Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Kunnen jullie rondkomen ? Wat kan het kabinet nog doen ?

MidasWolf schreef op 22-09-2022 om 20:14:

Wie heeft de algemene/politieke beschouwingen nog gevolgd.

Gister was ik vrij toen heb ik een stuk gezien, op een geven moment had ik wel genoeg gezien. Vond niet dat het debat ergens naar toe leed. Ieder benoemde vooral zijn eigen politieke standpunten/belagen op.
Hetgeen met Baudet vind ik wel schrikken, dat hij gekke moves maakt was al bekend maar dit is wel heel lomp.
Grenzen op zoeken en daar ver over heen gaan dit draagt totaal niet bij aan het goed voeren van een debat en het daar uit voortkomend beleid.

je kunt in de kwaliteitskranten goede analyses vinden. 

gr Angela

Op dit moment zijn ze toe aan de moties. Zo nu en dan ook een motie ingediend door een oppositie- en regeringspartij samen.

ZanyHeron88

ZanyHeron88

22-09-2022 om 20:48

Gister was ik vrij toen heb ik een stuk gezien, op een geven moment had ik wel genoeg gezien. Vond niet dat het debat ergens naar toe leed. Ieder benoemde vooral zijn eigen politieke standpunten/belagen op.
Hetgeen met Baudet vind ik wel schrikken, dat hij gekke moves maakt was al bekend maar dit is wel heel lomp.
Grenzen op zoeken en daar ver over heen gaan dit draagt totaal niet bij aan het goed voeren van een debat en het daar uit voortkomend beleid.

Ik heb het gedeeltelijk gevolgd. Ik viel eigenlijk net een beetje in voordat Baudet kwam.

Je kan veel van Baudet vinden. Ik vond het geen reden om weg te lopen. Hij zei iets wat volgens mij feitelijk juist was. Het stond gister nog gewoon op Wikipedia. Ik zie nu dat het aangepast is. 

Heel apart.

D66’er gedragen zich ook niet echt in het debat vind ik. Zij spreken ook zeer lelijk over andere mensen op persoonlijke toon. O.a. Iemand de schoothond van Poetin noemen. Beweren dat mensen door Rusland betaald worden ( zonder onderbouwing)

Ik vind het 1 grote kleuterklas. Het is echt kabinet onwaardig, helemaal om weg te lopen op iets wat feitelijk juist is ( hij uitte nog geen eens een beschuldiging , maar had het alleen over haar opleidingsplaats)

Daarnaast vind ik dat ze over de meeste dingen makkelijk heenstappen. De partij voor de dieren was erg kritisch en gaf aan dat de boeren moeten verduurzamen, maar dat dit in tegenspraak is met het CETA verdrag. Hierdoor worden de boeren op deze manier straks weggeconcurreerd.

Ik heb er geen goed woord voor over. Alsof je naar een kleuterklas kijkt.

ZanyHeron88

ZanyHeron88

22-09-2022 om 20:53

iemand heeft het van Wikipedia verwijderd, maar hier is een artikel.

St Antony’s in Oxford, was notorious in both the British and Soviet press as a “spy college,” having been founded after the war by ex-intelligence people.

https://www.washingtonpost.com/posteverything/wp/2014/06/07/my-life-as-an-almost-spy-in-the-u-s-s-r/

Rondstruiner schreef op 22-09-2022 om 16:55:

[..]

Bij de meeste kun je wel zien wat je als nieuwe klant gaat betalen, maar niet de tarieven per kwh en m2. Bij Vattenfall kun je bijvoorbeeld wel je verbruik invullen en kijken wat je als nieuwe klant per maand in totaal gaat betalen.

Voor starters is het echt een drama momenteel, die zijn heel slecht af. Heel erg sneu.

Uh echt wel. Je kan gewoon de tarieven vinden overal hoor.

Paracelsus schreef op 22-09-2022 om 20:48:

[..]

Ik heb het gedeeltelijk gevolgd. Ik viel eigenlijk net een beetje in voordat Baudet kwam.

Je kan veel van Baudet vinden. Ik vond het geen reden om weg te lopen. Hij zei iets wat volgens mij feitelijk juist was. Het stond gister nog gewoon op Wikipedia. Ik zie nu dat het aangepast is.

Heel apart.

