Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Trump, Musk en Amerikaanse politiek.

Dit is ook toevallig. 

11 dagen voordat Trump de oorlog in Iran begon heeft zijn zoon heel veel geld geïnvesteerd in een bedrijf dat voor het Pentagon's Drone Dominance Program is uitgekozen. 

https://www.xtend.me/resources/jfb-and-xtend-announce-1-5b-business-combination-to-establish-a-nasdaq-listed-us-leader-in-ai-driven-autonomous-defense-robotics

Gebruikersnaaminvullen schreef op 29-03-2026 om 09:37:

Dit is ook toevallig.

11 dagen voordat Trump de oorlog in Iran begon heeft zijn zoon heel veel geld geïnvesteerd in een bedrijf dat voor het Pentagon's Drone Dominance Program is uitgekozen.

https://www.xtend.me/resources/jfb-and-xtend-announce-1-5b-business-combination-to-establish-a-nasdaq-listed-us-leader-in-ai-driven-autonomous-defense-robotics

Het is één corrupt zootje. 

PensioNada schreef op 29-03-2026 om 09:41:

[..]

Het is één corrupt zootje.

Is het ook. Ik denk dat Trump in zijn leven nog nooit zoveel geld heeft vergaard dan in zijn 2e termijn. Uiteraard doet hij alsof hij zich er niet mee bemoeit, maar de inkomsten van de familie Trump hangen aan elkaar van "toevalligheden". 

Gebruikersnaaminvullen schreef op 29-03-2026 om 09:50:

[..]

Is het ook. Ik denk dat Trump in zijn leven nog nooit zoveel geld heeft vergaard dan in zijn 2e termijn. Uiteraard doet hij alsof hij zich er niet mee bemoeit, maar de inkomsten van de familie Trump hangen aan elkaar van "toevalligheden".

Met de introductie van de Trump memecoin aan het begin van zijn 2e termijn, is hij al helemaal binnen gelopen. Maar dit soort figuren willen altijd meer.

...en voor het einde van zijn presidentsschap krijgt iedereen die bij deze uitvoerige handel met voorkennis en marktmanipulatie betrokken is gratie. 

Handschoenvrouw schreef op 29-03-2026 om 10:49:

...en voor het einde van zijn presidentsschap krijgt iedereen die bij deze uitvoerige handel met voorkennis en marktmanipulatie betrokken is gratie.

Echt! 

Ik trek deze man en zijn mafia praktijken zo ontzettend slecht!

Ik begrijp het ook gewoon niet. Trump heeft toch ook adviseurs en generaals in dienst? Luistert hij dan echt naar niemand of sporen ze hem echt aan om dit soort waanzin te roepen en nu weer te dreigen met een aanval op Cuba? Ik geloof er niets van. Je hebt toch gewoon een legertop om je heen als president? Je hoort toch te luisteren naar die mensen? Of kletsen ze hem naar de mond om hun baan te houden? Ik ben echt zo nieuwsgierig naar hoe dat daar allemaal gaat in het Witte Huis.  

Jujubee schreef op 29-03-2026 om 11:07:

Ik begrijp het ook gewoon niet. Trump heeft toch ook adviseurs en generaals in dienst? Luistert hij dan echt naar niemand of sporen ze hem echt aan om dit soort waanzin te roepen en nu weer te dreigen met een aanval op Cuba? Ik geloof er niets van. Je hebt toch gewoon een legertop om je heen als president? Je hoort toch te luisteren naar die mensen? Of kletsen ze hem naar de mond om hun baan te houden? Ik ben echt zo nieuwsgierig naar hoe dat daar allemaal gaat in het Witte Huis.

Heb je Karoline Leavitt (Perssecretaris van het Witte Huis) wel eens horen praten? Zij liegt al net zo erg als Trump. Waarschijnlijk word hij door mensen omringd die hem naar de mond praten, of hij ontslaat ze gewoon als hij het niet met ze eens is.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.