Nieuws en actueel
Lollypopje
15-01-2022 om 14:09
BOOS en het misbruik bij TVOH (gesloten)
naar aanleiding van dit nieuwsbericht
RTL legt The Voice stil na beschuldigingen seksueel grensoverschrijdend gedrag - https://nos.nl/l/2413158
Ik vind het schokkend, zeker als het waar is dat dit al jaren bekend was.
Infobericht: dit topic is gesloten, je kunt hier verder lezen:
Mija
09-02-2022 om 17:51
Brabeau schreef op 09-02-2022 om 17:38:
[..]
Ik had even een naïef momentje.
Het gaat om Koen Verweij.
Iemand heeft daar ooit al een vermoeden over gehad ....
https://speld.nl/2018/02/23/schaatser-maakt-zich-zorgen-dat-zijn-pik-niet-goed-zichtbaar/
redbulletje
09-02-2022 om 17:56
Brabeau schreef op 09-02-2022 om 17:38:
[..]
Ik had even een naïef momentje.
Het gaat om Koen Verweij.
Ik moest googlen wie 't was maar een schaatser dus.
Brabeau
09-02-2022 om 21:21
redbulletje schreef op 09-02-2022 om 17:56:
[..]
Ik moest googlen wie 't was maar een schaatser dus.
Vrij bekend ook haha
SophisticatedCaribou75
10-02-2022 om 07:03
Opinie Sjoerd Mossou | Erik ten Hag slaat in affaire Marc Overmars juiste toon aan, waar Ajax-top juist wéér wegduikt
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/opinie-sjoerd-mossou-erik-ten-hag-slaat-in-affaire-marc-overmars-juiste-toon-aan-waar-ajax-top-juist-weer-wegduikt~a51ff30f/
Lollypopje
10-02-2022 om 08:03
reacties op dickpics. Vooral die "ben je er al mee naar de dokter geweest" 😂
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuws/opvallend/2022/02/vrouwen-assertieve-reacties-ongepaste-fotos/?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1644418587
Lollypopje
10-02-2022 om 08:04
niet_rechts schreef op 10-02-2022 om 07:03:
Opinie Sjoerd Mossou | Erik ten Hag slaat in affaire Marc Overmars juiste toon aan, waar Ajax-top juist wéér wegduikt
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/opinie-sjoerd-mossou-erik-ten-hag-slaat-in-affaire-marc-overmars-juiste-toon-aan-waar-ajax-top-juist-weer-wegduikt~a51ff30f/
Ik ben wel benieuwd wat hij dan zei. Kan het helaas niet lezen. Heb je een samenvatting?
Moxxie
10-02-2022 om 08:33
Lollypopje schreef op 10-02-2022 om 08:04:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat hij dan zei. Kan het helaas niet lezen. Heb je een samenvatting?
Artikel gaat erover dat Edwin van der Sar niet voor de camera verschijnt, wat vaak gebeurt als er ophef is bij Ajax.
Maar de zaak-Overmars is moreel en maatschappelijk gezien domweg te belangrijk om weg te duiken. Óók voor het besmeurde imago van Ajax, de grootste club van Nederland. Sponsors twijfelen openlijk over hun verbintenis met de club. Supporters en achterban schamen zich dat dit op de werkvloer heeft kunnen gebeuren, zo langdurig, blijkbaar in een cultuur die door vrouwen niet veilig werd geacht.
Als hoogste baas kún je je in dat licht niet beperken tot een summiere verklaring in een persbericht, in plaats van voor de troepen te gaan staan. Zeker niet in een publiciteitswereld als die van het voetbal. Ajax heeft leiderschap nodig, juist nu, moreel leiderschap vooral.
Hier kan je de reactie van Ten Hag terugzien, ik vond hem heel oprecht:
Doemijdieglazenbol
10-02-2022 om 11:01
Lollypopje schreef op 09-02-2022 om 15:15:
[..]
Op een kinksite waar ik zit, heeft dus iemand een profiel met foto's waar die dat doet. En die zijn serieus hilarisch 😂
Things my dick does? Die vind ik echt grappig. Zoek ik zelf op (dus met consent) en gewoon niet seksueel. Grappig en creatief!
