Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Wanneer valt het kabinet (met poll)

Peiling

Wannneer valt het kabinet?

Maximaal 4 antwoorden.

130 stemmen
3%
7%
10%
19%
61%

Blomke82 schreef op 22-06-2022 om 06:35:

D-DAY!!!

Och gut, de politiemensen waarschuwen voor boetes, als ze hersens en ballen hebben zijn ze coulant vandaag. Ook zij worden al jaren flink genaaid door het kabinet!

Doe normaal zeg. De politie hoort de boeren exact te behandelen als ieder andere demonstrant.

Ik hoop dat ze normaal en fatsoenlijk gaan demonstreren en zich niet mee laten slepen door die gevaarlijke gek van FDF. Zodat we niet het soort taferelen van een paar jaar geleden weer krijgen, want daar verliezen ze alleen maar goodwill mee van de bevolking.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

22-06-2022 om 07:03

Rondstruiner schreef op 22-06-2022 om 06:40:

[..]

Doe normaal zeg. De politie hoort de boeren exact te behandelen als ieder andere demonstrant.

Ik hoop dat ze normaal en fatsoenlijk gaan demonstreren en zich niet mee laten slepen door die gevaarlijke gek van FDF. Zodat we niet het soort taferelen van een paar jaar geleden weer krijgen, want daar verliezen ze alleen maar goodwill mee van de bevolking.

Vrachtwagenchauffeurs zetten de weg soms ook vast, dus dat zouden de trekkers ook mogen. En last hebben is natuurlijk logisch, want anders hoef je niet te demonstreren. 

Ik hoop idd wel dat het allemaal netjes gebeurt, ze geen rare dingen doen. 

Daglichtlamp

Daglichtlamp

22-06-2022 om 07:14 Topicstarter

Friezinnetje schreef op 22-06-2022 om 07:03:

[..]

Vrachtwagenchauffeurs zetten de weg soms ook vast, dus dat zouden de trekkers ook mogen. En last hebben is natuurlijk logisch, want anders hoef je niet te demonstreren.

Ik hoop idd wel dat het allemaal netjes gebeurt, ze geen rare dingen doen.

Iemand anders breekt ook in, dus ik mag ook?

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

22-06-2022 om 07:15

Daglichtlamp schreef op 22-06-2022 om 07:14:

[..]

och ja, zo kan ik er nog wel een paar. 

Ik wens alle boeren veel succes! 

redbulletje schreef op 22-06-2022 om 07:32:

Vooral degenen die niet demonstreren!

Gr Angela 

Daglichtlamp schreef op 22-06-2022 om 06:37:

[..]

Ik mag hopen dat eindelijk duidelijk wordt gemaakt dat de boel op stelten zetten met trekkers niet mag, nu niet, nooit.

Van wie niet? 

Angela1967 schreef op 22-06-2022 om 08:06:

[..]

Vooral degenen die niet demonstreren!

Gr Angela

Zelfs hun kinderen demonstreren mee door in overall naar school te gaan. 

redbulletje schreef op 22-06-2022 om 07:32:

Ik ga voor de zekerheid toch een voorraadje aanleggen want ik denk niet dat het hierbij blijft. 

Daglichtlamp schreef op 22-06-2022 om 07:14:

[..]

Rondstruiner schreef op 22-06-2022 om 06:40:

[..]

Waarom zouden ze zich mee laten slepen, hij is niet hun aanvoerder. Wel kan ik mij voorstellen bij geen gehoor dat de acties harder worden maar dat is niet meer dan logisch. Ik ben er van overtuigd dat elk mens over de kling gejaagd kan worden. Gisteren werd al duidelijk dat de politiek het niet goed heeft aangepakt met het slechts verspreiden van een kaartje. 

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

22-06-2022 om 12:30

Wat mij betreft zetten ze alles muurvast. Voor meerdere dagen. 

Maar hou de vluchtstrook vrij voor hulpdiensten. 

Daglichtlamp

Daglichtlamp

22-06-2022 om 12:36 Topicstarter

Helena71 schreef op 22-06-2022 om 12:30:

Wat mij betreft zetten ze alles muurvast. Voor meerdere dagen.

Maar hou de vluchtstrook vrij voor hulpdiensten.

Ze houden nu al de vluchtstroken niet vrij.

Miekemv schreef op 22-06-2022 om 10:35:

[..]

[..]

Waarom zouden ze zich mee laten slepen, hij is niet hun aanvoerder. Wel kan ik mij voorstellen bij geen gehoor dat de acties harder worden maar dat is niet meer dan logisch. Ik ben er van overtuigd dat elk mens over de kling gejaagd kan worden. Gisteren werd al duidelijk dat de politiek het niet goed heeft aangepakt met het slechts verspreiden van een kaartje.

Als je als mens in onze westerse maatschappij op deze manier meent te 'moeten' reageren en jij (en anderen met jou) vindt dat dan ook nog logisch, helpt dat juist het land naar de knoppen wat mij betreft. Het probleem is er en gaat niet weg. Er is veel meer bekend en feitelijk correct dan jij voor het gemak uit populistisch en/of kortzichtig oogpunt beschrijft. Rellen, dat vind ik het.

gr Angela

Angela1967 schreef op 22-06-2022 om 13:00:

[..]

Als je als mens in onze westerse maatschappij op deze manier meent te 'moeten' reageren en jij (en anderen met jou) vindt dat dan ook nog logisch, helpt dat juist het land naar de knoppen wat mij betreft. Het probleem is er en gaat niet weg. Er is veel meer bekend en feitelijk correct dan jij voor het gemak uit populistisch en/of kortzichtig oogpunt beschrijft. Rellen, dat vind ik het.

gr Angela

Hear hear.

in een krant, ik weet niet welke, stond deze week dat de boeren eens uit de slachtofferrol moet kruipen. Zij doen alsof zaken die ze van mijlenver hebben zien aankomen, hen overkomt. Daarmee zeg ik niet dat kritiek op de beoogde maatregelen, niet mag. Maar wees wel een beetje realistisch. Ons land is te klein voor zoveel intensieve veeteelt. Gelukkig is Europa groot en kan dit op andere plekken wel.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.