Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Met je piemel in de dameskleedkamer

SugaryPanther19

SugaryPanther19

28-07-2021 om 09:42

willem1959 schreef op 27-07-2021 om 23:11:

Ouders willen geslacht van kind niet in geboorteakte, rechter wijst verzoek af | RTL Nieuws

Het begin van de gekte.

Decadentie ten top.

Rechters en ambtenaren komen nu al niet aan hun werk toe, hebben met forse achterstanden te maken, laat staan dat er tijd en dus geld is voor dit soort malligheid.

Gister is er trouwens een verdachte opgepakt van de mishandeling van het meisje waar eerder over is gepost. GeenStijl schrijft precies op wat ik al dacht over de vader van dit meisje:

(...)

Wat we wel een tikkie frappant vinden is de gretigheid waarmee die aandachtsjunk van een pa zijn kind VAN VEERTIEN met foto en al in de media smijt als de posterboy van Generatie Vraagteken.

(...)

https://www.geenstijl.nl/5160308/aanval-op-frederique-schokt-bn-ers-politici/

Door de actie van deze vader is het meisje van haar privacy ontdaan: haar achternaam en woonplaats zijn bekend. Ik vind dat zorgelijk, wat als de dader een flinke straf krijgt en daarna wraak wil nemen? Privacy is er niet voor niets.

willem1959 schreef op 25-07-2021 om 12:59:

Er is zelfs een petitie die je kunt ondertekenen.
Het dringt niet tot mensen door dat dit een hellend vlak is en de omstandigheden voor vrouwen zal aantasten.

Gelijk getekend

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

28-07-2021 om 10:41

Reactie verwijderd ivm zeer ongepast.

CharliesA schreef op 28-07-2021 om 09:42:

[..]

Decadentie ten top.

Rechters en ambtenaren komen nu al niet aan hun werk toe, hebben met forse achterstanden te maken, laat staan dat er tijd en dus geld is voor dit soort malligheid.

Gister is er trouwens een verdachte opgepakt van de mishandeling van het meisje waar eerder over is gepost. GeenStijl schrijft precies op wat ik al dacht over de vader van dit meisje:

(...)

Wat we wel een tikkie frappant vinden is de gretigheid waarmee die aandachtsjunk van een pa zijn kind VAN VEERTIEN met foto en al in de media smijt als de posterboy van Generatie Vraagteken.

(...)

https://www.geenstijl.nl/5160308/aanval-op-frederique-schokt-bn-ers-politici/

Door de actie van deze vader is het meisje van haar privacy ontdaan: haar achternaam en woonplaats zijn bekend. Ik vind dat zorgelijk, wat als de dader een flinke straf krijgt en daarna wraak wil nemen? Privacy is er niet voor niets.

Ik las ergens dat de vader zegt dat hij wil dat de aanvaller zo snel mogelijk weer vrij gelaten wordt. Die mist ook een paar schroefjes... 

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

28-07-2021 om 14:41

redbulletje schreef op 28-07-2021 om 14:35:

[..]

Ik las ergens dat de vader zegt dat hij wil dat de aanvaller zo snel mogelijk weer vrij gelaten wordt. Die mist ook een paar schroefjes...

Dat zegt Frederique zelf en in iets andere bewoordingen!

https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/artikel/5244888/paul-brink-frederique-humberto

U2fan schreef op 28-07-2021 om 14:41:

[..]

Dat zegt Frederique zelf en in iets andere bewoordingen!

https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/artikel/5244888/paul-brink-frederique-humberto

Rare reactie, van zowel vader als dochter. Het gaat niet alleen om hen maar om de omgeving veilig te houden en dat soort gespuis hoort gewoon een lesje te leren in de gevangenis. 

Er is iemand mishandeld omdat ze niet wil zeggen of ze een meisje of een jongen is, maar in plaats van verontwaardigd te zijn dat mensen hierom mishandeld worden en te beseffen dat er nog een lange weg te gaan is in acceptatie van mensen die niet direct in M/V hokjes passen, gaan we hier hier lopen vitten op de slachtoffers? Het moet niet gekker worden zeg.

