Nieuws en actueel
Regendrup.
19-07-2021 om 15:42
Opmerkelijk maar waar nieuws
In het kader van "neeeeee, echt waar?!" nieuws, dat dan ook nog echt waar blijkt te zijn.
https://www.nu.nl/tech/6145002/spelcassette-super-mario-64-brengt-156-miljoen-dollar-op-bij-veiling.html
Hoe dan? Net als dat nieuws laatst, dat bepaalde Pokémon kaarten opeens veel geld waar zijn nu.
Kom maar op met al dat gekke, maar toch écht waar nieuws.
Yumi
03-10-2026 om 12:32
Sparkle schreef op 03-10-2026 om 12:24:
[..]
[..]
Nou nee, vandalisme van een mariabeeld is in de basis een wetsovertreding, of blasfemie, of weet ik veel. Dat kun je prima veroordelen zonder het politiek te maken. Het wordt pas politiek op het moment dat er zaken bijgehaald worden als moslimdiscriminatie of selectieve verontwaardiging.
Als iemand een ruit ingooit van een kerk of een moskee dan is dat vandalisme en dat is gewoon fout. Daar is niets politieks aan.
Hier ben ik het helemaal mee eens!
Handschoenvrouw
03-10-2026 om 14:32
[..]
[..]
Nou nee, vandalisme van een mariabeeld is in de basis een wetsovertreding, of blasfemie, of weet ik veel. Dat kun je prima veroordelen zonder het politiek te maken. Het wordt pas politiek op het moment dat er zaken bijgehaald worden als moslimdiscriminatie of selectieve verontwaardiging.
Als iemand een ruit ingooit van een kerk of een moskee dan is dat vandalisme en dat is gewoon fout. Daar is niets politieks aan.
Daar geeft dit artikel volgens mij geen uitsluitsel over. Er zijn nogal veel daders van dit soort vandalisme die wel degelijk een politiek doel nastreven.
Poezenmeisje
03-10-2026 om 14:34
Ik zou willen dat ik meer tijd had voor X. 😄
Het koppel was niet welkom in de herberg, het hotel heeft ze geweigerd zodra ze bij de receptie zagen wie het waren.
https://x.com/RoselyneBerett1/status/2106307135134916646
Poezenmeisje
03-10-2026 om 14:35
[..]
[..]
Dit.