Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws

Sparkle schreef op 03-10-2026 om 12:24:

[..]

[..]

Nou nee, vandalisme van een mariabeeld is in de basis een wetsovertreding, of blasfemie, of weet ik veel. Dat kun je prima veroordelen zonder het politiek te maken. Het wordt pas politiek op het moment dat er zaken bijgehaald worden als moslimdiscriminatie of selectieve verontwaardiging.

Als iemand een ruit ingooit van een kerk of een moskee dan is dat vandalisme en dat is gewoon fout. Daar is niets politieks aan.

Hier ben ik het helemaal mee eens!

[..]

[..]

Nou nee, vandalisme van een mariabeeld is in de basis een wetsovertreding, of blasfemie, of weet ik veel. Dat kun je prima veroordelen zonder het politiek te maken. Het wordt pas politiek op het moment dat er zaken bijgehaald worden als moslimdiscriminatie of selectieve verontwaardiging.

Als iemand een ruit ingooit van een kerk of een moskee dan is dat vandalisme en dat is gewoon fout. Daar is niets politieks aan.

Daar geeft dit artikel volgens mij geen uitsluitsel over. Er zijn nogal veel daders van dit soort vandalisme die wel degelijk een politiek doel nastreven. 

Ik zou willen dat ik meer tijd had voor X. 😄

Het koppel was niet welkom in de herberg, het hotel heeft ze geweigerd zodra ze bij de receptie zagen wie het waren. 

https://x.com/RoselyneBerett1/status/2106307135134916646

[..]

[..]

Dit.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.