Lollypopje
10-02-2022 om 11:03
Doemijdieglazenbol schreef op 10-02-2022 om 11:01:
[..]
Things my dick does? Die vind ik echt grappig. Zoek ik zelf op (dus met consent) en gewoon niet seksueel. Grappig en creatief!
Ja die. Eén van de weinige leuke dickpics die er zijn 😂
Geheel offtopic, maar dan moet je Mr_Cocky ook eens opzoeken 
Lollypopje
10-02-2022 om 11:05
Moxxie schreef op 10-02-2022 om 08:33:
[..]
Artikel gaat erover dat Edwin van der Sar niet voor de camera verschijnt, wat vaak gebeurt als er ophef is bij Ajax.
Maar de zaak-Overmars is moreel en maatschappelijk gezien domweg te belangrijk om weg te duiken. Óók voor het besmeurde imago van Ajax, de grootste club van Nederland. Sponsors twijfelen openlijk over hun verbintenis met de club. Supporters en achterban schamen zich dat dit op de werkvloer heeft kunnen gebeuren, zo langdurig, blijkbaar in een cultuur die door vrouwen niet veilig werd geacht.
Als hoogste baas kún je je in dat licht niet beperken tot een summiere verklaring in een persbericht, in plaats van voor de troepen te gaan staan. Zeker niet in een publiciteitswereld als die van het voetbal. Ajax heeft leiderschap nodig, juist nu, moreel leiderschap vooral.
Hier kan je de reactie van Ten Hag terugzien, ik vond hem heel oprecht:
Dankjewel.
Ik vraag me af of dat zwijgen een soort paniekvoetbal is, omdat ze de kritiek op de rest van de directie niet hadden verwacht. Want gezien het nieuws van de laatste dagen vermoed ik dat ook zij een plaat voor hun kop hebben.
Moxxie
10-02-2022 om 11:17
Lollypopje schreef op 10-02-2022 om 11:05:
[..]
Dankjewel.
Ik vraag me af of dat zwijgen een soort paniekvoetbal is, omdat ze de kritiek op de rest van de directie niet hadden verwacht. Want gezien het nieuws van de laatste dagen vermoed ik dat ook zij een plaat voor hun kop hebben.
Tja, het wekt geen goede indruk. Ik denk dan, als je echt een zuiver geweten hebt en van niets wist sta je als algemeen directeur de pers te woord. Maar heb je iets te verbergen dan kijk je wel uit, want je bent meteen dagenlang de kop van Jut van het land. Als je pech hebt nog meer dan de dader, kijk naar Linda.
SophisticatedCaribou75
10-02-2022 om 11:53
Volgens het artikel lijkt het er meer op dat Ajax zelf liever heeft dat van de Sar even niks zegt omdat hij geen communicatiewonder is.
Moxxie
10-02-2022 om 12:03
niet_rechts schreef op 10-02-2022 om 11:53:
Volgens het artikel lijkt het er meer op dat Ajax zelf liever heeft dat van de Sar even niks zegt omdat hij geen communicatiewonder is.
Dat klopt, er wordt gesuggereerd dat ze bang zijn voor uitglijders omdat van der Sar er niet zo goed in is. Maar als hij naar eer en geweten spreekt, dan maak je toch niet zo snel een uitglijder? Hij kan zich gewoon goed voorbereiden en het is ook weer niet zo dat hij achterlijk is. Ten Hag is ook niet zo bedreven en die komt prima uit de verf.
Lollypopje
10-02-2022 om 12:04
Moxxie schreef op 10-02-2022 om 12:03:
[..]
Dat klopt, er wordt gesuggereerd dat ze bang zijn voor uitglijders omdat van der Sar er niet zo goed in is. Maar als hij naar eer en geweten spreekt, dan maak je toch niet zo snel een uitglijder? Hij kan zich gewoon goed voorbereiden en het is ook weer niet zo dat hij achterlijk is. Ten Hag is ook niet zo bedreven en die komt prima uit de verf.
Dat zegt dus misschien wel wat over zijn eer en geweten in deze situatie.