Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Valt het kabinet vandaag? (met poll)

Hoe zou Wilders geslapen hebben? 
https://nos.nl/artikel/2569735-hoogspanning-rond-crisisoverleg-stapt-pvv-leider-wilders-uit-coalitie

Peiling

Valt het kabinet vandaag?
50 stemmen
80%
20%

Als Wilders wil laten zien dat hij doet wat hij zegt dan moet hij het laten klappen.
Als hij het niet doet dan wordt hij ongeloofwaardig voor zijn achterban. Hoewel ik betwijfel of de achterban dat zal zien. 

Daglichtlamp

Daglichtlamp

03-06-2025 om 08:24 Topicstarter

Ik denk dat ze vallen. Wilders heeft er geen zin meer in (en die gaat er in zijn eentje over bij de PVV). 

Ik hoop het vooral. 

Als zal hij en zijn achterban dan wel weer de schuld aan  andere geven, maar ik denk niet dat hierna ooit nog een partij met hem zal willen regeren en dat vind ik wel positief naar dit mislukte kabinet

Lollypopje schreef op 03-06-2025 om 08:34:

Ik hoop het vooral.

Als zal hij en zijn achterban dan wel weer de schuld aan andere geven, maar ik denk niet dat hierna ooit nog een partij met hem zal willen regeren en dat vind ik wel positief naar dit mislukte kabinet

Dit.

Zullen we de agenda's vast trekken voor een nieuwe verkiezingsdatum?
Mij schikt midden september op zich wel. 

Schommelstoel schreef op 03-06-2025 om 08:46:

Zullen we de agenda's vast trekken voor een nieuwe verkiezingsdatum?
Mij schikt midden september op zich wel.

Er wordt Gesproken over november

aan de ene kant mogen ze van mij vallen. Aan de andere kant zit er nog heel lang om de kabinet. Geen idee wat er dan gebeurt met bijvoorbeeld extra geld naar de NAVO enzovoort en iedereen zal de andere partijen de schuld geven waardoor de volgende keer de partij van Wilders alleen maar groter wordt.

Goh, dat zou toch mooi nieuws zijn...

Daglichtlamp

Daglichtlamp

03-06-2025 om 08:59 Topicstarter

Pooh-Bear schreef op 03-06-2025 om 08:51:

[..]

Er wordt Gesproken over november

November was als ze begin juli vallen, half oktober moet kunnen. 

Ik heb nee gestemd, maar ik hoop van wel. 

Dit kabinet is zo'n ongelukkig huwelijk, trek alsjeblieft de stekker eruit.

Waarom moeten nieuwe verkiezingen altijd zolang duren?

Print de stembiljetten, zet koffiekannen en stemhokjes in de gymzalen/buurthuizen en ga 's avonds stemmen tellen.

Campagnevoeren is nergens voor nodig.

En ze zijn gevallen 

Pooh-Bear schreef op 03-06-2025 om 09:19:

En ze zijn gevallen

ik had ook ja gestemd 

op naar een links kabinet 💪🏻

😆 wat is die Wilders toch een droeftoeter.  Nou, ik ga dit kabinet niet missen. 

Pooh-Bear schreef op 03-06-2025 om 09:19:

En ze zijn gevallen

Damn, ik had net nee gestemd

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.