Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Verschrikkelijk en afschuwelijk nieuws

Om het draadje over opmerkelijk en waar nieuws echt te houden voor opmerkelijk en waar nieuws hier een draadje waar jullie kunnen schrijven over verschrikkelijk nieuws.

Daglichtlamp schreef op 03-04-2026 om 12:22:

[..]

Hier op deze manier over speculeren is ontzettende schadelijk wat mij betreft.

Ik speculeer niet, vul niets in maar constateer dat het te toevallig is dat er 2 zelfmoorden worden gepleegd door jongeren van dezelfde school bij dezelfde flat, 2 dagen achter elkaar, waarbij beide keren de zelfmoord en doodsstrijd van een stervend kind wordt gefilmd.

Compleet off topic, maar blijkbaar nodig.

Ik begrijp dat het moeilijk blijft voor je om geen commentaar en/of een belerend toontje aan te slaan, tegenover mij. Laat het los Dll, we zijn het niet altijd eens geweest maar één keer 'n aanvaring moet je ook los kunnen laten, anders gaat het aan je vreten.

Nou, ik vind dit anders ook een heel nare manier van speculeren. "Ik beschik niet over andere informatie of feiten, maar hierbij stel ik vast dat dit té toevallig is, er moét dus meer achter zitten".

Handschoenvrouw schreef op 03-04-2026 om 12:52:

Nou, ik vind dit anders ook een heel nare manier van speculeren. "Ik beschik niet over andere informatie of feiten, maar hierbij stel ik vast dat dit té toevallig is, er moét dus meer achter zitten".

Zo'n verheven toon is ook niet nodig. 

https://www.nu.nl/binnenland/6391519/explosie-bij-israelcentrum-in-nijkerk-niemand-gewond-geraakt.html

...
De politie kreeg rond 23.30 uur een melding van een explosie in de straat. De materiële schade valt mee, zegt een woordvoerder. De politie doet onderzoek naar de ontploffing en vraagt mensen die er mogelijk meer over weten zich te melden. Er zijn nog geen verdachten aangehouden.

Het centrum van de organisatie Christenen voor Israël beschrijft het pand op zijn website als 'een ontmoetingsplek voor christenen met hart voor Israël'.
..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.