D66’er gedragen zich ook niet echt in het debat vind ik. Zij spreken ook zeer lelijk over andere mensen op persoonlijke toon. O.a. Iemand de schoothond van Poetin noemen. Beweren dat mensen door Rusland betaald worden ( zonder onderbouwing)

Ik vind het 1 grote kleuterklas. Het is echt kabinet onwaardig, helemaal om weg te lopen op iets wat feitelijk juist is ( hij uitte nog geen eens een beschuldiging , maar had het alleen over haar opleidingsplaats)

Daarnaast vind ik dat ze over de meeste dingen makkelijk heenstappen. De partij voor de dieren was erg kritisch en gaf aan dat de boeren moeten verduurzamen, maar dat dit in tegenspraak is met het CETA verdrag. Hierdoor worden de boeren op deze manier straks weggeconcurreerd.

Ik heb er geen goed woord voor over. Alsof je naar een kleuterklas kijkt.

Dat met de schoothond van Putin heb ik wel live gezien, dat was ook niet netjes. 
Wat wou Baudet daar mee. Als daar al wat mee is dan had hij toch goed onderzoek kunnen laten doen, dit is na mijn idee stennis schoppen. De grenzen opzoeken. 

Angela1967 schreef op 22-09-2022 om 20:34:

[..]

je kunt in de kwaliteitskranten goede analyses vinden.

gr Angela

Ik heb geen kranten abonnement, dat geld spaar ik liever. Nieuwsuur kijk ik wel die zenden ook interessante dingen uit.

ZanyHeron88

ZanyHeron88

22-09-2022 om 21:08

MidasWolf schreef op 22-09-2022 om 21:04:

[..]

Dat met de schoothond van Putin heb ik wel live gezien, dat was ook niet netjes.
Wat wou Baudet daar mee. Als daar al wat mee is dan had hij toch goed onderzoek kunnen laten doen, dit is na mijn idee stennis schoppen. De grenzen opzoeken.

Ik heb zijn betoog dus niet kunnen luisteren, dus ik heb nu geen idee wat zijn punt is of was.  Hij was met een soort geschiedenis inleiding bezig. 
Het kabinet had nooit weg mogen lopen. Kaag wilde nog MP worden. Lekker als je wegloopt als iets je niet zint.

Het schijnt dat van der Staaij ook voor staats terrorist werd uitgemaakt. Maar dat heb ik gemist. Dus ik weet niet of dat waar is. Maar ik vind echt dat ze tot het dieptepunt gezonken zijn

FVD was er vandaag niet eens voor de tweede termijn, terwijl Baudet vandaag wel bij ongehoord nieuws zat.

MidasWolf schreef op 22-09-2022 om 21:07:

[..]

Ik heb geen kranten abonnement, dat geld spaar ik liever. Nieuwsuur kijk ik wel die zenden ook interessante dingen uit.

Je kunt veel verschillende kranten gratis lezen. Desnoods als aanvulling, en je kunt zelf bepalen wat je leest in plaats van dat nieuwsuur dat bepaalt voor jou.

gr Angela

ZanyHeron88

ZanyHeron88

22-09-2022 om 21:41

Daglichtlamp schreef op 22-09-2022 om 21:26:

FVD was er vandaag niet eens voor de tweede termijn, terwijl Baudet vandaag wel bij ongehoord nieuws zat.

Mocht hij vandaag weer spreken? Gister mocht hij het woord helemaal niet meer nemen begreep ik. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

22-09-2022 om 21:44

Daglichtlamp schreef op 22-09-2022 om 21:26:

Baudet zou niet in de kamer zijn, omdat zijn vriendin hoogzwanger is. 

Ik heb het voor een groot deel gekeken. Ik vond het goed dat ze weg liepen, het werd tijd dat er eens een duidelijke grens werd aangegeven. Verschrikkelijk, die man is echt compleet geradicaliseerd met zijn rare complottheorieën en suggestieve opmerkingen. De waardeloze voorzitter had meteen in moeten grijpen, dan hadden ze niet weg hoeven lopen, maar zij is gewoon niet daadkrachtig en kordaat genoeg. Irritant. Maar goed, uiteindelijk gelukkig wel.

En iemand hierboven zei iets over dat iets feitelijk juist zou zijn en daarbij werd aangevoerd dat het op Wikipedia stond, maar zo werkt het niet. Wikipedia is leuk, maar iedere gek kan er iets op zetten, het is allesbehalve een betrouwbare bron.

ZanyHeron88

ZanyHeron88

22-09-2022 om 21:46

Friezinnetje schreef op 22-09-2022 om 21:44:

[..]

Ik lees net dat van Haga ook bij ongehoord nieuws zat. Hij nam ook gewoon deel aan het tweede termijn. Dus het zal inderdaad een rede hebben. 

Friezinnetje schreef op 22-09-2022 om 21:44:

[..]

Fvd heeft meer Kamerleden dan alleen Baudet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.