Nieuws en actueel
kerstbeer
28-01-2025 om 17:07
Trump, Musk en Amerikaanse politiek.
Hier verder over Trump, Musk en de Amerikaanse politiek.
Trump tekende meteen een recordaantal decreten en daar komen er steeds meer bij.
Tot nu toe gaat het goed tussen Trump en de bij hem invloedrijke Musk, maar zal dat ook zo blijven nu steeds meer MAGA niet blij met Musk's invloed en beleidswensen zijn?
Wat zal er bij de Democraten gebeuren en wie zal naar boven komen als potentiele leiders van de toekomst?
Wat voor invloed gaan Trump's decreten hebben over de VS en de rest van de wereld?
Schrijf hier verder.
felija
29-03-2026 om 16:40
Widajo schreef op 29-03-2026 om 16:30:
[..]
Gelukkig hoeven 'we' geen 4 jaar meer en zijn we al op één vierde.
Hopelijk winnen de democraten in november en kunnen zij meer van trumps plannen tegenhouden
Ja, de midterms, ik ben alleen bang dat Trump zich daar ook weer onderuit weet te worstelen op onrechmatige/onwettelijke wijze.
Handschoenvrouw
29-03-2026 om 16:44
felija schreef op 29-03-2026 om 16:40:
[..]
Ja, de midterms, ik ben alleen bang dat Trump zich daar ook weer onderuit weet te worstelen op onrechmatige/onwettelijke wijze.
Niks onwettigs aan. Die zijn uit te stellen met een meerderheid in het Huis en de Senaat, met instemming van de president en onder juridische controle van het Hooggerechtshof.
En die staan allemaal onder controle van dezelfde partij. Een grondoorlog in Iran zou op zich een goede reden voor uitstel zijn.
amarna
29-03-2026 om 20:44
felija schreef op 29-03-2026 om 16:40:
[..]
Er is een rechtmatige manier om de midterms uit te stellen: het afkondigen van de noodtoestand. Dat is een kolfje naar zn hand! Gewoon zorgen voor landelijke rellen...