Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Jodenhaat in Nederland

Laten we hier verder praten over de verschrikkelijke gebeurtenissen in Amsterdam, de oorzaken, de gevolgen.

felija schreef op 19-06-2026 om 19:17:

[..]

Nogmaals, dat vind jij, het is slechts jouw mening die niet strookt met de feiten, zoals een andere forummer goed inhoudelijk verwoordde. Daar ben je nooit inhoudelijk op ingegaan. Daarmee wordt het jouw bullshit en offtopic.

Tuurlijk. Nog even en we gaan hier de Holocaust ontkennen. 

Denksport schreef op 19-06-2026 om 19:21:

[..]

Ben je in staat om normaal inhoudelijk te reageren? Of dit dat teveel gevraagd? Wil jij je valse insinuaties voor je houden? Je hebt geen idee waarover je praat. Dankjewel alvast voor je medewerking. 

Denksport schreef op 19-06-2026 om 19:12:

[..]

Nogmaals: het enige feit hier is dat de NOS poep praat. De rest is bullshit. En off-topic.

Dat is jouw mening, geen feit.   Als iemand jouw visie niet deelt houdt niet automatisch in dat ze liegen.

Ik ben er wel klaar mee dat zelfs in een topic dat gaat over jodenhaat in Nederland men voortdurend  wil bewijzen dat de Joden het allemaal aan zichzelf te wijten hebben.

Denksport schreef op 19-06-2026 om 20:02:

Ik ben er wel klaar mee dat zelfs in een topic dat gaat over jodenhaat in Nederland men voortdurend wil bewijzen dat de Joden het allemaal aan zichzelf te wijten hebben.

Jij kunt natuurlijk zelf ook on-topic posts plaatsen. Je levert zelf geen inhoudelijke bijdragen maar gaat liever op de man.

Pot verwijt de ketel.

https://watlerenweonzekinderen.nl/

...

Wat leert uw kind van jeugdjournaals en NPO-kennisfilmpjes?
Kritisch nadenken of vooroordelen?
Een analyse van het NPO-videomateriaal voor de jeugd over het Israël-Gaza conflict

Het rapport is gebaseerd op een systematische analyse van 45 jeugdjournaals en 35 kennisfilmpjes over het Israël-Gaza conflict. Dit videomateriaal wordt gebruikt in het basis- en voortgezet onderwijs. Aan dit rapport werkten juristen, Midden-Oostenexperts en bezorgde ouders uit Israël en Nederland mee.

Criteria bij deze analyse:

• Is er sprake van feitelijk onjuiste informatie?
  • Is er aandacht voor verschillende visies?
  • Is er relevante informatie weggelaten?
  • Is er sprake van suggestieve taal of beelden?
  • Is de bron betrouwbaar en is de herkomst gegeven?
Denksport schreef op 19-06-2026 om 19:21:

[..]

Er post hier anders regelmatig iemand die het voor verspreider van bloedsprookjes David Icke opneemt. Als ik jou was zou ik me daar eens op focussen.

Laat maar, geen zin in weer op nieuw de hele discussie.

Handschoenvrouw schreef op 19-06-2026 om 21:24:

[..]

Er post hier anders regelmatig iemand die het voor verspreider van bloedsprookjes David Icke opneemt. Als ik jou was zou ik me daar eens op focussen.

Aldus degene die mij eerst gelijk geeft (17-05-26, 03:11) en na een sprookje van een andere forummer omdraait als een blad aan een boom.

felija schreef op 19-06-2026 om 21:40:

Laat maar, geen zin in weer op nieuw de hele discussie.

Nee, ik ook niet. Als je weer over iets anders wilt praten dan Jodenhaat in Nederland ga je maar naar een ander topic.

Poezenmeisje schreef op 19-06-2026 om 21:22:

...

Een analyse van het NPO-videomateriaal voor de jeugd over het Israël-Gaza conflict

Het rapport is gebaseerd op een systematische analyse van 45 jeugdjournaals en 35 kennisfilmpjes over het Israël-Gaza conflict. Dit videomateriaal wordt gebruikt in het basis- en voortgezet onderwijs. Aan dit rapport werkten juristen, Midden-Oostenexperts en bezorgde ouders uit Israël en Nederland mee.

Heel interessant en duidelijk. 

Poezenmeisje schreef op 19-06-2026 om 21:22:

...

Ha mooi, weer een website met de schrijfsels van anti-overheidsactiviste Maaike van Charante. Corona is voorbij, dus moet ze zich op ander "nieuws" richten voor clicks.

Daglichtlamp

Daglichtlamp

20-06-2026 om 16:17 Topicstarter

Handschoenvrouw schreef op 20-06-2026 om 15:52:

[..]

Ha mooi, weer een website met de schrijfsels van anti-overheidsactiviste Maaike van Charante. Corona is voorbij, dus moet ze zich op ander "nieuws" richten voor clicks.

En dan citeer je dat bericht ook nog, zodat die link naar desinformatie nog een keer herhaald wordt. Bij een dergelijk bericht kun je mijns inziens beter reageren zonder het oorspronkelijke bericht te citeren. 

Daglichtlamp schreef op 20-06-2026 om 16:17:

[..]

En dan citeer je dat bericht ook nog, zodat die link naar desinformatie nog een keer herhaald wordt. Bij een dergelijk bericht kun je mijns inziens beter reageren zonder het oorspronkelijke bericht te citeren.

Ja, het is kiezen tussen twee kwaden. Op deze manier is het iig meteen duidelijk op welk bericht gereageerd wordt. Maar eens hoor.

Daglichtlamp schreef op 20-06-2026 om 16:17:

[..]

Och, ieder blijft toch in zijn eigen bubbel zitten. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.