Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

07-07-2023 om 22:05

Wat ga jij stemmen - de viafora peiling

Peiling

Op welke partij stem jij?
255 stemmen
10%
2%
5%
0%
8%
9%
16%
19%
2%
2%
2%
1%
0%
7%
13%
1%
0%
4%

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bvnl 23
JA21 22
BBB 21
PVV 20
SP 19

Grappig.  Ik zal nooit op PVV stemmen en deze verkiezingen wil ik mijn stem gaan uitbrengen op een grotere partij, dus wordt het dan BBB. 

Ik woon in een kleine stad aan de rand van landelijk gebied en boerderijen en ik wil niet dat de stad verder uitbreid de polders in. Voor de rust en ruimte wil ik nog wel ergens naartoe kunnen gaan, dus niet ook nog de boerderijen weghalen en die grond gaan volplempen met woonwijken! 

Het bestuur van Partij voor de Dieren stapt per direct op.

watertoren schreef op 13-09-2023 om 12:18:

Het bestuur van Partij voor de Dieren stapt per direct op.

En Ouwehand is weer terug 

Misschien een idee om bij de renovatie van het Binnenhof een extra deur te plaatsen? Dan hoeven de vertrekkers de nieuwkomers niet in de weg te lopen 

College Tour zou eigenlijk zondag starten, maar de uitzending van Ouwehand komt donderdag al op tv.  Raar, waarom zoveel aandacht voor die partij? Willen ze dat wel, ik vind het nieuws dat ik lees nogal negatief met al dat gerommel. Niet dat ik ooit van plan was er op te stemmen.
College Tour-uitzending met veelbesproken Ouwehand al eerder online te zien | Media | NU.nl

Ik kwam uit bij Groen Links en Volt.

Nr 3 op de lijst van BBB heeft geen politieke ambities en er hoeft niet op hem gestemd worden. Ligt het aan mij dat ik het raar vind dat hij dan zo hoog en überhaupt op de lijst geplaatst wordt? 

Poezenmeisje schreef op 13-09-2023 om 07:34:

Waar ik nu nieuwgierig naar word. Mensen hier zitten aan beide kanten van het spectrum, zoals te verwachten.

In wat voor omgeving wonen jullie?

Ikzelf in Noordgroningen, landelijk, slecht OV, aardbevingsschade.

Na onze verhuizing vanaf nóg landelijker één auto de deur uit gedaan en op dagen met k*tweer zoals nu speelt man voor taxi. Gewoonlijk pak ik de elektrische fiets voor 14 kilometer enkele reis naar mijn werk.

Zeeland. Groene buitenwijk provinciestad. Slecht OV.

Yumi schreef op 13-09-2023 om 14:25:

College Tour zou eigenlijk zondag starten, maar de uitzending van Ouwehand komt donderdag al op tv. Raar, waarom zoveel aandacht voor die partij? Willen ze dat wel, ik vind het nieuws dat ik lees nogal negatief met al dat gerommel. Niet dat ik ooit van plan was er op te stemmen.
College Tour-uitzending met veelbesproken Ouwehand al eerder online te zien | Media | NU.nl

Omdat die partij tot nu toe steeds groeiende is en meer zetels heeft dan bijvoorbeeld BBB met Caroline die niet van het tv-scherm af te slaan is. 

Yumi schreef op 13-09-2023 om 14:25:

College Tour zou eigenlijk zondag starten, maar de uitzending van Ouwehand komt donderdag al op tv. Raar, waarom zoveel aandacht voor die partij? Willen ze dat wel, ik vind het nieuws dat ik lees nogal negatief met al dat gerommel. Niet dat ik ooit van plan was er op te stemmen.
College Tour-uitzending met veelbesproken Ouwehand al eerder online te zien | Media | NU.nl

Ik denk dat ze vooral meer aandacht willen voor het programma. Nu is de PvDD in het nieuws, dat kan zondag zomaar anders zijn.

Herfstappeltaart schreef op 13-09-2023 om 14:29:

Ik kwam uit bij Groen Links en Volt.

"Great minds think alike"  

Poezenmeisje schreef op 13-09-2023 om 07:34:

Waar ik nu nieuwgierig naar word. Mensen hier zitten aan beide kanten van het spectrum, zoals te verwachten.

In wat voor omgeving wonen jullie?

Ikzelf in Noordgroningen, landelijk, slecht OV, aardbevingsschade.

Na onze verhuizing vanaf nóg landelijker één auto de deur uit gedaan en op dagen met k*tweer zoals nu speelt man voor taxi. Gewoonlijk pak ik de elektrische fiets voor 14 kilometer enkele reis naar mijn werk.

Den haag en werk in een groot stadziekenhuis met veel culturen, onverzekerden, agressie en gedoe.  

Maar eerlijk is eerlijk; wel goed ov

Ik kwam bij die stemchecker dus op fvd maar ben van nature een CU stemmer. Stem ook vaak sp


amarna schreef op 13-09-2023 om 14:46:

[..]

"Great minds think alike"

Hier idem!

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

14-09-2023 om 08:48

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.