aangezien ik geen "Wilders aanhanger" ben. Of vind je iedereen die vindt dat hij een aantal standpunten heeft die niet slecht zijn gelijk een aanhanger? Of vind je misschien dat mensen die vinden dat die man zijn kans moet krijgen vanwege het aantal stemmer ook aanhangers?

Gebruikersnaaminvullen schreef op 30-11-2023 om 16:55:

[..]

Ik begrijp niet zo goed waar je dit allemaal vandaan haalt. Ik begrijp ook niet dat je dit aan mij vraagt aangezien ik geen "Wilders aanhanger" ben. Of vind je iedereen die vindt dat hij een aantal standpunten heeft die niet slecht zijn gelijk een aanhanger? Of vind je misschien dat mensen die vinden dat die man zijn kans moet krijgen vanwege het aantal stemmer ook aanhangers?

Jij bent degene die reageert.

Zilver_gray schreef op 30-11-2023 om 16:58:

[..]

Jij bent degene die reageert.

No shit Sherlock, mijn naam staat in de quote.

Zilver_gray schreef op 30-11-2023 om 16:49:

[..]

Ik snap je vragen, ik vraag het me zelf ook af, en kan als antwoord echt wel een paar dingen bedenken. Maar ik denk dat men hier liever geen antwoord op geeft, en in principe hoeft niemand zich te verantwoorden waarop ie stemt en waarom.

Dat is ook democratie 😉

Ik vraag ook niet waar iemand op stemt en waarom (Fleurtje heeft zelfs al aangegeven geen PVV te stemmen en wat ze wel gestemd heeft vind ik niet ter zake doen). Ik vraag alleen waarom iemand het ene hevig veroordeelt en het ander, wat in mijn ogen hetzelfde is maar dan erger, hevig toejuicht. Op een discussieforum is dat normaal toch, dat je daarover kunt discussiëren? En ik kan ook zelf dingen bedenken, maar dan vul ik in voor een ander, dus dan vind ik het eerlijker om het te vragen. Als ik daarbij dan alleen maar ontwijkende antwoorden krijg dan zorgt dat er wel voor dat ik dan maar ga invullen ja, dus dat is dan een gemiste kans om duidelijk te maken dat ik het bijvoorbeeld verkeerd zou zien of opvatten.

Gebruikersnaaminvullen schreef op 30-11-2023 om 17:01:

[..]

No shit Sherlock, mijn naam staat in de quote.

Blijkbaar voel jij je geroepen om voor Fleurtje te antwoorden.

ik durf die dader/factorenlijn nog wel verder door te trekken. Wilders heeft daar in mijn ogen een groot gedeelte van zijn politieke communicatie op gebouwd. De daders zijn migranten, moslims, links, de EU, kaag en Rutte. Als we die “uitschakelen”, dan zijn we al een heel eind.
En links/progressief komt met ingewikkelde oplossingen en analyses en blablabla, waardoor mensen opnieuw het gevoel krijgen dat ze van alles afgepakt gaat worden/ze bedonderd gaan worden. 

Gebruikersnaaminvullen schreef op 30-11-2023 om 16:55:

[..]

Ik vroeg het initieel dan ook aan Fleurtje, omdat zij hier steeds de PVV sterk verdedigt én de toeslagenaffaire sterk veroordeelt. Dat vind ik moeilijk te rijmen. Jij mengde je er daarna in.

Nicole123 schreef op 30-11-2023 om 17:01:

[..]

Ik vraag ook niet waar iemand op stemt en waarom (Fleurtje heeft zelfs al aangegeven geen PVV te stemmen en wat ze wel gestemd heeft vind ik niet ter zake doen). Ik vraag alleen waarom iemand het ene hevig veroordeelt en het ander, wat in mijn ogen hetzelfde is maar dan erger, hevig toejuicht. Op een discussieforum is dat normaal toch, dat je daarover kunt discussiëren? En ik kan ook zelf dingen bedenken, maar dan vul ik in voor een ander, dus dan vind ik het eerlijker om het te vragen. Als ik daarbij dan alleen maar ontwijkende antwoorden krijg dan zorgt dat er wel voor dat ik dan maar ga invullen ja, dus dat is dan een gemiste kans om duidelijk te maken dat ik het bijvoorbeeld verkeerd zou zien of opvatten.

Blijkbaar raak je een gevoelig punt met deze vraag. Fleurtje heeft geen behoefte blijkbaar om te antwoorden (dit vul ik dan inderdaad even voor haar in).

Verder eens met je punt.

Nicole123 schreef op 30-11-2023 om 17:04:

[..]

Ik vroeg het initieel dan ook aan Fleurtje, omdat zij hier steeds de PVV sterk verdedigt én de toeslagenaffaire sterk veroordeelt. Dat vind ik moeilijk te rijmen. Jij mengde je er daarna in.

Ik geef antwoord omdat je mij quote in een bericht vol met vragen. Als je geen antwoord wil of verwacht dan is het wellicht handiger geen quote te gebruiken. Of ik reageer niet, kan ook, tis mij om het even.

Zilver_gray schreef op 30-11-2023 om 17:03:

[..]

Blijkbaar voel jij je geroepen om voor Fleurtje te antwoorden.

Pak die bril uit de kast en kijk even naar het bericht waar ik op reageer. Staat geen Fleurtje in hoor.

Nicole123 schreef op 30-11-2023 om 17:04:

[..]

Nou echt hé 

Zilver_gray schreef op 30-11-2023 om 17:07:

[..]

Nou echt hé

Verschrikkelijk, je mengen in een discussie op een forum. Pot verwijt.....

Zilver_gray schreef op 30-11-2023 om 17:06:

[..]

Blijkbaar raak je een gevoelig punt met deze vraag. Fleurtje heeft geen behoefte blijkbaar om te antwoorden (dit vul ik dan inderdaad even voor haar in).

Verder eens met je punt.

In het bericht waarop jij antwoord staat toch mijn quote? Waarom meng jij je erin?

Gebruikersnaaminvullen schreef op 30-11-2023 om 17:09:

[..]

Verschrikkelijk, je mengen in een discussie op een forum. Pot verwijt.....

Precies wat jij ook doet blijkbaar 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.