Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

14-11-2024 om 15:36

Wie is de Mol 2025

NoteworthyEchidna77

NoteworthyEchidna77

09-02-2025 om 10:54

Gokje: Nora en Roos finale.
Maaike mol.

Gaan jullie nog spreiden of ga je nu voor 1 mol? Ik weet nog niet wat ik ga doen.

Geen idee nog… Zet steeds op andere m’n punten in en al drie afleveringen punten kwijt. Zat nu op Sam en Stijn. Stijn laat ik even staan, kan geen hoogte van hem krijgen. Verder vind ik Roos heel opvallend, dus dat zal wel niet. Of toch wel? Zou ik erg leuk vinden, ik vind haar sowieso een leuke kandidaat. Hoop wel op wat meer adrenaline opdrachten. Verder leuke aflevering weer. Elke opdracht had weer een dubbele laag en leuk dat Trust Nobody erin zat!

Ik zit nu op Maaike , Sophie en Stijn.

Maheiden schreef op 05-01-2025 om 16:00:

[..]

Al die sites en molltalk volg ik ook niet maar wel de podcast Trust Nobody. Bijna nog leuker dan het programma zelf 😄 Ik ben groot fan, echt een hele dikke tip!

Even mezelf quoten hoor want: Wahaa! 😃Elger, Mark en Nelleke van deze podcast zaten in de aflevering. Wat een leuke verrassing! 

Ik had 1 van de heren als mol. Nu Sam is afgevallen (Jammer, had liever Nora of Roos eruit gehad) ga ik echt voor Stijn. Al in het oog sinds de truc met de servetten. Hij kon daarover zo goed liegen en meteen toneelspelen.

NoteworthyEchidna77

NoteworthyEchidna77

12-02-2025 om 11:37

Ik denk toch Stijn.
Sorry Maaike. Je zakt naar plek 2. 

Hard duimen dat Stijn erin blijft! Ik baal wel dat ik niet live kan kijken.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-02-2025 om 20:30

ik zit er weer klaar voor

Leuke aflevering.
Lastig mijn hoofd mol blijft Stijn.
Sophie is een goede tweede.
Nora eruit, die was niet verdacht voor mij.
Roos en Maaike voor mij neutraal.
Denk wel dat Roos in de finale komt.

Denk een finale met Stijn(mol) Roos winnaar en Maaike.

NoteworthyEchidna77

NoteworthyEchidna77

16-02-2025 om 09:15

Stijn is verdacht door al die verwijzingen naar hoogtes en vanwege die blauwe bril bij de fotograaf-opdracht, maar het ligt er wel erg dik bovenop. Maaike de mol zou zoveel leuker zijn. Zij heeft zo'n mol-vibe de hele tijd. 

Ik hoop dat Roos of Stijn de mol is, dat zijn een mijn wensmollen.

Ik hoop dat Maaike of Stijn de mol is.
Het wordt steeds spannender

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

16-02-2025 om 12:51

MidasWolf schreef op 16-02-2025 om 12:33:

Ik hoop dat Roos of Stijn de mol is, dat zijn een mijn wensmollen.

roos aub niet. Dat is zo overduidelijk

Friezinnetje schreef op 16-02-2025 om 12:51:

[..]

roos aub niet. Dat is zo overduidelijk

Dat zou haar juist een brutale mol maken, net als Jan Versteegh. Als kandidaten (te) opvallend mollen vind ik het juist minder leuk.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

16-02-2025 om 13:08

MidasWolf schreef op 16-02-2025 om 13:01:

[..]

Dat zou haar juist een brutale mol maken, net als Jan Versteegh. Als kandidaten (te) opvallend mollen vind ik het juist minder leuk.

maar Roos molt toch overduidelijk?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.