Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Wat heb je gestemd op 22 november (met Poll)

Peiling

Op welke partij heb je gestemd?
360 stemmen
9%
3%
35%
13%
1%
8%
1%
8%
2%
2%
1%
0%
0%
0%
2%
1%
0%
0%
8%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
4%

Joanjett schreef op 26-11-2023 om 00:46:

https://www.youtube.com/watch?v=ZvON3Bj8_t8

Dit wekt bij mij uitsluitend bewondering op voor de zelfbeheersing van Paul Rosenmuller. Wat een weerzinwekkende insinuatie doet die interviewer, net als jij trouwens. Maar goed, ik verwacht niet anders van ON. Stelletje haatzaaiers.

Herfstappeltaart schreef op 26-11-2023 om 06:54:

[..]

Ik vind dit een walgelijke opmerking.

Dit is een reëele opmerking

https://nos.nl/artikel/2499248-china-werkt-aan-kindvriendelijke-steden-tegen-bevolkingskrimp-maar-ouders-huiverig

Hebben XR en Kozp al weer demonstraties aangevraagd. In China lopen ze in steden verkleed rond als... "Nederlandse boer"😱

Racisme ten top!!! 

*Sarcasm off*

Joanjett schreef op 26-11-2023 om 00:41:

[..]

Zelfs nog een apart topic over het partijprogramma van de PVV? Jeetje de PVV krijgt wel erg veel aandacht. Ik vind het wel tegen t enge aanschuren hoe hysterisch er wordt gereageerd. - quote aangepast-

Ja, idd. Men praat alsof er al vliegtuigen klaar gezet worden en elke Moslim wordt uitgezet. 

Denk wel dat er mensen met bepaalde" Volkert gedachten" rond lopen, niet in de laatste plaats Volkert zelf.

majorette2005 schreef op 26-11-2023 om 00:33:

[..]

Dat denk ik ook, inmidddels al 3 topics waar de PVV de hoofdmoot vormt , zelfs een apart topic over het partijprogramma, wat wel of niet gelezen zou worden door de stemmers. Fijn gezamenlijk zeiken over de Henks en Ingrids die erop gestemd zouden hebben . Zo triest en kinderachtig en arrogant.

Ik heb zelf SP gestemd , maar ben niet bang en respecteer ieders keuze van partij waarop gestemd is .

Ik heb nooit een topic gezien dat men opende omdat er duizendennnnnnnn mensen in de zorg werden ontslagen vanaf 2013. En daar word nog steeds op bezuinigd.

Maar, dat heb ik destijds wel gedaan op een ander forum. Maar dat vond men maar 'gezeik'. De zorg was nou eenmaal te duur. De vergrijzing kreeg gewoon overal de schuld van. Er moest bezuinigd worden vond men.

En dan lees je dat ze duizenden met het vliegtuig naar Nederland laten komen, de opleiding, onderdak, voeding en reiskosten betalen. Terwijl het land van herkomst zelf zorgpersoneel kan gebruiken.

Het ontslagen personeel was gekwalificeerd genoeg. (sorry voor mijn herhalingen, ik kan er nog steeds heel boos om worden)

Joanjett schreef op 26-11-2023 om 00:41:

[..]

Zelfs nog een apart topic over het partijprogramma van de PVV? Jeetje de PVV krijgt wel erg veel aandacht. Ik vind het wel tegen t enge aanschuren hoe hysterisch er wordt gereageerd. - quote aangepast-

Eng hé? Ik vind het ook opruiend en haatzaaien. 

Er worden dingen geroepen die Wilders niet heeft gezegd. Ik heb niet alle debatten gezien. Maar als Wilders in het ene debat er op staat dat Jetten de woorden terug neemt die hij zegt over hem, dan neem ik aan dat Wilders nog steeds die mening heeft in andere debatten. Maar dan zie ik even later Jetten met een microfoon onder zijn neus weer die woorden zeggen. Zo creepy dit.

