Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


Gioia82 schreef op 06-03-2022 om 07:03:

[..]

1815e. Best hoog vind ik want ik heb in het begin veel gespreid.

ik denk dat het dit keer erg lastig was om de mol te bepalen. En volgens mij had jij ook nog een paar vragen niet goed of niet ingevuld. Scheelt ook nog punten

Puddingbroodje schreef op 02-01-2022 om 20:08:

[..]

En op zijn shirt stond 'bird' en in de vlag van Albanië zit een adelaar!

Er zijn een aantal forummers geweest die helemaal goed zaten met '33' en 'bird' op het shirt van Everon! Dat vind ik dan wel weer leuk 😁

Verder vond ik het qua hints weer mager, letters huppelen en er dan wat weglaten dan heb je de naam everon. Tja.

Maar goed sowieso vind ik Everon niet zo leuk overkomen dus ik vond het jammer dat hij de mol was 😅
 

Friezinnetje schreef op 06-03-2022 om 08:18:

[..]

ik denk dat het dit keer erg lastig was om de mol te bepalen. En volgens mij had jij ook nog een paar vragen niet goed of niet ingevuld. Scheelt ook nog punten

Ik had alle vragen goed, maar ik heb de eerste 3 afleveringen nog over 3 of 4 kandidaten gespreid en daarna nog 2 afleveringen Fresia meegenomen. Iemand anders in onze familiepoule zat vanaf het begin 100% op Everon, maar zij is 1 keer vergeten punten in te zetten en de vraag in te vullen. Echt zonde want ze was anders nr1 van Nederland geworden!

Ik ben nummer 349344 of zo van Nederland, had alles in de laatste week op Fresia gezet. Ben sinds aflevering 6 of zo van Everon afgestapt. Dacht dat het Thomas was.

Gioia82 schreef op 06-03-2022 om 08:49:

[..]

Ik had alle vragen goed, maar ik heb de eerste 3 afleveringen nog over 3 of 4 kandidaten gespreid en daarna nog 2 afleveringen Fresia meegenomen. Iemand anders in onze familiepoule zat vanaf het begin 100% op Everon, maar zij is 1 keer vergeten punten in te zetten en de vraag in te vullen. Echt zonde want ze was anders nr1 van Nederland geworden!

oh ja, zag het, was in de war met een andere poule. 

Ik deed mee in 4 poules en ben van 2 winnaar geworden. Met 6500 punten  

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

06-03-2022 om 08:59

Het was wel genieten, vond ik, dit jaar. Eindelijk eens kandidaten die fanatiek de opdrachten deden en geld wonnen, ook als het moeite kostte. Ik vond Everon een leuke mol, met zijn pretoogjes. En dat je als kijker weinig te zien krijgt van de molacties, dat is ook ieder jaar hetzelfde.

ik snapte alleen niet de toegevoegde waarde van het gemaskerde bal. Ik dacht dat daar de onthulling zou plaatsvinden maar dat was live. Of zouden ze daar ook de onthulling hebben opgenomen, voor het geval dat een live onthulling door corona niet zou kunnen? 

Ik zat trouwens op Fresia maar heb toch nog wat punten omdat ik de eerste afleveringen vnl Everon zat. Zo zie je dat intutie soms beter werkt dat meegaan in (verborgen) aanwijzingen. 

Jammer dat 't weer met gillend publiek erbij was. Dat voegt helemaal niets toe. Dacht dat het gemaskerd bal in Albanië zou plaatsvinden met de onthulling. 
Everon had wel leuke mollen streken. Vooral dat geld in de wc pot. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

06-03-2022 om 09:25

MonkeyTown schreef op 06-03-2022 om 09:15:

ik snapte alleen niet de toegevoegde waarde van het gemaskerde bal. Ik dacht dat daar de onthulling zou plaatsvinden maar dat was live. Of zouden ze daar ook de onthulling hebben opgenomen, voor het geval dat een live onthulling door corona niet zou kunnen?

Dat denk ik, ja. Dat we dat gemaskerde bal te zien zouden krijgen, maar dat ze alles hebben omgegooid naar een live uitzending toen plots alle maatregelen opgeheven werden. Ik vind dat geen gelukkige keuze. Ik had liever het bal in Albanië gezien en dan in Moltalk nog een interview met de kandidaten nu.

redbulletje schreef op 06-03-2022 om 09:24:

Jammer dat 't weer met gillend publiek erbij was. Dat voegt helemaal niets toe. Dacht dat het gemaskerd bal in Albanië zou plaatsvinden met de onthulling.
Everon had wel leuke mollen streken. Vooral dat geld in de wc pot.

Welk gillend publiek? voorheen stond er een park vol, dat was er gelukkig niet. Maar zoals het nu was, helemaal prima. 

ik zat mij te bedenken, zouden ze alsnog die 5000 euro schenken aan het goede doel? Ik zou dat wel leuk vinden

Lollypopje

Lollypopje

06-03-2022 om 09:29 Topicstarter

Friezinnetje schreef op 06-03-2022 om 09:26:

[..]

Welk gillend publiek? voorheen stond er een park vol, dat was er gelukkig niet. Maar zoals het nu was, helemaal prima.

Ik zag alleen maar oud kandidaten als publiek. Dat vond ik dan wel weer leuk.

Lollypopje schreef op 06-03-2022 om 09:29:

[..]

Ik zag alleen maar oud kandidaten als publiek. Dat vond ik dan wel weer leuk.

pcies en mss ook nog wat gewoon volk, maar geen gillend publiek iig

Everon de mol, gister niet gekeken vanwege andere plannen. 

Hier 107901e (46275 punten)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.