Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Ik houd mn hart vast voor oud&nieuw..

DanGun

DanGun

20-11-2021 om 09:17 Topicstarter

Broodjebrie schreef op 20-11-2021 om 09:15:

Ik houd mn hart vast voor oud&nieuw..

Ja maar ook als er andere maatregelen worden afgekondigd. 
En vorig jaar was het bij ons elke avond rond 20:00 uur raak met ‘protest-vuurwerk’. Gisteravond rond die tijd ook weer. Kan toeval zijn hoor. 

de gewonden geen plekje geven qua behandeling want het ziekenhuis ligt vol. Ga maar naar huis en hoop dat goed geneest. Weten ze meteen waarom ze niet moeten protesteren op deze manier en je je moet gedragen,  weten ze ook waarom we zo'n moeite doen om het virus te onderdrukken. 

DanGun schreef op 20-11-2021 om 09:17:

[..]

Ja maar ook als er andere maatregelen worden afgekondigd.
En vorig jaar was het bij ons elke avond rond 20:00 uur raak met ‘protest-vuurwerk’. Gisteravond rond die tijd ook weer. Kan toeval zijn hoor.

Ja hier ook. Ik denk niet dat het toeval was.

Maar wat er in Rotterdam gebeurd heeft niets met protesteren te maken. Dit zijn inderdaad “kanslozen” die de gelegenheid pakken om te rellen en te vernielen aangewakkerd door beroepsdemonstranten.

DanGun

DanGun

20-11-2021 om 09:22 Topicstarter

Siobhan schreef op 20-11-2021 om 09:19:

de gewonden geen plekje geven qua behandeling want het ziekenhuis ligt vol. Ga maar naar huis en hoop dat goed geneest. Weten ze meteen waarom ze niet moeten protesteren op deze manier en je je moet gedragen, weten ze ook waarom we zo'n moeite doen om het virus te onderdrukken.

Nou je zou het bijna echt doen ook. 

DanGun

DanGun

20-11-2021 om 09:23 Topicstarter

Madamecannibale schreef op 20-11-2021 om 09:22:

[..]

Ja hier ook. Ik denk niet dat het toeval was.

Maar wat er in Rotterdam gebeurd heeft niets met protesteren te maken. Dit zijn inderdaad “kanslozen” die de gelegenheid pakken om te rellen en te vernielen aangewakkerd door beroepsdemonstranten.

Het heeft alles met protesteren te maken. 

Tokkies die hun zin niet krijgen!

Dat zijn geen vreedzame demonstranten maar gewoon asociale beroepsrellers . Tuig .

DanGun

DanGun

20-11-2021 om 09:40 Topicstarter

Broodjebrie schreef op 20-11-2021 om 09:40:

[..]

Dit is niet de eerste keer helaas.

Weet ik. 

DanGun

DanGun

20-11-2021 om 09:42 Topicstarter

wild-flower schreef op 20-11-2021 om 09:39:

Dat zijn geen vreedzame demonstranten maar gewoon asociale beroepsrellers . Tuig .

Het zijn wel zgn ‘vreedzame’ demonstranten die dé gelegenheid bieden. Die met hun ophitsende complottheorieën en verdraaide feiten zorgen voor dit klimaat. Het zijn de kamerleden van FvD die roepen dat ze trots zijn op hun leden die oa de moeder van een ander kamerlid bedreigen. 

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

20-11-2021 om 09:57

DanGun schreef op 20-11-2021 om 09:17:

[..]

Ja maar ook als er andere maatregelen worden afgekondigd.
En vorig jaar was het bij ons elke avond rond 20:00 uur raak met ‘protest-vuurwerk’. Gisteravond rond die tijd ook weer. Kan toeval zijn hoor.


Hier gisteren ook. Ik ben zo klaar met het asociale gedeelte van onze bevolking! Opsluiten op de Maasvlakte en een hek eromheen. 

Ik vind het ronduit beangstigend hoezeer asocialen en wappies hier de dienst lijken te gaan uitmaken. 

DanGun schreef op 20-11-2021 om 09:17:

[..]

Ja maar ook als er andere maatregelen worden afgekondigd.
En vorig jaar was het bij ons elke avond rond 20:00 uur raak met ‘protest-vuurwerk’. Gisteravond rond die tijd ook weer. Kan toeval zijn hoor.

Hier ook gisteren. 

MRI

MRI

20-11-2021 om 10:21

het waren blijkbaar maar weinig wappies maar eerder voetbalhooligans en een extreem rechtse club die er toe had opgeroepen te rellen. Maar nu ben ik verdorie de link kwijt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.