Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws

En al die mannen gezellig keuvelend achter elkaar in de rij, en intussen op hun horloge loeren of de gegadigde van dat moment niet te lang binnenblijft

Dat zijn pas vluggertjes. 
30 seconden en next. 😄

lientje69 schreef op 17-01-2025 om 18:39:

OnlyFans-model Bonnie Blue heeft een wereldrecord gevestigd door met 1057 mannen in 12 uur een bed te delen. Eerder had Lilly Phillips het record in handen door met 100 mannen in 24 uur seks te hebben.

Echt bizar.
Dan kan je toch 3 maanden niet meer lopen? ( naast het feit dat ik er niet aan moet denken )

Twee of drie tegelijk? (grr beelddenken)

"Ze zou zijn bewaakt door 'meer dan vijftig anonieme bewakers' van wie ze de naam niet mocht weten."
Ff mierenneuken hoor 

Als ze de namen mocht weten dan waren die bewakers niet meer anoniem. Pleonasme.

duizel schreef op 17-01-2025 om 23:00:

[..]

Huh 1057 in 12 uur. Dat is ruim 88 per uur of 1,46 per minuut als je 12 uur aan een stuk doorgaat....

Klopt... echt te zot voor woorden

Allemaal een paar stootjes of zo denk. 

nlies schreef op 17-01-2025 om 23:19:

En al die mannen gezellig keuvelend achter elkaar in de rij, en intussen op hun horloge loeren of de gegadigde van dat moment niet te lang binnenblijft

Een man werd door zijn moeder uit de rij gehaald. Die kregen ruzie. Moeder wilde niet dat hij eraan meedeed. Hij zei : ik ben 19 en mag zelf bepalen wat ik doe.  Ook zijn er een paar omgekeerd. Die dachten een één  op één  te krijgen en vonden het idee van een rij van 50 kijkende mannen niet echt zo fijn.  Aldus het nieuwsbericht. 

Ik snap überhaupt  al niet dat je je er als man voor leent. Als vrouw helemaal  niet overigens.  

oudmaarnognietkoud schreef op 18-01-2025 om 11:11:

"Ze zou zijn bewaakt door 'meer dan vijftig anonieme bewakers' van wie ze de naam niet mocht weten."
Ff mierenneuken hoor

Als ze de namen mocht weten dan waren die bewakers niet meer anoniem. Pleonasme.

Waar gaat dit over?

Naminokurashi schreef op 18-01-2025 om 12:48:

[..]

Waar gaat dit over?

Bonnie Blue en haar wereldrecord  . Seks met 1057 mannen in 12 uur....

Correctie: dit klopt dus niet van mij,  zie onderstaand 

lientje69 schreef op 18-01-2025 om 12:52:

[..]

Bonnie Blue en haar wereldrecord . Seks met 1057 mannen in 12 uur....

Die quote ging over Weski.

Daglichtlamp schreef op 18-01-2025 om 13:26:

[..]

Die quote ging over Weski.

Oh sorry

Foutje  verkeerd begrepen. Dacht over mijn post

Erger me aan AH, in een week 2 veiligheidswaarschuwingen! Bij de bessen kreeg je het advies, naar de huisarts, bij de andijvie, niet eten...maar dat heb ik al gedaan, wat je dan moet doen? Geen idee en bij AH is niemand bereikbaar.

Bij de blauwe bessen dacht ik nog gelukkig ik ben gevaccineerd, maar met de andijvie weet ik het even niet meer. Ik heb die 400 gram in 2 dagen gegeten, hoofdpijn misselijk en buikpijn, en na het lezen van wat er voor zooi in het bestrijdingsmiddel ben ik boos op het risico dat er wordt genomen met dit vergif.

Tau-fluvalinaat is een nieuw toegelaten middel, op de website staat voor welke gewassen het geschikt is en daar staat andijvie niet bij. Op de website kan je ook een document downloaden waar ik niet vrolijk van word...
Ik eet als het even kan biologisch, maar sommige groenten zoals andijvie zijn zo duur. Maar ik heb mijn lesje wel geleerd, dit wil ik niet nog 'n keer meemaken...

Mavrik® | ADAMA Netherlands

Albert Heijn roept de AH Andijvie 400 gram terug met TGT 19-01-2025. Dit product wordt teruggeroepen in verband met een te hoog gehalte van het gewasbeschermingsmiddel tau-fluvalinaat. Overmatige consumptie kan leiden tot milde klachten zoals hoofdpijn en misselijkheid.

Wat kunt u doen?

Eet dit product niet. U kunt het product terugbrengen naar een Albert Heijn-winkel, waar u het volledige aankoopbedrag vergoed krijgt.

absor schreef op 21-01-2025 om 07:47:

https://rtl.nl/nieuws/artikel/5490350/lerarentekort-kabinet-campagne-basisschool-middelbaar-onderwijs

Docenten verdienen inderdaad niet slecht, maar die 6200 is wel heel optimistisch. Zeker als je zegt dat dat gemiddeld is. Dan moet je in schaal LD zitten. Bij ons op school zijn er maar weinig docenten in schaal LD. De meeste zitten in LB. En op de maximale trede bij fulltime zit je dan op ruim 5200. Is ook genoeg natuurlijk, maar er zijn weinig docenten die fulltime werken. Docenten bij ons op school zeggen ook dat ze liever kleinere klassen hebben dan meer salaris. Maar daar heb je weer meer docenten voor nodig.

Mooi dat een staatssecretaris zegt dat het lerarensalaris onderschat wordt.. Zoals hier boven al aangegeven wordt, overschat deze beste man het salaris. Ik verdien ook niet slecht, maar op management na haalt men die 6200 niet. Geen enkele docent zit hier in LD. 80% LB, de rest LC. En dat hoor ik meer in mijn omgeving dus ik ben eigenlijk wel benieuwd welke scholen zo goed betalen dat het gemiddelde neerkomt op 6200 euro.

https://opiniez.com/2025/01/20/links-zijn-is-niet-goed-voor-je-mentale-gezondheid/inesvanbokhoven/

...
Waar komt dit door? Haidt

wijst op wat hij the phone-based childhood noemt, die de play-based childhood heeft vervangen: dat de toename van tiener- en adolescente depressies samenvalt met de opkomst van smartphones, over-aanwezige massamedia en sociale media. Dat tieners, die nooit hebben geleerd buiten te spelen maar binnen strikte grenzen hun bezigheden moeten zoeken, zich keren naar het internet en zich in een wereld bevinden van twee belangrijke factoren die hen negatief beïnvloeden: overmatige peer pressure via die sociale media waarin de druk om geaccepteerd te worden groter is dan ooit tevoren, en de massamedia die weinig anders doen dan een bijzonder duister toekomstbeeld schetsen.
...
Zoals gezegd: vrouwen zijn vatbaarder voor depressies blijkt keer op keer. Linkse vrouwen, die – we merken het elke dag op de socials – standvastig geloven dat we op een onafwendbare route zitten naar de ondergang, maar die zichzelf er ook van overtuigd hebben dat zelfs woorden geweld kunnen zijn en dat een leven zonder safe spaces niet mogelijk is.
...
Want het wereldbeeld aan de linkerkant wordt gedomineerd door pessimisme, door fatalisme, door wat psychologen omschrijven als ‘catastroferen’ – catastrofaal denken waarbij automatisch wordt uitgegaan van de slechtst denkbare uitkomst in welke situatie dan ook.

.
...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.