Mensen zouden om geen een reden mishandeld moeten worden!, tenzij je zelf mensen fysiek pijn doet, of tenzij je me kind wat doet. Dan sta ik niet voor mezelf in.🙃

Nicole123 schreef op 28-07-2021 om 16:06:

Er is iemand mishandeld omdat ze niet wil zeggen of ze een meisje of een jongen is, maar in plaats van verontwaardigd te zijn dat mensen hierom mishandeld worden en te beseffen dat er nog een lange weg te gaan is in acceptatie van mensen die niet direct in M/V hokjes passen, gaan we hier hier lopen vitten op de slachtoffers? Het moet niet gekker worden zeg.

Inderdaad. Blijkbaar hebben slachtoffers geen recht meer op een eigen mening.

willem1959 schreef op 27-07-2021 om 23:11:

Ouders willen geslacht van kind niet in geboorteakte, rechter wijst verzoek af | RTL Nieuws

Het begin van de gekte.

En wie heeft er last van als het geslacht niet in de geboorteakte staat?

Hoe dan ook is geslacht overbodig om mensen mee te identificeren.
Dat kan al met de biometrische gegevens van de pasfoto.

haarklover schreef op 29-07-2021 om 07:30:

[..]

En wie heeft er last van als het geslacht niet in de geboorteakte staat?

Hoe dan ook is geslacht overbodig om mensen mee te identificeren.
Dat kan al met de biometrische gegevens van de pasfoto.

Het kind zelf.

Als een kind zelf tot de conclusie komt dat het een ander geslacht heeft als bij de geboorte vind ik dat een heel ander verhaal dan wanneer ouder het zo spastisch op gaan lopen dringen. Ik snap ook niet wat het voordeel hiervoor voor het kind kan zijn. Voed je kind gewoon op, en als je mannelijke kleuter graag met poppen speelt en jurken draagt betekent dat niet gelijk dat hij non-binair is, of zich identificeert als meisje. Het enige wat je op deze manier bewerkstelligt als ouder is dat je kind vanaf zijn geboorte al anders is dan 99,9% van de kinderen, omdat het een X in zijn/haar paspoort heeft. Ik snap niet waarom ouders voor hun kind zouden wensen dat het een ander geslacht wil. Het is nog steeds maar een hele kleine groep mensen dat het geslacht laat veranderen.

DistinctMarten43

DistinctMarten43

29-07-2021 om 08:42

ik vind zulke topics ontzettend verdrietig en ik hoop keihard dat er een dag komt dat hier gewoon geen discussie meer over hoeft te zijn. Dat iedereen mag zijn wie hij/zij/... wil en klaar. 

Madamecannibale schreef op 29-07-2021 om 08:16:

[..]

Het kind zelf.

Als een kind zelf tot de conclusie komt dat het een ander geslacht heeft als bij de geboorte vind ik dat een heel ander verhaal dan wanneer ouder het zo spastisch op gaan lopen dringen. Ik snap ook niet wat het voordeel hiervoor voor het kind kan zijn. Voed je kind gewoon op, en als je mannelijke kleuter graag met poppen speelt en jurken draagt betekent dat niet gelijk dat hij non-binair is, of zich identificeert als meisje. Het enige wat je op deze manier bewerkstelligt als ouder is dat je kind vanaf zijn geboorte al anders is dan 99,9% van de kinderen, omdat het een X in zijn/haar paspoort heeft. Ik snap niet waarom ouders voor hun kind zouden wensen dat het een ander geslacht wil. Het is nog steeds maar een hele kleine groep mensen dat het geslacht laat veranderen.

Precies en daar duidt ik dus ook op in mijn berichten, een kind moet toch zelf die keuze kunnen maken zodra hij of zij daar oud genoeg voor is. 

Nicole123 schreef op 28-07-2021 om 16:06:

Het zaakje stinkt: https://www.briefjevanjan.nl/

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.