Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Waar stopt Rusland?

Gebruikersnaaminvullen schreef op 25-02-2023 om 22:16:

[..]

In heel veel van zijn toespraken is duidelijk dat hij Oekraïne wil vernietigen als zijnde soeverein land. En dan nog gezichtsverlies, je gelooft toch niet dat hij zegt dat het genoeg is geweest en al zijn soldaten terug laat keren.

Tijdens een oorlog worden wel meer uitspraken gedaan. Ik geloof dat wapens leveren alleen maar meer levens kost. 

Yumi schreef op 25-02-2023 om 22:07:

[..]

Ik vind dat je pas kan zeggen dat Poetin wel of niet wil onderhandelen als je daadwerkelijk met hem om de tafel hebt gezeten

Er is met hem onderhandeld, hij stelt eisen die voor Oekraïne ontoelaatbaar, zoals land afstaan. 

felija schreef op 25-02-2023 om 22:24:

[..]

Er is met hem onderhandeld, hij stelt eisen die voor Oekraïne ontoelaatbaar, zoals land afstaan.

In maart 2022 als ik me niet vergis.... 

Yumi schreef op 25-02-2023 om 22:27:

[..]

In maart 2022 als ik me niet vergis....

Hoe zie jij het voor je dat Putin in de tussentijd milder is geworden? Integendeel, hij vierde zeer recent vrolijk het éénjarig bestaan van de oorlog met Oekraïne. Iemand die mensen laat vergiftigen, vermoorden, gevangen neemt wanneer je het niet met hem eens bent, heeft helaas meermaals bewezen een tiran te zijn. Hij deinst nergens voor terug.

felija schreef op 25-02-2023 om 22:24:

[..]

Helaas voor Oekraïne zelf heeft Oekraïne niks te vertellen. Het is toch overduidelijk dat Oekraïne voor 99% afhankelijk is van het westen in alle opzichten. In alle oorlogen tot nu toe heeft de verliezende partij nooit iets te zeggen gehad. De voorwaarden voor vrede worden opgelegd door de winnaar. 

LMEK schreef op 25-02-2023 om 22:58:

[..]

Helaas voor Oekraïne zelf heeft Oekraïne niks te vertellen. Het is toch overduidelijk dat Oekraïne voor 99% afhankelijk is van het westen in alle opzichten. In alle oorlogen tot nu toe heeft de verliezende partij nooit iets te zeggen gehad. De voorwaarden voor vrede worden opgelegd door de winnaar. agressor

Yumi schreef op 25-02-2023 om 22:05:

De petitie van Alice Schwarzer en Sajra Wagenknecht is inmiddels getekend door:
661,447 have signed.

Oekraïne, gesteund door het Westen, kan individuele veldslagen winnen. Maar het kan geen oorlog winnen tegen 's werelds grootste kernmacht. Dat zegt de hoogste militaire officier in de Verenigde Staten, generaal Milley. Hij spreekt van een patstelling waarin geen van beide partijen militair wint en de oorlog alleen aan de onderhandelingstafel kan worden beëindigd. Waarom nu niet? Nu!

Onderhandelen betekent niet capituleren. Onderhandelen betekent compromissen sluiten, aan beide kanten. Met als doel honderdduizenden doden en erger te voorkomen. Dat denken wij ook, en de helft van de Duitse bevolking denkt. Het is tijd om naar ons te luisteren!
Petitie · Manifest voor vrede · Chane.org

Bedankt voor deze link. Ik heb hem ondertekend en gedeeld. Hoop dat veel meer mensen gaan inzien in wat voor waanzin we zijn beland door oorlogszuchtige politici zoals Biden, Macron, Putin en anderen.

Gebruikersnaaminvullen schreef op 25-02-2023 om 23:02:

[..]

Wat een onzin weer. De agressor is niet per definitie de winnaar.

felija schreef op 25-02-2023 om 22:31:

[..]

