Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Formatie

Poezel_en_Wip schreef op 06-11-2025 om 13:51:

[..]

Dat was gewoon een slechte grap natuurlijk. Niet zo moeilijk doen hoor, Herfstappeltaart.

Wow, ik vind het nogal wat om zo'n uitspraak te durven verpakken als 'grap'. Dan doet iemand ook voor mij af hoor en niet zo'n beetje ook. Dat zijn geen grappen.

[..]

Dat was gewoon een slechte grap natuurlijk. Niet zo moeilijk doen hoor, Herfstappeltaart.

Een slechte grap? Serieus? Dan heb je wel een heel ziek gevoel voor humor. Weinig grappigs aan deze partij.

[..]

Daar issie hoor. 'het was maar een grapje'.

In dezelfde categorie: ik stelde alleen maar vragen, sorry dat je dat zo opvat en je mag ook niks meer zeggen tegenwoordig. 

Als het een grap was (wat ik betwijfel) was het een kutgrap die niet gemaakt had moeten worden. Op zo'n gebrek aan inzicht mag een politicus dan ook afgerekend worden. 

Duufje schreef op 06-11-2025 om 13:55:

[..]

Wow, ik vind het nogal wat om zo'n uitspraak te durven verpakken als 'grap'. Dan doet iemand ook voor mij af hoor en niet zo'n beetje ook. Dat zijn geen grappen.

Precies.

Schoondochter schreef op 06-11-2025 om 13:58:

[..]

Daar issie hoor. 'het was maar een grapje'.

In dezelfde categorie: ik stelde alleen maar vragen, sorry dat je dat zo opvat en je mag ook niks meer zeggen tegenwoordig.

Als het een grap was (wat ik betwijfel) was het een kutgrap die niet gemaakt had moeten worden. Op zo'n gebrek aan inzicht mag een politicus dan ook afgerekend worden.

Helemaal eens. 

Poezel en Wip kennende, bedoelde ze het sarcastisch en is ze het juist helemaal met jullie eens.

felija schreef op 06-11-2025 om 14:32:

Poezel en Wip kennende, bedoelde ze het sarcastisch en is ze het juist helemaal met jullie eens.

Zo las ik het ook inderdaad, al zitten hier waarschijnlijk ook mensen die dat wel werkelijk geloven

Oh ik heb dus geen sarcasme-radar. Als het inderdaad sarcasme was: sorry!

Schoondochter schreef op 06-11-2025 om 14:36:

[..]

Oh ik heb dus geen sarcasme-radar. Als het inderdaad sarcasme was: sorry!

Toevallig ken ik haar van een ander topic, anders had ik het ook niet geweten, soms zijn smileys best verhelderend.

Haar kennende inderdaad sarcastisch.

O dan begreep ik het verkeerd! Excuus!

felija schreef op 06-11-2025 om 14:49:

[..]

Toevallig ken ik haar van een ander topic, anders had ik het ook niet geweten, soms zijn smileys best verhelderend.

Die was zeker handig geweest blijkt maar weer. 

Elders schreef iemand meermaals dat dat bedoeld was geweest als een grap. Daar moest ik even aan denken.

Poezel_en_Wip schreef op 06-11-2025 om 15:50:

[..]

Die was zeker handig geweest blijkt maar weer.

Elders schreef iemand meermaals dat dat bedoeld was geweest als een grap. Daar moest ik even aan denken.

Dat sarcasme had ik ook duidelijk niet door  

Excuus

Mede vanwege Nanninga heb ik niet op JA21 gestemd. Dus rustig maar, ik heb nog wel een moreel kompas ergens.

ik had meteen in de gaten dat de sarkasmemodus aan was gezet.
Nanninga is geen verkeerde, integendeel. Fleurtje heeft dat in ander topic ook al prima uitgelegd.
Dus ja, mijn mening is inderdaad anders.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.