Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Een porseleinen huwelijk


Mija schreef op 13-05-2022 om 18:26:

[..]

Des te verrassender dat het toch al jaren best aardig gaat. Het is nou eenmaal zijn lot hè. Hij heeft in ieder geval een enorm goede hand van een vrouw kiezen. Niet onbelangrijk in deze functie!

Bwah ... Hij had natuurlijk ook nog iemand kunnen kiezen uit een iets cleanere familie. Dan een kerel die meegeheuld heeft met het Videla-regime.

Dat had onder andere Wim Kok heel wat slapeloze nachten bespaard. En de geheime dienst een pak geld.

Marty1984 schreef op 13-05-2022 om 19:02:

[..]

Bwah ... Hij had natuurlijk ook nog iemand kunnen kiezen uit een iets cleanere familie. Dan een kerel die meegeheuld heeft met het Videla-regime.

Dat had onder andere Wim Kok heel wat slapeloze nachten bespaard. En de geheime dienst een pak geld.

En desondanks is zij het populairste lid van ons koningshuis. 

Maanlicht

Maanlicht

13-05-2022 om 20:38 Topicstarter

Ja, ik was altijd al fan van Maxima, en had medelijden met haar tijdens het tranen-moment op de bruifloft.Zij kan er per slot van rekening niks aan doen dat ze de dochter van is.  Maar nu ik Een porseleinen huwelijk heb gezien, bekijk ik haar toch wat anders. 
Ik heb ooit details gelezen over dat regime waarvan ik wens dat ik ze nooit gelezen had. Niet te geloven waar mensen toe in staat zijn.
Ze had zich op zijn minst degelijk kunnen informeren en formeel afstand kunnen nemen. Niet dat geneuzel van 'is het waar, is het niet waar.    
Het is enerzijds begrijpelijk dat je als dochter je ogen wil sluiten. Maar niet als (toen)  toekomstige koningin.  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.