Joanjett schreef op 26-11-2023 om 00:46:

https://www.youtube.com/watch?v=ZvON3Bj8_t8

Soheey die is raak.

Wel netjes dat Paul R. na al die jaren verstandiger reageert.

Fleurtje_5 schreef op 26-11-2023 om 09:04:

[..]

Eng hé? Ik vind het ook opruiend en haatzaaien.

Er worden dingen geroepen die Wilders niet heeft gezegd. Ik heb niet alle debatten gezien. Maar als Wilders in het ene debat er op staat dat Jetten de woorden terug neemt die hij zegt over hem, dan neem ik aan dat Wilders nog steeds die mening heeft in andere debatten. Maar dan zie ik even later Jetten met een microfoon onder zijn neus weer die woorden zeggen. Zo creepy dit.

?

Ik begrijp helemaal niks van je post. Wat heeft Jetten dan gezegd en wat is zo creepy?

Herfstappeltaart schreef op 26-11-2023 om 06:54:

[..]

Ik vind dit een walgelijke opmerking.

Je weet toch wel dat Wilders al jaren zwaar beveiligd word?

Zilver_gray schreef op 26-11-2023 om 09:09:

[..]

?

Ik begrijp helemaal niks van je post. Wat heeft Jetten dan gezegd en wat is zo creepy?

Het creepy daaraan is:

Voorbeeld: Als jij tegen mij zou zeggen "jij hebt mijn lampje kapot gemaakt", en ik leg uit dat ik dat helemaal niet heb gedaan. Dan zou ik het creepy vinden als je dan achter mijn rug weer datzelfde gaat zeggen, en dan nog wel voor tv. Dat is alleen voor je eigen gewin en niet zoals het hoort.

Jetten hoeft niet van mening te veranderen, maar als hem word gevraagd de woorden terug te nemen, dan is het wel eng om het meteen weer in een microfoon te roepen.

Fleurtje_5 schreef op 26-11-2023 om 09:18:

[..]

Het creepy daaraan is:

Voorbeeld: Als jij tegen mij zou zeggen "jij hebt mijn lampje kapot gemaakt", en ik leg uit dat ik dat helemaal niet heb gedaan. Dan zou ik het creepy vinden als je dan achter mijn rug weer datzelfde gaat zeggen, en dan nog wel voor tv. Dat is alleen voor je eigen gewin en niet zoals het hoort.

Jetten hoeft niet van mening te veranderen, maar als hem word gevraagd de woorden terug te nemen, dan is het wel eng om het meteen weer in een microfoon te roepen.

Ok, maar wat heeft ie dan over Wilders gezegd wat zo verschrikkelijk is? 

Herfstappeltaart schreef op 26-11-2023 om 07:03:

[..]

Dit wekt bij mij uitsluitend bewondering op voor de zelfbeheersing van Paul Rosenmuller. Wat een weerzinwekkende insinuatie doet die interviewer, net als jij trouwens. Maar goed, ik verwacht niet anders van ON. Stelletje haatzaaiers.

Paul zegt:  'ik zeg even helemaal niks, soms moet je even nadenken voordat je iets zegt'.

De interviewer zegt : "Had u vroeger ook kunnen doen he?"

Waarom vind je dat "een weerzinwekkend insinuatie" ?Je kon een klein fragment zien waarom Paul dat destijds inderdaad beter ook had kunnen doen.

-  knip -

Herfstappeltaart schreef op 26-11-2023 om 09:30:

-  quote verwijderd -

👍️ik was gisteren al afgehaakt toen ik na een ochtendje winkelen meer dan 100 berichten moest bijlezen.  Ik ben er nu doorheen en voel geen behoefte meer om deel te nemen aan dit gesprek. 

Herfstappeltaart schreef op 26-11-2023 om 09:30:

- knip -

Laat maar ik begrijp het al. De rest is ook aangepast.👍️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.