Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Jodenhaat in Nederland

Laten we hier verder praten over de verschrikkelijke gebeurtenissen in Amsterdam, de oorzaken, de gevolgen.

Daglichtlamp schreef op 20-06-2026 om 16:17:

[..]

En dan citeer je dat bericht ook nog, zodat die link naar desinformatie nog een keer herhaald wordt. Bij een dergelijk bericht kun je mijns inziens beter reageren zonder het oorspronkelijke bericht te citeren.

Dubbel

Daglichtlamp

Daglichtlamp

20-06-2026 om 17:00 Topicstarter

PensioNada schreef op 20-06-2026 om 16:28:

[..]

Och, ieder blijft toch in zijn eigen bubbel zitten.

Je wilt alleen geen extra mensen die ook in de fabeltjes gaan geloven. 

Daglichtlamp schreef op 20-06-2026 om 17:00:

[..]

Je wilt alleen geen extra mensen die ook in de fabeltjes gaan geloven.

Ja, daar zit ook wel weer wat in. Dit is 1 van de weinige fora waar mensen uit verschillende echokamers met elkaar discussiëren, maar toch zie je ook hier heel vaak dat de mensen uit echokamer A hun zienswijze  blijven verdedigen en mensen uit echokamer B zienswijze B blijven verdedigen.

Ik vind dat toch best wel heel lastig.

PensioNada schreef op 20-06-2026 om 18:10:

[..]

Ja, daar zit ook wel weer wat in. Dit is 1 van de weinige fora waar mensen uit verschillende echokamers met elkaar discussiëren, maar toch zie je ook hier heel vaak dat de mensen uit echokamer A hun zienswijze blijven verdedigen en mensen uit echokamer B zienswijze B blijven verdedigen.

Ik vind dat toch best wel heel lastig.

Vind ik ook, maar ik vind het zo ongelofelijk dat mensen zo'n 'onderzoek' bijvoorbeeld meteen voor waar aannemen en dus niet zien hoe gekleurd en bevooroordeeld het is. Hoe dan?!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.