Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws

Knip, provoceren 

Angela1967 schreef op 23-10-2022 om 18:44:

[..]

[Quote verwijderd]

Waarom accepteer jij niet dat RB jou waarschijnlijk onder de negeer heeft? Jij probeert heel vaak een reactie van haar te krijgen maar volgens mij heeft ze duidelijk geen zin in jou. 

Ik vlieg nooit maar ik zou het wel fijn zijn als ik die optie zou houden. Naar Australië op de fiets is wat lastig. En het lijkt me leuk om ook naar dat land te kunnen. En niet alleen de aller aller rijksten des wereld. 
We zijn hier natuurlijk al heel erg rijk in vergelijking met de rest van de wereld. 

Ook wil ik graag auto blijven rijden en vlees eten. Het zou wel allemaal wat duurzamer kunnen. Hoe heb ik alleen geen idee van...

Angela1967 schreef op 23-10-2022 om 18:44:

[..]

[Quote verwijderd]

Ken je de uitdrukking trekken aan een dood paard? Hoef je niet te doen hè. Kun je ook gewoon laten liggen. 

Het zou toch fijn zijn als die rijkste 1% zou afzien van privé-jets, cruiseschepen, wekelijks zakelijk vliegen en andere energie-slurpers. Dan kan ik tenminste ook met de auto naar mijn werk blijven gaan (ik wil best met het OV maar niet in twee keer zoveel tijd) en een keer in de vijf jaar met het vliegtuig op vakantie. Ik zou het echt absurd vinden om het zover te laten komen dat alleen de allerrijksten nog wat kunnen. Dat gaat ook nooit werken want dat gaan de armen (de nog ontwikkelende landen) nooit pikken. En terecht.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

23-10-2022 om 19:35

Elaine68 schreef op 23-10-2022 om 17:46:

[..]

En dat is jammer.

Tja, niemand is perfect, ook al denken sommige van wel. En ik heb RB ook wel eens aangesproken dat de wereld niet alleen om haar draait. Maar wel in het achterhoofd houdend dat ze autisme heeft en wellicht daarom forumt op de manier zoals ze doet. 

Tickel schreef op 23-10-2022 om 19:35:

[..]

Tja, niemand is perfect, ook al denken sommige van wel. En ik heb RB ook wel eens aangesproken dat de wereld niet alleen om haar draait. Maar wel in het achterhoofd houdend dat ze autisme heeft en wellicht daarom forumt op de manier zoals ze doet.

Mwah autisme hoeft echt geen excuus te zijn voor egocentrisme. Dat is ook gewoon een stuk persoonlijkheid.

Tickel schreef op 23-10-2022 om 14:41:

De inzamelingsactie voor de ouders van Hebe is gesloten. Binnen een dag ruim 48.000 euro opgehaald.

Er blijkt er ook eentje te zijn voor Sanne, maar daar is slechts 25 van de 25.000 gehaald, en nog 4 dagen te gaan. Ik vind het wel een heel groot contrast.
https://www.gofundme.com/f/begeleidster-sanne?qid=54b4fd86f7d7d808403bf0f5280a13c8

Ook gedoneerd. Hoop dat hier ook meer bekendheid  aan gegeven gaat worden.

Ik ben daar heel eerlijk in en ik heb geen zin om in te leveren op comfort op mijn leven. Zolang ik hert makkelijk kan betalen leef ik zoals ik altijd geleefd heb. Ik eet elke dag vlees, douche lekker, heb de verwarming aan, ik rook en drink en ik ga een paar keer per jaar op vliegvakantie. En met mij vele anderen!

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

23-10-2022 om 19:51

Lollypopje schreef op 23-10-2022 om 19:39:

[..]

Mwah autisme hoeft echt geen excuus te zijn voor egocentrisme. Dat is ook gewoon een stuk persoonlijkheid.

Dat kan, maar ik ken haar persoonlijkheid niet, dus gooi ik het niet alleen daar op.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

23-10-2022 om 19:59

En ik maar denken dat er vanavond een hoop opmerkelijk nieuws te melden was... Dat RB en Angela in verschillende universa leven is toch niet opmerkelijk meer?

Tickel schreef op 23-10-2022 om 19:51:

[..]

Dat kan, maar ik ken haar persoonlijkheid niet, dus gooi ik het niet alleen daar op.

Ik weet dat je haar niet kent, maar omdat ik zelf autist ben en veel autisten ken die echt niet zo zijn, weet ik dat ook persoonlijkheid een rol speelt bij dit soort gedrag.

Autisten denken soms veel vanuit zichzelf, maar dat maakt niet dat ze enkel aan zichzelf denken. Wel dat ze dat soms op de verkeerde manier uiten. Voor RB is het echter bijna een geuzending dat ze enkel aan zichzelf denkt, ik haal uit haar posts dat ze zich er heel erg van bewust is, en op basis daarvan kom ik tot mijn conclusie

https://www.telegraaf.nl/nieuws/30747162/kind-9-opgesloten-in-hondenhok-terwijl-het-buiten-2-graden-is

HIer nog zo'n voorbeeld  van mensen die nooit kinderen  hadden mogen krijgen....

https://m.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20221023_64679588

Deze is ook te zot voor woorden,  een stikstofplan dat 25000 kost in moeten dienen om 3 ramen in een bunker te plaatsen  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.