Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws

Mijn hemel, ik heb net Saskia Belleman's live Twitter verslag van de rechtszaak tegen Glennis Grace en consorten die nu bezig is gelezen. Wat een heftige knokpartij is dat geweest! Daar was geen woord van aangedikt of overdreven toen dat nieuws in februari naar buiten kwam, ik ben in shock.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

26-10-2022 om 11:47

Moxxie schreef op 26-10-2022 om 11:37:

Mijn hemel, ik heb net Saskia Belleman's live Twitter verslag van de rechtszaak tegen Glennis Grace en consorten die nu bezig is gelezen. Wat een heftige knokpartij is dat geweest! Daar was geen woord van aangedikt of overdreven toen dat nieuws in februari naar buiten kwam, ik ben in shock.

Maar echt! Het is nog erger dan ik  dacht 

Mug schreef op 26-10-2022 om 11:47:

[..]

Maar echt! Het is nog erger dan ik dacht

Lees jij ook Saskia? Ik vind het hilarisch, vooral de domheid van ex Dion die denkt dat hij geen advocaat nodig heeft.

We kijken nu naar beelden waarop Dion K. een flying kick geeft aan een Jumbomedewerker. Dion K.:,,Hij kwam ook heel hard naar mij toe rennen. Het was mijn intentie om hem van me af te houden. Ik kwam daar helemaal niet om te vechten, maar om te horen wat er was gebeurd." #Glennis

,,Vindt u dat een normale manier om een gesprek te voeren?", vraagt de voorzitter. Dion K.: ,,Ik ben een Amsterdammer, voor mij is dat iets normaals." Voorzitter: ,,Bovenop iemand zitten?" Dion K.: ,,Ik heb het over de taal." #Glennis

😂

Mug schreef op 26-10-2022 om 11:47:

[..]

Maar echt! Het is nog erger dan ik dacht

Nou echt !

"Motherfucker, ik snij je keel door als je het nog een keer doet " . 

Wat een slabek !

https://www.nu.nl/achterklap/6232249/uit-beelden-blijkt-dat-glennis-grace-winkelmedewerker-tegen-zijn-hoofd-sloeg.html

LostJellyfish83

LostJellyfish83

26-10-2022 om 12:03

Moxxie schreef op 26-10-2022 om 11:57:

[..]

Lees jij ook Saskia? Ik vind het hilarisch, vooral de domheid van ex Dion die denkt dat hij geen advocaat nodig heeft.

We kijken nu naar beelden waarop Dion K. een flying kick geeft aan een Jumbomedewerker. Dion K.:,,Hij kwam ook heel hard naar mij toe rennen. Het was mijn intentie om hem van me af te houden. Ik kwam daar helemaal niet om te vechten, maar om te horen wat er was gebeurd." #Glennis

,,Vindt u dat een normale manier om een gesprek te voeren?", vraagt de voorzitter. Dion K.: ,,Ik ben een Amsterdammer, voor mij is dat iets normaals." Voorzitter: ,,Bovenop iemand zitten?" Dion K.: ,,Ik heb het over de taal." #Glennis

😂

Ja, ik volg haar ook. 

Die Dion idd..... 🤣 Hoe dom kun je zijn

Ben ik nu aan het bekijken.  Dit is een bekend soort oplichting hoor!

lientje69 schreef op 26-10-2022 om 08:25:

[..]

En dan vragen ze zich nog af waar de term klimaatgekkies vandaan komt??? compleet van het padje. Je boodschap overbrengen is okee, maar de manier waarop maakt zeker verschil voor het op de juiste wijze indalen van je boodschap.

Rozemarijn van 't Einde, theoloog en klimaatactivist, stuurde samen met 300 christelijk leiders en 24 christelijke organisaties een klimaatbrandbrief naar honderd politici en werd niet uitgenodigd voor talkshows.

Klimaatactivisten uit andere landen voerden de afgelopen dagen/weken actie (we weten bijna allemaal welke acties dat waren) en wie werd er uitgenodigd om bij Op1 aan tafel te komen zitten? Rozemarijn. 

Er worden zoveel belasting miljarden aan klimaat uitgegeven dat het absurd is dat deze eco-terroristen zo'n groot podium krijgen. 

Houd toch eens op met dat gebruiken van zware termen als terrorisme. Die term wordt door dit onrechtmatig gebruik gedevalueerd.

De definitie van terrorisme volgens de NCTV: 'Terrorisme - Het uit ideologische motieven plegen van op mensenlevens gericht geweld, dan wel het aanrichten van maatschappij-ontwrichtende zaakschade, met als doel maatschappelijke ondermijning en destabilisatie te bewerkstelligen, de bevolking ernstige vrees aan te jagen of politieke besluitvorming te beïnvloeden.'

redbulletje schreef op 26-10-2022 om 19:06:

Er worden zoveel belasting miljarden aan klimaat uitgegeven dat het absurd is dat deze eco-terroristen zo'n groot podium krijgen.

Je valt in herhaling, RB. Ik zie steeds weer berichten van dezelfde strekking van jouw hand. Het is duidelijk hoe je er over denkt.

En eens met Cookielover.

redbulletje schreef op 26-10-2022 om 19:06:

Klimaatterroristen? Misschien stellen ze zich wat aan. Maar ze zijn duidelijk niet de enigen die overdrijven om een punt te maken. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

26-10-2022 om 20:41

https://www.ad.nl/feelgood/brabanders-kunnen-dankzij-stortvloed-aan-donaties-door-met-uitdelen-van-friet-in-oekraine~a88bbc28/

Brabanders kunnen dankzij stortvloed aan donaties door met uitdelen van friet in Oekraïne

Het hartverwarmende vrijwilligerswerk van de Brabantse frietbakkers Franky van Hintum en Coen van Oosten in Oekraïne lijkt te zijn gered. Dankzij een artikel op deze website stromen de donaties nu weer binnen, meldt Van Hintum.

https://steunactie.nl/actie/franky-coen-bakken-friet-in-de-oekraine/-8647

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

26-10-2022 om 20:55

https://nos.nl/artikel/2449875-litouws-vredesinitiatief-alle-russen-bellen-en-op-andere-gedachten-brengen

Na honderden gesprekken schat Senūta dat twee op de drie Russen de Russische invasie in Oekraïne steunt. Er resten hem en zijn team dus nog miljoenen telefoontjes om de publieke opinie bij te sturen.

Draaiboek aanpassen

Het idee dat verandering in Rusland vanuit de bevolking moet komen leeft breder in Oost-Europa. Om die reden zijn Estland, Letland en Litouwen - evenals Polen, Tsjechië en Finland - gestopt met het verlenen van visa aan Russische mannen. Zij moeten in Rusland blijven om verandering af te dwingen, is de gedachte in de landen die in de recente geschiedenis ervaring opdeden met Russische onderdrukking.

Bij iedere grote ontwikkeling moet Senūta zijn draaiboeken weer aanpassen, zegt hij. "Sinds de zogenaamde annexatie van Oekraïense regio's door Rusland hoor ik veel dat 'Oekraïne moet stoppen met het aanvallen van Russisch grondgebied'. Hoe we daarmee omgaan, moeten we nog goed uitvinden."

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.