Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


Friezinnetje schreef op 06-03-2022 om 09:26:

[..]

Welk gillend publiek? voorheen stond er een park vol, dat was er gelukkig niet. Maar zoals het nu was, helemaal prima.

Ik vond ze behoorlijk luidruchtig. 

redbulletje schreef op 06-03-2022 om 09:40:

[..]

Ik vond ze behoorlijk luidruchtig.

Volgens mij waren dat de kandidaten en vooral Sahil die zoveel herrie maakten.

Lollypopje

Lollypopje

06-03-2022 om 09:43 Topicstarter

redbulletje schreef op 06-03-2022 om 09:40:

[..]

Ik vond ze behoorlijk luidruchtig.

Ik weet dat je niet goed tegen prikkels kunt en momenteel nog slechter, maar overdrijven is een vak dat jij duidelijk heel goed verstaat.

Dat het voor jou te druk was, is niet synoniem aan luidruchtig.

Lollypopje

Lollypopje

06-03-2022 om 09:44 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 06-03-2022 om 09:42:

[..]

Volgens mij waren dat de kandidaten en vooral Sahil die zoveel herrie maakten.

Foei. Voortaan de uitslag ook maar zonder kandidaten doen dan

Lollypopje schreef op 06-03-2022 om 09:44:

[..]

Foei. Voortaan de uitslag ook maar zonder kandidaten doen dan

😂

Zelf dacht ik dat de leader an sich misschien ook een hint was maar daar zag/ las ik nergens iets over terug. In alle shots voorafgaand aan de kandidaten zag je iets roods. Soms heel miniem en soms zo snel dat je het bijna over het hoofd zag. Behalve bij Everon.

Zelf had ik wel gehoopt wat meer van het gemaskerd bal te zien maar vond de finale prima zo. Misschien hebben ze het simpelweg moeten laten afhangen van de geldende maatregelen. Ik ben al blij dat ze het programma hebben weten te maken.

ik neem trouwens terug wat ik zei over een naturelle Kim. Gister had ze duidelijk een prikje gehad. Niettemin zag ze er mooi uit, haar & make up. Haar kleur pak vond ik wel prachtig staan bij haar, het model dan weer minder. Pak van Fresia vond ik ook mooi, maar niet voor haar. Ik vind trouwens Fresia en Laetitia mooier zonder make -up. Sahil had zijn haar stom. Hila beautiful as ever. Maar Everon zag er erg mooi uit in zijn all black outfit, gedistingeerd. Tot zover mijn fashion journaal van de finale 🤣

niet_rechts schreef op 06-03-2022 om 09:25:

[..]

Dat denk ik, ja. Dat we dat gemaskerde bal te zien zouden krijgen, maar dat ze alles hebben omgegooid naar een live uitzending toen plots alle maatregelen opgeheven werden. Ik vind dat geen gelukkige keuze. Ik had liever het bal in Albanië gezien en dan in Moltalk nog een interview met de kandidaten nu.

Zou me niets verbazen inderdaad. Ik had ook liever wat meer van het gemaskerde bal gezien in Albanië en dan meer molacties in moltalk ofzo. 

Wel blij dat moltalk er deze keer achteraan kwam, dat vond ik wel een goede keuze.

Everon versprak zich dat de pot voor Fresia was, dus denk dat de onthulling al als gemaskerd bal opgenomen was. Daarna kon er alsnog besloten worden tot de live onthulling. Fresia en KimLian moesten dus nog even acteren bij de onthulling van winnaar-verliezer.....

niet_rechts schreef op 06-03-2022 om 09:25:

[..]

Dat denk ik, ja. Dat we dat gemaskerde bal te zien zouden krijgen, maar dat ze alles hebben omgegooid naar een live uitzending toen plots alle maatregelen opgeheven werden. Ik vind dat geen gelukkige keuze. Ik had liever het bal in Albanië gezien en dan in Moltalk nog een interview met de kandidaten nu.

Ik had in een interview met Hila gelezen dat de afvallers nog niet wisten wie de mol was en daar dus ook gisteren pas achter zouden komen. Ze wisten alleen wie de drie finalisten waren. Wel vreemd, hoe is dat gemaskerde bal dan gegaan? Ik dacht dat we gisteren de ontknoping vanaf dat bal zouden zien, maar er is blijkbaar in Albanië geen ontmaskering geweest.

Ik had sowieso wel meer van dat gemaskerde bal willen zien. Voor m'n gevoel werd dat zo groots naar voren gebracht en uiteindelijk hebben we er bijna niets van meegekregen.

Ik zou zo graag van elke opdracht willen zien wat de mol gedaan heeft.. 

Friezinnetje schreef op 06-03-2022 om 09:26:

[..]

Welk gillend publiek? voorheen stond er een park vol, dat was er gelukkig niet. Maar zoals het nu was, helemaal prima.

Ze waren wel degelijk aan het gillen en joelen, vooral bij de bekendmaking en/of hints.
Hoeft van mij ook niet persé

Puddingbroodje schreef op 06-03-2022 om 16:55:

[..]

Ik had in een interview met Hila gelezen dat de afvallers nog niet wisten wie de mol was en daar dus ook gisteren pas achter zouden komen. Ze wisten alleen wie de drie finalisten waren. Wel vreemd, hoe is dat gemaskerde bal dan gegaan? Ik dacht dat we gisteren de ontknoping vanaf dat bal zouden zien, maar er is blijkbaar in Albanië geen ontmaskering geweest.

Ik had sowieso wel meer van dat gemaskerde bal willen zien. Voor m'n gevoel werd dat zo groots naar voren gebracht en uiteindelijk hebben we er bijna niets van meegekregen.

Dat hele gemaskerde bal waar de hele tijd uitnodigingen aan afvallers werden gegeven had het verschil kunnen maken in de aantrekkelijkheid van de finale uitzending. Het napraten met de kandidaten en de mol hoeft van mij ook niet live en zeker niet met publiek. Daarin vind ik de Vlaamse mol toch echt beter.

Lollypopje

Lollypopje

07-03-2022 om 12:21 Topicstarter

Voor opmerkingen over hoe geweldig de Vlaamse is wil ik nogmaals vragen om een topic over de Vlaamse te openen. Geen zin in die discussie hier.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.