Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

14-11-2024 om 15:36

Wie is de Mol 2025

Femke09 schreef op 01-02-2025 om 21:48:

Nou, zoals Roos bij de executie zat te kijken, ze sperde haar ogen wel erg ver open, vond ik verdacht

Ja, die viel me ook op. Alsof ze haar hebben uitgelegd hoe je zenuwachtig kijkt, maar de uitvoering net te is.

Bloemenzee schreef op 01-02-2025 om 23:35:

[..]

Ja, die viel me ook op. Alsof ze haar hebben uitgelegd hoe je zenuwachtig kijkt, maar de uitvoering net te is.

Ze hadden pas in de Trust Nobody podcast een oud interview met Roos (van ver voor de opnames) gevonden waarin ze vertelde dat als ze zenuwachtig is, ze zo gaat kijken. Dus ik denk dat dit wel echt zou kunnen zijn.

Hoewel ze als mol natuurlijk ook zenuwachtig kan zijn, of juist doordat ze dit weet van zichzelf, dit nu ook doet.

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

02-02-2025 om 08:11

Bloemenzee schreef op 01-02-2025 om 21:40:

Ik had het idee dat Roos haar gezicht maar moeilijk in de plooi kon houden bij het kiezen welke enveloppen opengemaakt gingen worden. En Sam leek niet heel teleurgesteld bij degenen die er uitging.
Geen idee trouwens wie de mol is. Het lijkt me een enorm lastig seizoen om mol te zijn.

Ik eigenlijk ook niet...

Net de aflevering gekeken en hij was weer leuk! Die dansopdracht 
Ik blijf voorlopig lekker bij Stijn, daar gebeurde weer genoeg! Denk dat Roos en Sam ook de finale halen, dus misschien ga ik nog wel spreiden volgende week.

Ik blijf ook bij Stijn. Alhoewel ik vorige week dacht: Speelt Sam niet gewoon de fanatieke kandidaat net als Jan Versteegh destijds?
Maaike houd ik ook nog in de gaten.
Superleuk seizoen trouwens! 

Welke foto was er nu wel en welke niet goed??

Bij Moltalk zeiden ze de de foto van Sam goed was, bij Mollestreken werd gezegd dat die foto juist niet goed was??

Persoonlijk had ik op beide foto's genoeg aan te merken maar het is evident dat één van beide is goedgekeurd.

Ik ben nog steeds aan het spreiden. Gelukkig maar ik ben nu al 3 x punten kwijtgeraakt.
Eigenlijk verdacht ik Bridget het meest. Nu zit ik toch weer op Nora ik moet nog even bedenken op wie ik dan nog meer in wil zetten.

NoteworthyEchidna77

NoteworthyEchidna77

05-02-2025 om 20:44

Voor mijn gevoel is Maaike de mol. 

Het is hoe ze kijkt en hoe ze doet en wat ze zegt, ja eigenlijk alles, haha.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

08-02-2025 om 19:12

iedereen de punten weer ingezet? 

Zeker! Al ga ik morgen pas kijken

Ik denk dat de mol tijdens de quiz achter de laptop zit. Lekker makkelijk “even filmpje kijken”. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

08-02-2025 om 22:09

helft van mijn punten kwijt. Zat dus op Sam en Nora. 

Ik denk dat Sam best veel mensen punten heeft gekost. 

Friezinnetje schreef op 08-02-2025 om 19:12:

iedereen de punten weer ingezet?

Zeker...ik ben ze nu ook allemaal kwijt 
Het is mijn jaar niet 

Echt niet verwacht dat Sam eruit zou gaan! (Ik ben wel heel blij dat ik nu alles op Stijn had gezet - de vorige 3x spreidde ik steeds tussen die twee.)

Net de aflevering gekeken en ik vind het wel spannend dat Stijn nu opeens zo verdacht in beeld komt. Hopelijk betekent dat niet dat hij er volgende week uit vliegt!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.