Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Trump, Musk en Amerikaanse politiek.

Widajo schreef op 29-03-2026 om 16:30:

[..]

Gelukkig hoeven 'we' geen 4 jaar meer en zijn we al op één vierde.

Hopelijk winnen de democraten in november en kunnen zij meer van trumps plannen tegenhouden

Ja, de midterms, ik ben alleen bang dat Trump zich daar ook weer onderuit weet te worstelen op onrechmatige/onwettelijke wijze.

felija schreef op 29-03-2026 om 16:40:

[..]

Ja, de midterms, ik ben alleen bang dat Trump zich daar ook weer onderuit weet te worstelen op onrechmatige/onwettelijke wijze.

Niks onwettigs aan. Die zijn uit te stellen met een meerderheid in het Huis en de Senaat, met instemming van de president en onder juridische controle van het Hooggerechtshof. 

En die staan allemaal onder controle van dezelfde partij. Een grondoorlog in Iran zou op zich een goede reden voor uitstel zijn.

felija schreef op 29-03-2026 om 16:40:

[..]

Er is een rechtmatige manier om de midterms uit te stellen: het afkondigen van de noodtoestand.  Dat is een kolfje naar zn hand!  Gewoon zorgen voor landelijke rellen...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.