Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2026

Winter-Vol-Liefde-2026.jpg

Wie kijkt er mee? 
Gezellig kletsen over het programma. Zullen we zonder spoilers doen? Zodat iedereen hetzelfde tegelijk hoort?

Knutselkei schreef op 16-02-2026 om 06:37:

Ja ik ook en ook in de reilen en zeilen. Eerst was t veel meer rond de bedrijven.

Ja maar bij Winter vol liefde hebben de deelnemers niet perse een b&b.

Maar het is inderdaad idioot hoe vaak ze buiten gaan picknicken.

oké, saskia even goed bekeken. Ik denk dat ze flink van haar eigen cosmetische praktijk gebruik heeft gemaakt. Haar gezicht vertoont steeds dezelfde expressie. Continu een beetje een verbaasde blik. 

krulliebollie schreef op 17-02-2026 om 18:42:

oké, saskia even goed bekeken. Ik denk dat ze flink van haar eigen cosmetische praktijk gebruik heeft gemaakt. Haar gezicht vertoont steeds dezelfde expressie. Continu een beetje een verbaasde blik.

Wie is Saskia?  

(Mocht je voorlopen dan wil ik het niet weten)

Yumi schreef op 17-02-2026 om 18:51:

[..]

Wie is Saskia?

(Mocht je voorlopen dan wil ik het niet weten)

Een nieuwe kandidaat maar dan zeg ik verder niks. 

Dat dacht ik idd ook meteen. Ze moet uiteraard reclame maken voor haar eigen onderneming. Ik zeg verder ook niets.

MRI

MRI

19-02-2026 om 00:27

Janneke (of Hanneke?) die maar diepgang in Jordy wil ontdekken... zucht. Wat laat zij nou zelf aan diepgang zien? Of aan humor? Of aan spontaniteit? Zo'n saai oppervlakkig meisje. (disclaimer: miss is ze buiten de beelden heel anders, dat kan natuurlijk)
Over spontaniteit gesproken. Waarom noemt iedereen elkaar toch ' zo spontaan' terwijl ze die ander nog niet kennen? Wat verstaan ze daar toch onder als ze alleen maar een filmpje hebben gezien?

MRI

MRI

19-02-2026 om 00:29

ja ze kan fronsen nog boos kijken. Ik vind het er maar raar uitzien, een soort masker

MRI schreef op 19-02-2026 om 00:29:

[..]

ja ze kan fronsen nog boos kijken. Ik vind het er maar raar uitzien, een soort masker

Zouden ze dat nou zelf niet zien?

Nou het was duidelijk wie je bedoelde  

Klaas heeft het over een mooie vrouw, tijd voor de opticien. Ze vertelde 3 pubers thuis te hebben, 12, 14 en 16 dacht ik, en een bedrijf in NL....dat wordt nog langer latten...

Ze komt net aangereden, maar er moet gewandeld worden, trek even een warme jas en schoenen aan. Gaan ze wandelen, zie dezelfde jas en schoenen, ze neemt zelfs haar tasje mee. Hoop dat ze zo gaat ijsklimmen, met Klaas 

Miepjecody schreef op 19-02-2026 om 08:40:

[..]

Zouden ze dat nou zelf niet zien?

Ik denk het niet want zoveel voorbeelden van mensen die er te ver in doorslaan.

Ik heb ook even op haar site gekeken :

"Wie mij kent vanuit mijn injectable kliniek in Castricum, weet dat ik al bijna tien jaar met veel passie werk aan natuurlijke schoonheid. In mijn praktijk help ik dagelijks mensen met botox, fillers en skinboosters, altijd met één belangrijk uitgangspunt: verfijnen in plaats van veranderen. Geen maskers, geen overdreven resultaten, maar een frisse, elegante uitstraling die past bij wie je bent."

Dolfje schreef op 19-02-2026 om 10:19:

[..]

"Wie mij kent vanuit mijn injectable kliniek in Castricum, weet dat ik al bijna tien jaar met veel passie werk aan natuurlijke schoonheid. In mijn praktijk help ik dagelijks mensen met botox, fillers en skinboosters, altijd met één belangrijk uitgangspunt: verfijnen in plaats van veranderen. Geen maskers, geen overdreven resultaten, maar een frisse, elegante uitstraling die past bij wie je bent."

Dat is bij haar niet gelukt

“Over hoe Winter Vol Liefde precies verloopt en hoe het verder gaat tussen Klaas en mij, kan ik vanwege geheimhouding nog niet delen. Wel kan ik zeggen dat het een ervaring is die ik nooit zal vergeten. Winter Vol Liefde heeft mij laten zien dat kwetsbaarheid en lef hand in hand gaan, iets wat ik ook dagelijks zie bij cliënten in mijn injectable kliniek.”

oftewel….mooie reclame voor haar eigen onderneming.

[..]

Of het bij haar past zullen we nooit weten

[..]

🙄

Euphoria schreef op 19-02-2026 om 11:15:

“Over hoe Winter Vol Liefde precies verloopt en hoe het verder gaat tussen Klaas en mij, kan ik vanwege geheimhouding nog niet delen. Wel kan ik zeggen dat het een ervaring is die ik nooit zal vergeten. Winter Vol Liefde heeft mij laten zien dat kwetsbaarheid en lef hand in hand gaan, iets wat ik ook dagelijks zie bij cliënten in mijn injectable kliniek.”

oftewel….mooie reclame voor haar eigen onderneming.

Denk dat dat haar hele doel was

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.