Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


Lollypopje schreef op 07-03-2022 om 12:21:

Voor opmerkingen over hoe geweldig de Vlaamse is wil ik nogmaals vragen om een topic over de Vlaamse te openen. Geen zin in die discussie hier.

Wat is de reden dat jij elke keer zo dominant wil bepalen welke kant een topic wel of niet op mag gaan? 

Over de Vlaamse zal ik zeker een topic openen overigens. 

Lollypopje

Lollypopje

07-03-2022 om 12:35 Topicstarter

redbulletje schreef op 07-03-2022 om 12:33:

[..]

Wat is de reden dat jij elke keer zo dominant wil bepalen welke kant een topic wel of niet op mag gaan?

Over de Vlaamse zal ik zeker een topic openen overigens.

Omdat ik dit forum graag gezellig hou en ik geen zin heb dat we hier hetzelfde gedoe krijgen als bij het andere forum met de V. En we dit al eerder in dit topic hebben besproken en meerdere mensen gaven aan dat ze geen zin hadden om ook hier weer die discussie over de Vlaamse Mol te voeren.

Maar gooi me gerust onder de negeer als je mij vervelend vind. Het boeit mij namelijk totaal niet wat jij van mij en mijn houding vind

Ik stel de vraag omdat je in een door mij geopend topic afgelopen week ook liep te bepalen hoe jij dat topicverloop wilde hebben. Daar is m.i. weinig gezelligs aan. 

Lollypopje

Lollypopje

07-03-2022 om 12:46 Topicstarter

daar heb ik ook een waarschuwing voor gehad, dus dat lijkt me niet relevant hier.

Dit was in dit topic al eerder besproken, daar was jij ook bij. Dus daarom benoem ik het.

Verder laat ik het hierbij. Doe ermee wat je me wilt. Gooi me onder de negeer. Staf me. Mij boeit het niet.

Om weer ontopic te gaan. Ik heb gisteren nog Moltalk zitten kijken. Leuk om nog meer Molacties te zien. Zoveel meer te zien dan voorgaande jaren. Echt geweldig hoe hij bezig is geweest, zoals met dat geld opeten 😂 Echt een super mol.

Lollypopje schreef op 07-03-2022 om 12:46:

daar heb ik ook een waarschuwing voor gehad, dus dat lijkt me niet relevant hier.

Dit was in dit topic al eerder besproken, daar was jij ook bij. Dus daarom benoem ik het.

Verder laat ik het hierbij. Doe ermee wat je me wilt. Gooi me onder de negeer. Staf me. Mij boeit het niet.

Om weer ontopic te gaan. Ik heb gisteren nog Moltalk zitten kijken. Leuk om nog meer Molacties te zien. Zoveel meer te zien dan voorgaande jaren. Echt geweldig hoe hij bezig is geweest, zoals met dat geld opeten 😂 Echt een super mol.

Zeker een leuke mol, naast dat ik hem verdachte hoopte ik ook dat hij het zou zijn idd.

Met het langsvaren nam hij net als Jan versteegh goed risico Leatita had hem bijna gezien toen.

Lollypopje

Lollypopje

07-03-2022 om 12:55 Topicstarter

MidasWolf schreef op 07-03-2022 om 12:54:

[..]

Zeker een leuke mol, naast dat ik hem verdachte hoopte ik ook dat hij het zou zijn idd.

Met het langsvaren nam hij net als Jan versteegh goed risico Leatita had hem bijna gezien toen.

Ja dat had echt heel erg mis kunnen gaan. Had mij echt dood eng geleken.

Ik heb Everon eigenlijk nooit verdacht, leuk dat hij het was! Ik ben nog steeds verbaasd dat Laetitia niet stiekem toch de mol was 😁 Sinds dat zij eruit was, wist ik helemaal niet meer op wie ik moest stemmen!

MidasWolf schreef op 07-03-2022 om 12:54:

[..]

Zeker een leuke mol, naast dat ik hem verdachte hoopte ik ook dat hij het zou zijn idd.

Met het langsvaren nam hij net als Jan versteegh goed risico Leatita had hem bijna gezien toen.

Ja Jan liep destijds op de achtergrond, terwijl de kandidaten uitleg kregen van Rick  .

En ik herinner mij een keer in een oude ruïne dat de mol ook telkens achter de kandidaten liep 

Lollypopje

Lollypopje

07-03-2022 om 19:49 Topicstarter

GroenTuintje schreef op 06-03-2022 om 09:28:

ik zat mij te bedenken, zouden ze alsnog die 5000 euro schenken aan het goede doel? Ik zou dat wel leuk vinden

Ik lees net op de Instagram van Rik dat dat op Giro555 is gestort. Super top dus

Lollypopje schreef op 07-03-2022 om 19:49:

[..]

Ik lees net op de Instagram van Rik dat dat op Giro555 is gestort. Super top dus

Wat fijn

Lollypopje

Lollypopje

08-03-2022 om 20:30 Topicstarter

De opbrengst van de mol veiling gaat dit jaar ook naar 555

Op Netflix staat nu de internationale versie The Mole. Amerikaanse kandidaten, locatie Australië. Zelf nog niet gekeken maar ga ik wel doen.

We (ik kijk met mn moeder) zijn inmiddels in aflevering 4 en er zit lekker vaart in. Leuke opdrachten, geen oeverloos geleuter. 

Staat het hele seizoen er al op of alleen de eerste zoveel afleveringen? Ik ga ‘m ook kijken denk ik.

Er staan 10 afleveringen op, weet niet of het compleet is maar zou dus best kunnen 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.