Hoe zie jij het voor je dat Putin in de tussentijd milder is geworden? Integendeel, hij vierde zeer recent vrolijk het éénjarig bestaan van de oorlog met Oekraïne. Iemand die mensen laat vergiftigen, vermoorden, gevangen neemt wanneer je het niet met hem eens bent, heeft helaas meermaals bewezen een tiran te zijn. Hij deinst nergens voor terug.

Felija je stelt vragen als geloof jij dat.... en nu weer, hoe zie jij het voor je.... Ik weet het niet, want ik doe geen aannames. Ik weet ook niet of hij milder is geworden, maar na 'n jaar oorlog is het niet zo raar om nog eens in gesprek te gaan.

Hij vierde zeer recent vrolijk het eenjarig bestaan van de oorlog, waar haal je dit vandaan?   

LMEK schreef op 25-02-2023 om 23:03:

[..]

Bedankt voor deze link. Ik heb hem ondertekend en gedeeld. Hoop dat veel meer mensen gaan inzien in wat voor waanzin we zijn beland door oorlogszuchtige politici zoals Biden, Macron, Putin en anderen.

Ik heb hem ook getekend, want nog meer wapens is nog meer doden.
De oorlog tussen Rusland en Oekraïne kan in de ogen van de Franse president Emmanuel Macron alleen eindigen met onderhandelingen.

Macron wil ook aan de onderhandelingstafel en is ervan overtuigd dat het eind van het conflict uiteindelijk niet militair behaald zal worden.
Macron: 'Oorlog kan alleen stoppen door te onderhandelen' | RTL Nieuws

LMEK schreef op 25-02-2023 om 23:05:

[..]

Wat een onzin weer. De agressor is niet per definitie de winnaar.

Lees je eigen post nog eens terug. Je zegt zelf dat Oekraïne niets te willen heeft. En dat je pro-Russische bent spat inmiddels wel van het scherm af.

Yumi schreef op 25-02-2023 om 23:17:

[..]

De oorlog tussen Rusland en Oekraïne kan in de ogen van de Franse president Emmanuel Macron alleen eindigen met onderhandelingen.

Macron wil ook aan de onderhandelingstafel en is ervan overtuigd dat het eind van het conflict uiteindelijk niet militair behaald zal worden.

Lees de nieuwsberichten van afgelopen maanden eens door, de enige manier om de oorlog te stoppen is om Poetin zijn zin te geven. Dat betekent nóg meer Oekraïens grondgebied afstaan aan Poetin, logisch dat Oekraïne niet in wil stemmen. En daarnaast kun je er niet vanuit gaan dat hij een man van zijn woord is, dat heeft hij meermaals bewezen. 

Gebruikersnaaminvullen schreef op 25-02-2023 om 23:25:

[..]

Lees je eigen post nog eens terug. Je zegt zelf dat Oekraïne niets te willen heeft. En dat je pro-Russische bent spat inmiddels wel van het scherm af.

Eens

Yumi schreef op 25-02-2023 om 23:17:

[..]

En onder dat verhaal staat Rutte met zijn het is cruciaal dat Oekraïne de strijd wint 🤮🤮🤮

Vrede is blijkbaar niet cruciaal voor onze grote premier. Er moet gevochten worden tot de laatste Oekraïner. Zielig mannetje...

Gebruikersnaaminvullen schreef op 25-02-2023 om 23:29:

[..]

Lees de nieuwsberichten van afgelopen maanden eens door, de enige manier om de oorlog te stoppen is om Poetin zijn zin te geven. Dat betekent nóg meer Oekraïens grondgebied afstaan aan Poetin, logisch dat Oekraïne niet in wil stemmen. En daarnaast kun je er niet vanuit gaan dat hij een man van zijn woord is, dat heeft hij meermaals bewezen.

Als dat de enige manier is, waarom geven we dan wapens aan de Oekraïne? 

Want dan zou het alleen rekken zijn? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.